loading...
علاقه های موفقیت و راه های موفقیت
محمد سلحشوری بازدید : 27 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال لپ تاپی  برای کاربری عمومی و شخصی خود هستید که کیفیت بالایی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشد حتما برای خرید لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 اقدام کنید.

این لپ تاپ از مدل های قدیمی شرکت دل است که هنوز هم به دلیل کارایی بالایی که دارد مورد توجه کاربران مختلف قرار می گیرد.

در  ادامه مطلب در نمایندگی دل نگاه کوتاهی به مشخصات فنی و ساختاری این لپ تاپ پرفروش دل داریم.

بررسی ویژگی های ظاهری

بدنه لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 از پلاستیک ساخته شده است تا این موضوع علاوه بر کاهش وزن دستگاه بتواند در کاهش قیمت آن که یکی از فاکتور های مهم برای خرید این محصول می باشد، موثر باشد.

لپ تاپ های دل معمولاً از نظر طراحی دارای طراحی های عادی هستند که می تواند متناسب با نوع کاربری آن ها باشد.

این مدل از لپ تاپ از نظر فیزیکی دوام بسیار بالایی دارد هر چند که نمی توان از مشکلاتی که برای قاب نمایشگر و بدنه آن به وجود می آید غافل شد.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که آن را به عنوان یک لپ تاپ برای دانشجویان مناسب کرده است، کیبورد بسیار با کیفیت این محصول می باشد.

کیبورد مورد نظر از نوع جزیره ای بوده و هنگام تایپ کردن کمترین صدای ممکن را تولید می کند.

جانمایی درست و ارتفاع مناسب باعث شده است تا این کیبورد به خوبی بتواند به کاربران برای تایپ سریع کمک نماید.

دانشجویان و دیگر افراد برای انجام پایان نامه ها و پروژه های مختلف می توانند روی این لپ تاپ و کیبورد آن حساب ویژه ای باز کنند.

در کنار این قابلیت ها، بلندگو های استریو با فناوری صدای دالبی به افرادی که قصد دارند برای دیدن فیلم ها و شنیدن موسیقی از این لپ تاپ استفاده نمایند، کمک کند تا صدا را با وضوح بسیار بالایی بشنوند.

پردازنده قوی و گرافیک مناسب

کسانی که از لپ تاپ های شرکت دل استفاده می کنند، قطعا از قدرت و سرعت این لپ تاپ ها با توجه به کاربری که دارند در اجرای نرم افزار های مختلف رضایت کامل دارند.

لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 نیز از این دست لپ تاپ هاست که به دلیل استفاده از یکی از پردازنده های قوی شرکت اینتل توانسته است این قدرت و سرعت را به کاربران ارائه نماید.

در ساخت این لپ تاپ دل از پردازنده ی مرکزی core i5 مدل 2430M اینتل استفاده شده است تا کاربران بتوانند بازی های نیمه سنگین و همچین نرم افزار های مختلف مهندسی را روی دستگاه نصب و اجرا نمایند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی دل استفاده از یک رم 4 گیگابایتی برای این لپ تاپ باعث شده است تا شاهد افزایش کارایی دستگاه باشیم و به همین دلیل نرم افزار های مختلف را می توان با این دستگاه به صورت همزمان و به راحتی اجرا نمود.

در کنار این قابلیت ها، از یک پردازنده گرافیکی بسیار مناسب استفاده شده است تا کاربران بتوانند نرم افزار های طراحی مختلف را روی دستگاه اجرا نمایند.

این پردازنده که ساخت شرکت انویدیا می باشد، دارای یک گیگابایت رم اختصاصی بوده و به شما اجازه می دهد تا در صورت نیاز بتوانید آن را به 4 گیگ رم نیز ارتقا دهید.

برای کسانی که می خواهند برنامه ها و فایل های مختلف را روی دستگاه خود ذخیره نمایند چه چیزی می واند بهتر از یک حافظه داخلی 500 گیگابایتی باشد که در لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 قرار گرفته است.

امکانات ارتباطی

یکی از مهم ترین قسمت های لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که تقریباً تمامی نیاز های کاربران را برطرف می کند، پورت ها و امکانات ارتباطی این دستگاه می باشد.

لپ تاپ مورد نظر علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی سیم، دارای پورت شبکه و همچنین بلوتوث داخلی نیز می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق این دستگاه به برنامه ها و فایل های مختلف دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این دو پورت USB2.0 و همچنین یک پورت USB3.0 بر روی کنار های این لپ تاپ قرار گرفته اند.

پورت VGA و همچنین پورت HDMI از جمله دیگر امکانات ارتباطی لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 می باشند.

برای این محصول خوش ساخت و با دوام یک باتری 6 سلولی در نظر گرفته شده است که با هر بار شارژ کامل می تواند در صورت تماشای فیلم و یا وبگردی به صورت مستمر، دستگاه را تا 3 ساعت روشن نگه دارد.

از دیگر امکانات لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که در کنار قیمت مناسب دستگاه می توانند مشتریان را برای خرید ترغیب نمایند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

درایو نوری

صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت HD

وب کم

وزن مناسب 2.7 کیلوگرمی

منبع: https://dell-repair.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 1,674
  • بازدید کلی : 6,835