loading...
علاقه های موفقیت و راه های موفقیت
محمد سلحشوری بازدید : 60 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)

این وبلاگ ها متعلق به مجموعه سئوتن و بلاگتن می باشند هدف فعالیت این دسته از وبلاگ ها پرداختن به امور نویسندگی و انتشار مقالات کاربردی است یکی از علایق خود من به شخصه نوشتن،معرفی و بازنشر مطالبی است که می توانند در فکر افراد،انتخاب آنها و مسیر همکاران و دوستانم تاثیر بگذارد است اگر سری به آرشیو مقالات این وبلاگ ها بزنید خواید دریافت غیر از برخی از مطالب که در بحث تبلیغات منتشر شده است و باز هم انتخاب آن ها جنبه مادی نداشته است را خواهید دید و اگر آن ها را مطالعه نمایید خواهید دریافت یا کالای پرکاربردی معرفی (نه پیشنهاد) یا مطلبی مذهبی،پزشکی و زندگینامه بزرگی بازنشر شده است و وجود لینک منبع آن صرفا نشانه عزم ما در انتشار به حق و درست برخی از مطالب است و صرفا قصد تولید محتوای متنی را نداشته ایم،در این پست قصد داریم در مورد فعالیتمان،یک پیشنهاد دوستانه، پلتفرم سئوتن و موسس آن محمد سلحشوری با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

خب همانطور که عرض کردیم وجود وبلاگ ها در جوامع مختلف لازم است وجود فعالیت شفاف و درست آن ها می تواند به پیشرفت جامعه اهل مطالعه کمک شایانی نماید ولی شرایط لازم را میطلبد،یکی از آن شرایط لازم انتشار صحیح و بازنشر مطالبی است که در پیشرفت فکری افراد تاثیر گزار باشد گاها پیش می آید متنی را در سایتی مطالعه کرده ام و به دلیل اینکه هم ادبیات درستی برخوردار بوده و هم جانب حق را رعایت کرده آن را بدون توجه به رتبه وبسایت و یا نیت تولید آن محتوا بازنشر کرده ایم این متون می تواند از برخی وبسایت های مطرح مثل ویکی پدیا،ویکی شیعه و یا وبسایت های فروشگاهی و وبسایت های خبری باشد ولی در این قسمت لازم میدانم توضیحی را ضمیمه نمایم(انتشار اخبار خارجی با موضوع سیاسی و هر موضوع دیگری ذهن انسان را مخدوش و مشغول می نماید ولی اخباری که در حوزه تکنولوژی،پزشکی،طب سنتی و یا مطالبی از این دست باشد مطمئنن انتشار آن می تواند کارساز واقع شود) این بستر امن را سرویس های وبلاگدهی با صرف هزینه های زیادی برای دسته ای از ما فراهم کرده است که بعد از تشکر از آن ها لازم می دانم نکاتی هم در پایان متذکر شوم حال از بحث خود دور نمیشویم و در ادامه اضافه خواهیم کرد این فعالیت می تواند در چهارچوب تبلیغات هم باشد.

بارها با پیش آمده مبالغ کلانی برای تبلیغ پلتفرم های مختلف و غیر مدنی که در شان خانواده های ایرانی نیست به ما پیشنهاد شده است ولی خب به دلیل فعالیت شفاف و در خور کاربران نادیده گرفته شده است یا اگر تبلیغی پذیرفته شده فقط در چهارچوب قوانین تعریف شده خود ما و موازین و قوانین کشور ایران و جمهوری اسلامی ایران می باشد و از نظر فنی هم متن باید دارای یک عدد لینک در محتوا جهت دریافت بازخورد دارا باشد و در قبال آن لینک شاید حدود 4 الی 5 لینک متقابل به سمت وبلاگ هدایت کرده ایم.در کل در این متن قصد داریم در مورد منظور اصلی خود و درباره اصلیترین موضوع یعنی قصد و قرض فعالیت خود در این وبلاگ ها با شما صحبت کنیم که تا اینجای مطلب برخی از آن ها جسته و گریخته ادا شده است اگر تمام مقالات ما لینک خارجی برای سایت هدف دارند صرفا تبلیغ نیست و معرفی برخی از کسب و کارهای در خور هست و قصد نداریم از این وبلاگ ها بهره خاصی جز مطالب ذکر شده را بجوییم.

البته در اینجا لازم می دانم گله ای هم از برخی سرویس ها داشته باشم که بدون اطلاع قبلی وبلاگ را غیر فعال و از دسترس خارج می نمایند و برخی با نادیده گرفتن فعالیت های به حق ما اقدام به پاک کردن کامل وبلاگ و مطالب کرده اند که سهم خود را دینی گردن آن ها می دانیم که ادا کننده آن بنده خدا نخواهد بود.

حال در این قسمت پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که می توانید با تولید محتوای متنی در خور که در بالا ذکر شد و به نام خود شما منتشر خواهد شد ما را یاری نمایید این فعالیت می تواند که بازهم لازم است متذکر شوم در تولید محتوای متنی در زمینه مذهبی،دفاع مقدس،معرفی برخی محصولات تولید داخل،کسب و کارهای نوپا و فعال و پویا با آینده روشن،مطالب دارای بار علمی و در عرصه تکنولوژی باشد

مطالب خلاف قوانین ما و سرویس های وبلاگدهی

مطالبی از دسته معرفی وبسایت های غیر اخلاقی از نظر شرعی و عرفی و خارج از قوانین و موازین جمهوری اسلامی ایران و معرفی بلاگرهای شبکه های اجتماعی و روانشناس نماها و سلبریتی ها،خوانندگان خارجی قابل قبول نیست و تولید محتوا در این زمینه ها از جانب ما کاملا مردود محسوب می شود.

از خدا شاکریم که این سعادت را به واسطه پلتفرم های مفید نصیب ما نموده که بتوانیم محتوایی در خور کاربران تولید و یا بازنشر نماییم.

تمام محتواهای بازنشری این مجموعه دارای لینک منبع می باشند و پیشنهاد صد در صدی این مجموعه نیست و ممنون خواهیم شد اگر محتوایی هم از جانب شما کاربران ارسال گردید در صورت دارا بودن لینک منبع حتما درج شود و لازم است بدانید خود ما قبل از انتشار آن ها را بررسی خواهیم کرد.

با تشکر محمد سلحشوری | سئوتن

برای ارسال محتوای متنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید...
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 30 یکشنبه 17 دی 1402 نظرات (0)

یکی از وسایلی که در هرخانه استفاده زیادی از آن می شود یخچال و فریزر است این لوازم خانگی در مدل های مختلفی در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار دارد. برندهای زیادی در تولید یخچال و فریزر فعالیت دارند و می توان گفت در بازار یخچال و فریزر شاهد تنوع زیادی هستیم. با پیشرفت تکنولوژی و تولید یخچال ها با کیفیت بالا شاهد تنوع بالایی در این بازار هستیم و می توان گفت تولیدات این دسته به روز می باشد و دارای یک سری ویژگی ها می باشند که همین امر سبب شده است بسته به نیاز خود مدل در خور و مناسبی انتخاب نمایید. یخچال و فریزرها دارای دو مدل پرطرفدارتری هستند که دوقلو و سایدبای ساید است که در این مقاله قصد داریم در مورد تفاوت های این دو مدل و ویژگی هایی که هر کدام از این مدل ها دارا می باشند با شما صحبت نماییم. این مقاله دارای بخش های مهمی است که در خصوص این موضوع بررسی کرده ایم و لازم است در صورت تصمیم برای خرید هرکدام از این دو مدل این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین برداشت خود را برای خرید یکی از این دو مدل و بسته به نیاز خود داشته باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید و یا در صورتی که نتوانستید برند مطرحی در این زمینه بیابید می توانید از طریق شماره هایی که در پایان این مقاله قرار گرفته است با ما در تماس باشید. در ادامه این مقاله همراه وبلاگ ما باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

مقایسه تفاوت های یخچال های سایدبای ساید با دوقلو

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد قصد داریم در مورد دو مدل پرطرفدار یخچال و فریزر یعنی دوقلو و سایدبای ساید یا شما صحبت نماییم. این دو مدل از یخچال و فریزر می شود گفت جز پرطرفدارترین مدل های یخچال و فریزر هستند و می توان گفت در انتخاب یکی از این دو مدل باید دقت بسیار بالایی داشته باشید. لازم است بدانید هر کدام از این دو مدل یخچال و فریزر برای تعداد تعریف شده ای طراحی و ساخته شده است و مهم است اگر دارای یک خانواده پرجمعیت و یا کم جمعیت هستید کدام یک از این دو مدل یخچال و فریزر برای شما کاربرد بیشتری خواهد داشت. در ادامه تمام این سوالات و نکات را برای شما بررسی خواهیم کرد و شما می توانید در پایان این مقاله بسته به نیازی که دارید مدل مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله لازم است همراه ما باشید و آن را به صورت کامل مطالعه نمایید.

آشنایی با یخچال و فریزر ساید باید ساید
یکی از نکاتی که وجود دارد و باید آن را برای شما در این قسمت از مقاله بررسی نماییم آشنایی با مزایا و معایبی است که یخچال و فریزرهای سایدبای ساید دارا می باشد. این مزایا و معایب هر کدام به صورت کامل برای شما روشن خواهد کرد که کدام یک از این دو مدل به خواسته های شما از یخچال و فریزر نزدیکتر می باشد. در زیر به صورت جداگانه این مزایا و معایب را بررسی کرده ایم.

مزایای یخچال سایدبای ساید

  • محفظه داخلی این مدل بزرگتر و جای بیشتری را دارا می باشد.
  • دارای فن آوری ها و تکنولوژی های پیشرفته
  • دارای آبسردکن و یخساز به صورت جداگانه
  • دارای زیبایی بیشتر و مناسب برای آشپزخانه و محیط بزرگ
  • مناسب خانواده های با جمعیت زیاد.

معایب یخچال های سایدبای ساید

  • نیازمند تعویض مداوم فیلترهای آب
  • دارای وزن بسیار زیاد.
  • اشغال فضای بیشتر و برای نمای بیشتر نیازمند مکان بزرگ است.
  • حمل و جابجایی سخت به دلیل بزرگی و وزن زیاد
  • فضای کمتری در فریزر این مدل از یخچال ها شاهد هستیم.
  • از نظر قیمت گرانتر می باشد.

آشنایی با یخچال و فریزرهای دوقلو

یکی دیگر از بخش هایی که باید در این مقاله به بررسی آن اختصاص دهیم آشنایی با ویژگی ها مزایا و معایب یخچال و فریزرهای دوقلو می باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد برخی از ویژگی ها و برخی از معایب این مدل از یخچال و فریزر را بررسی نماییم که لازم است در صورت دریافت هرچه بهتر این موضوع این بخش را به صورت کامل مطالعه نمایید و مواردی که در زیر بررسی کرده ایم در نظر داشته باشید.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

  • گنجایش بیشتر فضا هم در قسمت یخچال و هم فریزر
  • وجود امکان جداکردن یخچال از فریزر به راحتی
  • جابجایی و حمل آسان
  • دارای دو موتور مجزا برای یخچال و فریزر
  • قسمت بسیار مناسب برای خرید
  • مناسب خانواده های پرجمعیت

معایب یخچال و فریزر دوقلو

  • امکانات کمی در این مدل شاهد هستیم
  • زیبایی زیادی ندارد و فضای زیادی هم ممکن است اشغال نماید.
  • طراحی این مدل از یخچال و فریزر بسیار ساده تر است.
  • مصرف انرژی این مدل از یخچال فریزر بیشتر از بقیه مدل ها می باشد.
  • امکانات کمی را نسبت به مدل های دیگر دارا می باشد.

یخچال دوقلو بهتر است یا سایدبای ساید

در این قسمت از مقاله باید به صورت کلی به سوالی پاسخ دهیم که شاید برای شماهم سوال باشد و لازم است درباره آن به صورت کوتاه صحبتی شود. باید در پاسخ به این سوال بگوییم که یخچال و فریزرهای دوفلو و ساید باید ساید هرکدام بسته به نیازی که شما دارید و بسته به امکاناتی که نیازمند هستید قابل انتخاب است. حالا باید بگوییم یخچال های دوقلو و ساید بای ساید هرکدام برای یک نیاز خاص و سلیقه طراحی شده است و بستگی به انتخاب شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم درباره تفاوت ها و مزایا و معایب یخچال و فریزرهای سایدبای ساید و دو قلو با شما صحبت کردیم و در نظر داشته باشید که آخرین مرحله انتخاب مشورت با فروشنده است و لازم است برای انتخاب بهتر با فروشنده صحبت و مشورت نمایید. در این مقاله نکات مهمی که برای شما بررسی شده که نیاز است برای دریافت اطلاعات دقیقتر این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید و در صورت نیاز مقالات مرتبط دیگر را بررسی و مطالعه نمایید و با دیگران هم که تجربه خرید هر کدام از این مدل ها را دارند مشورت نمایید.

منبع: نمایندگی تعمیرات یخچال سایدبای ساید هیتاچی

محمد سلحشوری بازدید : 37 یکشنبه 23 مهر 1402 نظرات (0)

لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم اصطلاحاتی هستند که به لپ تاپ‌هایی اشاره دارند که از کار افتاده یا مورد استفاده قبلی قرار گرفته‌اند، اما تفاوت‌های مهمی بین آنها وجود دارد: در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

1. تعمیر و بازسازی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً توسط تولیدکننده یا تامین‌کننده‌های معتبر تعمیر و بازسازی می‌شوند. این تعمیرات عمدتاً توسط تخصصی‌ترین فنی‌کاران و با استفاده از قطعات اصلی یا معادل اصلی انجام می‌شود. بعد از تعمیرات، این لپ تاپ‌ها معمولاً گواهینامه‌ها و تضمین‌نامه‌های تولیدکننده را دارند و معمولاً در شرایط نزدیک به جدید به فروش می‌رسند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): این لپ تاپ‌ها ممکن است توسط افراد حقیقی یا تجار عرضه شوند. این لپ تاپ‌ها ممکن است بدون تعمیرات حرفه‌ای به فروش برسند یا تعمیرات کمی داشته باشند. کیفیت و وضعیت آنها متنوع است و ممکن است به خریدارانی با اطلاعات فنی کمک کند.

2.منبع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): منابع تامین اصلی برای لپ تاپ‌های استوک معمولاً تولیدکنندگان اصلی و تامین‌کنندگان معتبر هستند. این لپ تاپ‌ها به صورت مستقیم از منابع معتبر خریداری می‌شوند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً از افراد حقیقی یا منابع غیررسمی تهیه می‌شوند و ممکن است به تجربه و تامین کننده بستگی داشته باشد.

3.گارانتی و تضمین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها عموماً با گارانتی از تولیدکننده یا تامین‌کننده همراه هستند. این گارانتی‌ها ممکن است شامل تعمیرات رایگان یا تعویض در صورت ایرادات باشد.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است بدون گارانتی عرضه شوند یا گارانتی محدود داشته باشند.

4.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً گران‌تر از لپ تاپ‌های دست دوم هستند، اما به عنوان جایگزینی با کیفیت بالاتر به لپ تاپ‌های جدید شناخته می‌شوند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً ارزان‌تر هستند، اما کیفیت و وضعیت آنها متغیر است و ممکن است برای خریداران با بودجه محدود جذاب باشد.

5.ظاهر:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): اغلب لپ تاپ‌های استوک پس از تعمیرات و بازسازی‌های کامل، به یک وضعیت ظاهری نزدیک به جدید برگردانده می‌شوند. این به معنای وجود کمترین خطوط و خراش‌ها و تمیزی قطعات خارجی است.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): ظاهر لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. آنها ممکن است خراش‌ها و علائم استفاده قبلی داشته باشند. وضعیت ظاهری آنها به تجربه و نگهداری فردی بستگی دارد.

6.سلامت عمومی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک عمدتاً پس از تعمیرات دقیق و تست‌های کیفیت ارائه می‌شوند. به همین دلیل، عملکرد و سلامت عمومی آنها بهتر است و معمولاً در شرایط خوبی قرار دارند.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): سلامت لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. برخی از آنها ممکن است مشکلات عملکردی داشته باشند که نیاز به تعمیر داشته باشند.

7.منابع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک معمولاً از منابع اصلی تولیدکننده یا تامین‌کنندگان معتبر تهیه می‌شوند. این به تأکید بر کیفیت و قانونی بودن منابع تامین اشاره دارد. فروشگاه استوک مال یکی از منابع معتبری می باشد که می توانید از آن اقدام به خرید لپ تاپ استوک کنید.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): منابع تامین لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً متنوع‌تر هستند و ممکن است از منابع غیررسمی نیز تهیه شوند. این ممکن است منجر به تنوع در کیفیت و وضعیت آنها شود.

8.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): قیمت لپ تاپ‌های استوک معمولاً بالاتر از لپ تاپ‌های دست دوم است. این افزایش قیمت به دلیل تعمیرات و بازسازی‌های کامل است که به آن انجام می‌شود و همچنین وجود گارانتی و تضمین‌های بیشتر.

لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): قیمت لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً پایین‌تر از لپ تاپ‌های استوک است. این به دلیل وضعیت ظاهری و عملکردی متغیر آنها است.

به عنوان خریدار یا فروشنده، باید با توجه به نیازها، بودجه و اولویت‌های شما، از این تفاوت‌ها آگاهی داشته باشید تا انتخاب مناسبی انجام دهید.

منبع: استوک مال

محمد سلحشوری بازدید : 43 سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

ورق پلی‌آمید یکی از کارآمدترین وسایل در صنایع مختلف است که به نام‌های تجاری مختلفی به بازار عرضه می‌شود. از نام‌های تجاری ورق پلی‌آمید می‌توان به ارتالون و نایلون اشاره کرد؛ بنابراین همه‌ی ما روزانه و به‌طور مستمر از ورق‌های پلی‌آمید استفاده می‌کنیم. این ورق‌ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند و مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما در اینجا پلی‌آمیدهای صنعتی موردبحث و بررسی هستند که جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزه بشر پیدا کرده‌اند. این ورق‌ها با مشخصات و ویژگی‌های مختلفی تولیدشده و در اختیار صنایع قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ورق‌های پلی‌آمید، مقاومت شیمیایی و قدرت اصطکاک بالای آن‌ها است. به این صورت که صنایع مختلف بر اساس نیاز خود یکی از ورق‌های پلی‌آمیدی را مصرف می‌کنند. در ادامه با با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

این ورق‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات فولادی هستند؛ ازاین‌رو در صنایع پتروشیمی، الکتریکی، عمرانی و آزمایشگاهی به‌وفور استفاده می‌شوند. از دیگر انواع رایج پلی‌آمیدها، میلگردها هستند. ورق‌ها و میلگردهای پلی آمیدی به‌صورت استفاده‌های روزانه و بسیار رایج هستند. ویژگی‌های بسیاری، استفاده از ورق‌ پلی‌آمید را رواج داده است. به عبارتی این ورق‌ها به‌وسیله‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، رضایت بسیاری را جلب کرده و به مصرف می‌رسند.

ورق پلی‌آمید چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ابتدا به‌ضرورت و محبوبیت جایگاه ورق پلی‌آمید در صنایع مختلف اشاره کردیم. ویژگی‌های بسیاری استفاده از این ورق‌ها را به‌ضرورت رسانده که در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ورق‌ها، ساختار و مواد سازنده‌ی آن‌ها است. منشأ تولید ورق‌های پلی‌آمیدی روغن است. به عبارتی این ورق‌ها از روغن ساخته می‌شود؛ بنابراین در استفاده از این ورق‌ها دیگر نیازی به روغن‌کاری‌های اضافه نیست. به همین دلیل، استفاده از این ورق‌ها کار را بسیار راحت و آسان می‌کند.
ورق پلی‌آمید مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و بخارآب دارد. به‌طوری‌که می‌تواند محدوده‌ی دمایی کمتر از ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند که مقاومت بالای ورق پلی‌آمید را نشان می‌دهد؛ بنابراین در شرایطی این‌چنین، استفاده از این ورق‌ها ارجحیت بالایی نسبت به محصولات مشابه دارد.
مقاومت و کشسانی بالایی در برابر پارگی و کشیدگی از خود نشان می‌دهند. تراکم بالا در ساختار این ورق‌ها مقاوم ساخته است.
مقاومت بالا در برابر نفوذ گردوغبار و مایعات دارند. ازاین‌رو خیلی سخت می‌توان جایگزینی برای ورق پلی‌آمید پیدا کرد.
همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش داشته و دوام بالایی در طول زمان دارند؛ بنابراین زمان زیادی را می‌توان از این ورق‌ها استفاده کرد.
عملیات تراشکاری، خیلی راحت بر این ورق‌ها اعمال می‌شود.
مقاومت بالا در برابر اشعه‌های مخرب مانند اشعه‌های فرابنفش و غیره.
رایج‌ترین انواع ورق‌ پلی‌آمید
برخی از انواع ورق‌های پلی‌آمیدی بیشتر از سایرین استفاده می‌شوند. ورق‌های پلی آمیدی بر اساس مقاومت شیمیایی آن‌ها به سه دسته‌ی ۶، ۶۶ و ۶۶.۶ دسته‌بندی می‌شوند.

ورق پلی‌آمید ۶ یا PA6: یکی از رایج‌ترین ورق‌های پلی آمیدی است. این ورق به ورق پلی‌آمید استخوانی نیز معروف است. از این ورق در صنایع خودروسازی به‌وفور استفاده می‌شود. در صنایع غذایی مانند کارخانه‌های سوسیس و کالباس سازی برای بسته‌بندی نیز استفاده می‌شود. چراکه این ورق‌ها مقاومت خوبی در مقابل عبور گازها از خود نشان داده و مانع فاسدشدن مواد غذایی می‌شوند. این ورق توازن بالایی میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد می‌کنند.

از معایب این ورق می‌توان به گران بودن آن اشاره کرد. همچنین مقاومت خوبی در مقابل اسیدهای قوی نداشته و رطوبت را به خود جذب می‌کنند.

ورق پلی‌آمید PA6G: یکی دیگر از انواع رایج این ورق‌ها است که بهرنگ‌های کرم و خردلی شناخته می‌شود. مقاومت بالاتری نسبت به ورق پلی‌آمید ۶ داشته و کاربردهای بیشتر نیز دارد. از این ورق در صنایع خودروسازی، ساخت چرخ‌دنده‌ها، جک‌های هیدرولیکی و غیره استفاده می‌شود‌. این ورق‌ها نیز توازن بالای میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد کرده و مقاوم هستند. همچنین این ورق‌ها قیمت بالایی دارند؛ و در مقابل اسیدهای قوی مقاومت کمی از خود نشان می‌دهند
ورق پلی‌آمید PA66: این ورق مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل ضربه‌پذیری و اسید دارد. همچنین دوام بالاتری در برابر سایش و فرسودگی نسبت به پلی آمید PA6 دارد. مقاومت بالاتری در برابر دما و بخارآب نسبت به پلی آمید ۶ دارد؛ و دمای ذوب بالاتری نیز دارد.
مزایای ورق پلی‌آمید
تاکنون به مزایای ورق پلی‌آمید و ضرورت استفاده از آن در صنایع مختلف، به‌خصوص صنایع ماشین‌سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، آزمایشگاه و عمرانی اشاره داشتیم. ویژگی‌ها و مزایای بسیاری بر صنعتی شدن ورق‌های پلی‌آمیدی تأثیر دارد که باعث شده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند. امروزه این ورق‌ها جایگزین بسیاری از محصولات صنعتی همانند فولادها شده است. به‌علاوه پلی‌آمید ها در صنایع بسته‌بندی، لوازم‌خانگی، نساجی و پارچه سازی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان موارد زیر را به‌عنوان مزایای ورق‌های پلی آمیدی برشمرد:

  • خاصیت کشسانی و ارتجاعی بالا
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • ایجاد توازن میان استحکام و ضربه‌پذیری
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و بخارآب
  • شکل‌پذیری بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • استحکام بالای مکانیکی
  • مقاوم در برابر حشرات و جوندگان مختلف
  • ورق پلی‌آمید به‌عنوان عایق‌های صوتی عمل می‌کنند و ضد نویز هستند.
  • هزینه‌ی حمل‌ونقل و نصب آن‌ها پایین است‌.
  • حجم آن‌ها کمتر از سایر وسایل جایگزین است.
  • وزن ورق پلی‌آمید بسیار کمتر از لوله‌های فولادی و فلزی است.
  • این ورق‌ها عایق الکتریکی مناسبی هستند بنابراین مورد مناسبی برای استفاده در صنایع الکتریکی هستند.

معایب ورق پلی‌آمید

ورق‌های پلی آمیدی مزایای بسیاری داشته و به دلیل مزایای بسیار، در صنایع مختلف جای گرفته‌اند؛ اما بااین‌حال معایبی نیز دارند که این معایب می‌توانند گاهی استفاده از آن را محدود سازند. به‌طورکلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت بالای ورق‌ پلی آمید که گاهی استفاده از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست.

این ورق‌ها در مقابل اسیدهای بسیار قوی مقاومت نداشته و به همین دلیل استفاده از آن‌ها محدود خواهد بود.

پارت پلیمر

این فروشگاه افتخار دارد تا تمامی محصولات پلیمری خود را اعم از وارداتی و تولیدی داخل خود را با کیفیت و قیمت مناسب جهت عرضه به صنعت سیمان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خودروسازی ، فولادسازی ، کشتی سازی ، شیمیایی ، غذایی ، داروسازی و غیره را دارد .

منبع: پارت پلیمر

محمد سلحشوری بازدید : 43 جمعه 11 فروردین 1402 نظرات (0)

خرید کاغذ دیواری و نصب آن از جمله اقداماتی است که به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری به شما کمک می‌کند که بدون صرف هزینه‌های اضافی به اندازه مساحت دیوار مورد نظر، رول کاغذ دیواری تهیه کنید. باید بگوییم که کاغذ دیواری‌ها با توجه به شرکت تولیدکننده و همچنین ایرانی یا خارجی بودن خود دارای متراژهای متفاوت هستند. بنابراین در زمان خرید آنها باید در مورد نحوه محاسبه کاغذ دیواری از فروشنده آن اطلاعات لازم را دریافت کنید. در این صورت تمامی فضاهای موردنظر با تهیه متراژ مناسب کاغذ دیواری پوشش داده‌خواهندشد. برای اطلاع از نحوه محاسبه رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری برای یک فضا، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری چگونه است؟

رول های کاغذ دیواری با متراژهای متفاوتی به تولید می‌رسند. به همین دلیل نمی‌توان برای تمامی فضاها از یک متراژ برابر استفاده کرد. اطلاع از نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری کمک بزرگی به خریداران می‌کند که بدون پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید کاغذ دیواری به فضای داخلی خود تنوع و جذابیت بی‌نظیری ببخشند. در ادامه متراژ هر رول کاغذ دیواری و نحوه محاسبه تعداد آنها را بررسی می‌کنیم.

سایز رول کاغذ دیواری

متراژ رول‌های کاغذ دیواری بر اساس استانداردهای کشور تولیدکننده متغیر است. به همین دلیل قبل از خرید این نوع ملزومات خانه، در مورد برند و کشور تولیدکننده آن اطلاع پیدا کنید. استاندارد رول‌های کاغذ دیواری در ایران و کشورهای اروپایی 10 در 0.53 متر است. به عبارت دیگر یک رول از این سایز کاغذهای دیواری برای پوشش تقریبا 5 متر مربع از دیوار کافی است. 

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری از این طریق به راحتی صورت می‌گیرد. البته امکان تغییر استانداردها و ابعاد هر مدل از کاغذ دیواری توسط شرکت‌های سازنده وجود دارد. به همین دلیل اگر خرید رول‌های کاغذ دیواری را به صورت آنلاین انجام می‌دهید از سایت فروشگاه اطلاعات کافی را به دست آورید. 

در خرید حضوری نیز فروشنده تمامی جزئیات و حتی نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری را با توجه به متراژ فضای مورد نظر به شما خواهد گفت. البته این استاندارد در ایران و اروپا به صورت ثابت است و در سال‌های اخیر تغییری در آن ایجاد نشده.است.

روش محاسبه کاغذ دیواری با مشخص کردن مساحت دیوار

فضاهای داخلی خانه مانند اتاق‌ها، آشپزخانه، پذیرایی و راهرو با نصب کاغذ دیواری جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. به همین دلیل در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیاری دست به تولید انواع کاغذ دیواری با طرح‌ها، جنس و بافت متفاوت زده‌اند.

در مورد سایز و متراژ این کاغذهای دیواری باید بگوییم که استاندارد مشخصی وجود دارد و تمامی مدل‌ها ممکن‌است با یک سایز تولید نشوند. البته کاغذ دیواری‌های موجود در ایران بر اساس استاندارد اروپا به‌تولید می‌رسند و تمامی آنها از یک سایز برخوردار هستند. با این حال قبل از خرید این محصول بهتر است در مورد متراژ آن اطلاعات دقیقی را به‌دست‌آورید. روش محاسبه کاغذ دیواری مورد نیاز برای دیوار، بسیار ساده است به گونه‌ای که هر فردی از عهده انجام آن برخواهدآمد. با اطلاع از متراژ دیوار به‌راحتی نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری انجام می‌شود.

برای محاسبه مساحت دیوار کافی است که با یک متر عرض دیوار و ارتفاع آن را اندازه‌گیری کنید. همچنین مساحت برآمدگی‌های روی دیوار مانند ستون‌ها، قسمت‌های چهارگوش یا قرنیزهای دور سقف را نیز باید درنظر گرفت. برای محاسبه مساحت دیوارهای دارای پنجره نیز باید در ابتدا مساحت کل دیوار مشخص شود و سپس مساحت پنجره را از آن کم کنید. 

با ضرب ارتفاع دیوار در عرض آن، مساحت دیوار و متراژ مورد نیاز کاغذ دیواری مشخص می‌شود. به عبارت دیگر از طریق فرمول زیر مساحت دیوارهای داخلی به راحتی محاسبه خواهد شد:

(عرض دیوار ) × (ارتفاع دیوار) = (مساحت دیوار)

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز با توجه به مساحت دیوار

با محاسبه مساحت دیوار، نحوه محاسبه کاغذ دیواری و تعداد رول‌های مورد نیاز نیز مشخص می‌شود. برای اینکار مساحت دیوار را تقسیم بر 5 می‌کنیم. زیرا رول‌های کاغذ دیواری با ابعاد استاندارد 10 متر در 53 سانتی متر  قادر به پوشاندن 5 متر مربع از مساحت دیوار هستند. در این صورت تعداد رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوار مشخص می‌شود. این عدد در بسیاری از مواقع به صورت اعشار درمی‌آید که باید بالاترین عدد نزدیک به آن را درنظر گرفت. به عنوان نمونه دیوار یک سمت اتاق دارای عرض 2 و ارتفاع 3.2 متر است. بنابراین مساحت دیوار مورد نظر نیز 6.4 متر برآورد می‌شود. برای این مساحت به 2 رول کاغذ دیواری با عرض 53 سانتی‌متر و طول 10 متر نیاز است. از آنجایی که کاغذهای دیواری به صورت رولی فروخته می‌شوند، این میزان ممکن است کمی بیشتر از مساحت دیوار باشد. در این صورت متراژ اضافی کاغذ دیواری برای سایر دیوارها نیز قابل استفاده‌است.

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری برای دیوارهای دارای شیب

محاسبه تعداد رول مورد نیاز کاغذ دیواری برای دیوارهای زیرشیروانی یا دارای شیب کمی متفاوت‌تر است. برای محاسبه دیوارهای این قسمت از خانه باید از روش زیر استفاده کرد:

(عرض × ارتفاع دیوار بلندتر) - ½ (عرض × اختلاف ارتفاع دو سمت دیوار)

از طریق فرمول بالا به‌راحتی نحوه محاسبه رول کاغذ دیواری انجام می‌شود. البته برای این دیوارها بهتر است رول‌های بیشتری را بخرید. زیرا به دلیل اختلاف ارتفاع دیوار امکان دورریز شدن و هدر رفتن کاغذ دیواری در اثر برش زیاد است. 

برای جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی زیاد بهتر است، محاسبه تعداد رول و نصب آن را به یک متخصص در این خصوص سپرد. دکور چوب یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده کاغذ دیواری و انواع ملزومات داخلی خانه است که با ارائه خدمات متنوع به‌خصوص نصب در محل، ارسال رایگان تا باربری، مشاوره آنلاین و غیره به ایجاد دکوراسیون شیک و لوکس در فضاهای داخلی کمک می‌کند.

سخن پایانی

نحوه محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری به‌راحتی براساس یک فرمول ساده انجام می‌شود. برای این کار کافی است عرض و ارتفاع دیوار را ضرب در هم کنید تا مساحت دیوار مورد نظر به‌دست‌آید. سپس عدد به‌دست‌آمده را تقسیم بر 5 کنید. در این صورت تعداد رول‌های مورد نیاز کاغذ دیواری مشخص می‌شوند. 

البته این روش محاسبه کاغذ دیواری برای کاغذ دیواری‌هایی با استاندارد 10 در 0.53 متر مناسب است و برای سایر ابعاد کاغذ دیواری صدق نمی‌کند. به همین دلیل قبل از خرید این محصولات باید از ابعاد دقیق آنها مطلع شوید و سپس براساس مساحت دیوار تعداد رول‌های کاغذ دیواری مورد نیاز خود را تهیه کنید.

منبع: https://www.bespar.net/blog/calculation-of-wallpaper-rolls

محمد سلحشوری بازدید : 41 پنجشنبه 06 بهمن 1401 نظرات (0)

این روش نسبت به روش های متداول و مرسوم فعلی از جمله وصله پوششی (اورلپ) و نیز روش استفاده از اتصالات مکانیکی (کوپلینگ) از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار بوده و همچنین استحکام ناحیه اتصال در آن نیز بیشتراز ماده اولیه می باشد.در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

به طور کلی روش جوش سر به سر میلگردها (فورجینگ) بسیار مستحکمتر و اقتصادی تر

از وصله پوششی (اورلپ) می باشد.

صرفه جویی ها :

1 – صرفه جویی 15 تا 20 درصدی در مصرف میلگرد با حذف اورلپ و پرت آرماتور.

2 – اتصال میلگردهای غیر قابل مصرف (پرت) به یکدیگر و استفاده مجدد از آنها.

3 – صرفه جویی در زمان اجرای کار.

و همچنين شركت ما داراي اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki) در خاورمیانه مي باشد.

شرکت ریکن کی کی ژاپن
 داراي اخذ نمایندگی انحصاری

سازمان نظام مهندسی استان تهران
مورد تایید  سازمان نظام مهندسی استان تهران 

مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازي
مورد تایید مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازی

Japanese Industrial Standards
 استانداردهاي صنعتي ژاپن (JIS)

معرفی شرکت ریکن
(RIKEN)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki CO.,LTD) بزرگترین تولید کننده ادوات هیدرولیکی در جهان گردید. اداوات هیدرولیکی مربوط به جوش سر به سر میلگرد این شرکت بالاترین میزان فروش در جهان را دارا می باشد.

معرفی شرکت موتویوکی (Motoyuki)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از موتویوکی ژاپن (MOTOYUKI CO.,LTD) گردید.  از جمله محصولات ارزشمند آن می توان به تیغه های برش الماسه اشاره کرد که کاربرد زیادی در روش جوش سر به سر میلگرد دارد.

کات مهم در زمینه خرید دستگاه فورجینگ:
دستگاه جوش سر به سر میلگرد یا دستگاه فورجینگ میلگرد، یک دستگاه ابزار دقیق است که با توجه به تیراژ کم ساخت این دستگاه در دنیا، شرکت های تولید کننده ی این دستگاه بسیار کم تعداد می باشند.
شباهت اجزای اصلی دستگاههای استاندارد مانند پمپ یا اره به نمونه های غیراستاندارد موجود در بازار ایران، متاسفانه باعث شده برخی شرکتهای سودجو براحتی بتوانند اقدام به فروش ادوات غیراستاندارد کنند.

برای اطمینان از کیفیت دستگاه و استاندارد بودن آن باید نکات زیر را در نظر گرفت:

1- نظر گروه های اجرایی:

تشخیص دستگاههای غیراستاندارد از استاندارد بسیار ساده خواهد بود؛ به این صورت که یا کار بطور کلی اجرا نخواهد شد و یا در ابتدای کار مشکلات بسیار زیادی حین اجرا پیش خواهد آمد.

امروزه نزدیک به 200 تا 300 گروه اجرایی در کشور مشغول به فعالیت هستند که دسترسی به آن ها و تجربیاتشان درخصوص دستگاه های فورجینگ موجود در بازار کار سختی نیست؛ اما صرفا اکتفا به نظر و تجربه فروشندگان نمی تواند انتخاب درستی باشد؛ از این رو موارد دیگری نیز ذکر شده، مانند برند دستگاه و نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ، که در ادامه مشاهده می فرمایید:

2- برند دستگاه:

امروزه برندهای فراوانی در بازار موجود هستند اما نیاز به راستی آزمایی دارند. برای راستی آزمایی برندهای دستگاههای فورجینگ موجود در بازار به زمان، مهارت و تجربه نیاز دارید که اگر بتازگی وارد این بازار شده باشید احتمالا این 3 مولفه را دراختیار ندارید؛ پس شاید بهتر باشد نظر شرکتهای باتچربه و رتبه یک در بخش فروش دستگاه و اجرای فورجینگ که در بازار بصورت منوپول فعالیت دارند را مدنظر قرار دهید. بطور مثال، شرکت پویاگستر در حال حاضر تنها نماینده انحصاری شرکت ریکن کی کی ژاپن در خاورمیانه است که از بزرگترین و باکیفیت ترین شرکتهای سازنده ادوات هیدرولیک دنیا می باشد.

3- نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ:

1) پمپ هیدرولیک :

پمپ هیدرولیک یک مولد انرژی می باشد که به عنوان قلب تپنده و مهم ترین قسمت دستگاه باید دارای حداکثر استاندارد های لازم باشد.
 
جهت خرید پمپ هیدرولیک نکات کلیدی زیر را مدنظر قرار دهید :

 1- پمپ هیدرولیک شما باید یک پمپ 700 باری باشد.

  

2- پمپ هیدرولیک نباید افت فشار داشته باشد: 

 پمپ های 700 بار موجود در بازار، معمولا مخصوص دستگاه های پرس می باشند که افت فشار مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی کند اما در فرآیند جوش سر به سر میلگرد فورجینگ، افت فشار باعث بالا رفتن ریسک شکستگی جوش می گردد. پمپ های غیراستاندارد شاید در تست های اولیه دارای افت فشار نباشند اما بعد از یک دوره، با توجه به کیفیت پایین، دچار افت فشار خواهند شد.  

3- پمپ هیدرولیک باید مجهز به شیر تنظیم فشار باشد:

فروشندگان دستگاه غیراستاندارد، معمولا به جای شیر تنظیم فشار (Pressure valve)، از سوئیچ قطع فشار (Pressure switch) استفاده می کنند؛ بدلیل قطع شدن فشار در فرآیند فورجینگ، ریسک شکستگی جوش ها بسیار بالاتر میرود.

اخیرا عده ای از سودجویان، پمپهای غیراستاندارد دستگاه جوش سر به سر شرکت ریکن را برای جوشکاری فورجینگ معرفی می نمایند که شناسایی آنها از مدلهای اصل برای تازه واردان به این بازار دشوار می باشد.

پمپهای مجهز به شیرهای قطع کننده فشار، به هیچ وجه موردتایید نهادهای آیین نامه ای در ژاپن نیستند و تمام پمپهای ژاپنی که امروزه مورداستفاده قرار می گیرند مجهز به شیرهای تنظیم فشار می باشند.

2) اره

اره از انواع برشهای سرد و از پراصطکاک ترین قطعات مجموعه ادوات دستگاه جوش سر به سر میلگرد می باشد. درصورت استفاده از اره های کیفیت پایین و غیراستاندارد، کاربران دچار مشکل خواهند شد. استفاده از تجربه مهندسین عمران و همچنین بهره گیری از تجربه موجود در بازار در زمینه انتخاب اره استاندارد، می تواند راهکاری مطمئن برای انتخاب اره مناسب باشد.

3) گیره

وزن پایین، هم راستایی و خدمات پس از فروش، مهم ترین نکاتی هستند که باید در خرید گیره مدنظر قرار داد؛ استفاده از نظر کاربران قدیمی و باتجربه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

4) مشعل: 

حلقه مشعل در نمونه ها شامل 12 ، 10 ، 8 شعله برای انتقال حرارت ناشی از گاز اکسیژن و استیلن می باشد که بطور یکنواخت در تمام نقاط اتصال تعبیه شده است. باتوجه به حساسیت بالا، این قطعه در آیین نامه ژاپنی دارای استاندارد ژاپنی می باشد که پیشنهاد شرکت پویاگستر استفاده از مشعل های دارای استاندارد ژاپنی می باشد.

فورجینگ چیست؟
 
جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ) به وصله میلگرد (فیلر یا الکترود جوشکاری) اطلاق می گردد که از اعمال حرارت و فشار همزمان، بدون اضافه کردن ماده افزودنی حاصل می شود. فورجینگ سر به سر میلگرد قدمتی نزدیک به 7 دهه در کشور ژاپن دارد و همچنان پرکاربردترین اتصال در صنعت ساختمان سازی ژاپن می باشد. مکانیزم تشکیل این اتصال به این شکل می باشد که در اثر حرارت و فشار همزمان، ساختار کریستالی و مولکولی وجوه اتصال به نوسان افتاده و در یکدیگر نفوذ می کنند. پس از سرد شدن، تبلور مجددی اتفاق می افتد و یک اتصال یکپارچه شکل می گیرد. به همین دلیل برش سرد 90 درجه و همچنین قرارگیری در گیره های مخصوص در این روش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اتصال فورجینگ برخلاف سایر اتصالات مکانیکی و جوشی میلگرد، از انعطاف پذیری و جذب انرژی مطلوبی برخوردار است و به جهت مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله در کشور زلزله خیز ژاپن، موردتوجه ویژه قرار دارد؛ همچنین حذف اورلپ و جایگزینی آن با وصله فورجینگ باعث سبک سازی سازه، پوشش دهی عالی (کاور) بتن و کاهش هزینه ساخت وساز نیز می گردد.

براساس یک پژوهش انجام شده طی سال های 1995 تا 2016، جوش سر به سر میلگرد، حدود %70 پروژه های صنعت ساختمان سازی ژاپن را در بر می گیرد و برخلاف تصور رایج، طی فرآیند فورجینگ، دمای فلز پایه به دمای ذوب نمی رسد و هیچ گونه تغییرات شیمیایی در مواد تشکیل دهنده آن (کربن) رخ نمی دهد. تردی یا شکنندگی نیز اتفاق نمی افتد و تستهای خمش استاندارد تعریف شده برای این روش موید این مطلب می باشند.

روش فورجینگ طیف وسیعی از میلگردهای S400- S420-S490 -S500  را دربر می گیرد.

 منبع وبسایت پویا گستر

محمد سلحشوری بازدید : 50 شنبه 01 بهمن 1401 نظرات (0)

جم فاضلاب در دنیای امروزی به قدری بالا رفته که نیاز به تصفیه فاضلاب بیش از پیش احساس می‌شود و اهمیت زیادی پیدا کرده است. با تصفیه فاضلاب بهداشتی و برگردندان آب به چرخه مصرف کمک زیادی به مشکل کمبود آب می‌کنیم. در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید تا شما را با فاضلاب بهداشتی، روش‌های تصفیه آن آشنا کنیم و بهترین روش خرید پکیج تصفیه مناسب را به شما معرفی کنیم.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

فاضلاب بهداشتی چیست؟

فاضلاب بهداشتی که به آن فاضلاب بهداشتی - انسانی یا فاضلاب خانگی نیز می‌گویند، فاضلابی است که از واحدهای مسکونی، تجاری، مؤسسات، ادارات و ... تولید می‌شود. فاضلاب بهداشتی در واقع حاصل از مصرف آبی است که انسان برای مصارف روزانه مانند حمام، توالت، آشپزی و ... به کار می‌برد.

میزان تولید فاضلاب بهداشتی تابعی از میزان مصرف آب و البته میزان مصرف آب نیز خود تابعی از عوامل مختلف مانند پارامترهای اقلیمی، اقتصادی، سطح بهداشت و ... است. برای محاسبه میزان فاضلاب بهداشتی، از اصطلاح "سرانه تولید فاضلاب" استفاده می‌شود که در واقع سرانه تولید فاضلاب بهداشتی عبارت است از میزان فاضلاب تولیدی به ازای هر نفر در یک روز. مقدار سرانه تولید فاضلاب از روی میزان آب مصرفی توسط هر فرد محاسبه می‌شود. به عبارتی بعد از تخمین و اطلاع از میزان آب مصرفی، ضریبی را به عنوان ضریب تبدیل آب به فاضلاب که حدوداً در جوامع شهری بین 70 تا 90 درصد است، در نظر می‌گیرند.

روش‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید تولید فاضلاب یکی از اجتناب ناپذیرترین و طبیعی‌ترین فعالیت‌های سبک زندگی بشر است. برای حیات انسان و در تمامی فرایندهای زندگی مانند کارهای خانگی، تولید صنعتی، خدماتی، رستوران‌ها و ... وجود آب ضروری است. ازآنجایی‌که جمعیت انسان روز به روز در حال افزایش است، استفاده از آب برای کارهای مختلف نیز در حال افزایش است، بنابراین برای حفظ منابع آب برای نسل‌های آینده لازم است از آبی که مصرف شده یا به عبارتی فاضلابی که تولید شده، مجدداً استفاده شود.

روش‌های مختلفی جهت تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آن وجود دارد. تصفیه فاضلاب و تخلیه آن باید به گونه ای صورت گیرد تا هیچ‌گونه آسیب و خطری برای محیط زیست و انسان ایجاد نشود.

مدیریت فاضلاب اساساً فرایندی است که طی آن زباله‌ها به نفع انسان تصفیه می‌شوند. روش‌های مختلفی در تصفیه فاضلاب وجود دارد. به‌طورکلی چندین روش برای تصفیه فاضلاب بهداشتی وجود دارد که عبارت‌اند از:

تصفیه فیزیکی فاضلاب بهداشتی
تصفیه شیمیایی فاضلاب بهداشتی
تصفیه بیولوژیکی فاضلاب بهداشتی

1. روش تصفیه فیزیکی فاضلاب بهداشتی
روش تصفیه فیزیکی جهت حذف مواد جامد شناور و معلق کوچک و بزرگ از فاضلاب به کار برده می‌شود. در این روش از تجهیزات و واحدهایی مانند آشغال‌گیر، دانه گیر، ته‌نشینی ثقلی، فیلتراسیون و ... جهت حذف و تصفیه به صورت فیزیکی از طریق جداسازی مواد استفاده می‌شود.

2. روش تصفیه شیمیایی فاضلاب بهداشتی

در این روش از مواد شیمیایی در تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود. استفاده از مواد شیمیایی در طی فرایند تصفیه فاضلاب با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال در برخی موارد، موادی در فاضلاب وجود دارد که از طریق روش‌های فیزیکی مانند ته‌نشینی ثقلی، از جریان فاضلاب حذف نمی‌شود، در چنین شرایطی با استفاده از تزریق مواد شیمیایی به فاضلاب و ایجاد لخته و منعقد شدن مواد، امکان ته‌نشین شدن آن‌ها فراهم می‌شود. همچنین از مواد شیمیایی مانند هیپوکلریت کلسیم، جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن فاضلاب استفاده می‌شود.

3. روش تصفیه بیولوژیکی فاضلاب بهداشتی

تصفیه بیولوژیکی فاضلاب یکی از روش‌های بسیار مهم و کاربردی است. در روش بیولوژیکی، باکتری‌های هوازی و بی هوازی با تغذیه از مواد آلی موجود در فاضلاب اقدام به تجزیه و حذف آن‌ها می‌کنند. روش بیولوژیکی خود شامل انواع روش‌های هوازی و روش‌های بی‌هوازی است که آن‌ها نیز به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. به‌طورکلی اساس عملکرد روش بیولوژیکی بر پایه فعالیت میکروارگانیسم هاست.

فرایندهای تصفیه فاضلاب انسانی

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، فرایندهای مختلفی جهت تصفیه فاضلاب وجود دارد. در تصفیه فاضلاب انسانی تلفیقی از روش‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی به کار برده می‌شود. تفاوت فرایندهای مختلف بیشتر در بخش تصفیه بیولوژیکی آن‌ها و نحوه عملکرد باکتری‌ها است.

فرایندهای تصفیه فاضلاب انسانی عبارت است از:

فرایند لجن فعال متعارف (CAS)

فرایند لجن فعال با هوادهی گسترده (EAAS)

فرایند لجن فعال با بستر رشد متحرک (MBBR)

فرایند لجن فعال با بستر رشد ثابت (IFAS)

فرایند دیسک‌های بیولوژیکی چرخان (RBC)

فرایند راکتور ناپیوسته متوالی (SBR) و ...

فرایندهای فوق، فرایندهایی هستند که بر اساس فعالیت باکتری‌های هوازی عمل تجزیه و تصفیه بیولوژیکی فاضلاب انجام می‌شود. اغلب در تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی، از فرایندهای هوازی استفاده می‌شود. باکتری‌های بی‌هوازی که در غیاب اکسیژن به تجزیه مواد آلی می‌پردازند، در تصفیه فاضلاب‌های صنعتی به کار برده می‌شوند. از جمله فرایندهای بی‌هوازی تصفیه فاضلاب می‌توان به UASB، ABR، UAFB اشاره نمود.

معرفی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی پاک پساب اقلیم

شرکت پاک پساب اقلیم طراح و مجری پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی در ظرفیت‌های مختلف از 1 متر مکعب در شبانه روز الی 1000 متر مکعب در شبانه روز است. پکیج های تصفیه فاضلاب شرکت پاک پساب اقلیم در جنس‌های پلی اتیلن، فلزی کامپوزیتی قابل اجرا و نصب است.

پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار آلودگی در محیط و جوامع کوچک و همچنین ایجاد امکان استفاده مجدد از فاضلاب برای مصارف مختلف بسیار کاربرد دارند. از جمله کاربردهای پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی عبارت است از:

  • تصفیه فاضلاب منازل، مجتمع‌های مسکونی و تفریحی
  • تصفیه فاضلاب ادارات و مراکز تجاری
  • تصفیه فاضلاب کمپ‌های مسکونی و نظامی
  • تصفیه فاضلاب بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها
  • تصفیه فاضلاب در مناطقی که امکان اتصال به شبکه جمع آوری ندارند و ...

شرکت پاک پساب اقلیم با دارا بودن چندین سال تجربه و با بهره‌گیری از دانش روز دنیا در زمینه ساخت و اجرای انواع پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی، اکنون آماده خدمت به کارفرمایان و مشتریان محترم است.

جهت ثبت سفارش و برقراری ارتباط با کارشناسان ما و کسب اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق وب سایت و شماره تلفن‌های اعلام شده اقدام نمایید.

منبع: https://www.sid.ir/blog/post/81837/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d9%81%d8%a7%d8%b6%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af-

محمد سلحشوری بازدید : 41 سه شنبه 13 دی 1401 نظرات (0)

از جمله لپ تاپ های قدرتمند بازار به شمار می رود که عملکرد بسیار عالی آن می تواند رضایت هرکسی را جلب سازد. این روزها کاربران بسیار زیادی را می توان دیدکه دغدغه خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند.چنین لپ تاپ هایی با عملکرد و توانایی قابل توجه خود به خوبی قادرند تا نیازمندی های عموم کاربران را پاسخ دهند. مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بی نظیر لپ تاپ از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. زمانی که یک لپ تاپ چنین ویژگی هایی نداشته باشد نمی تواند کاربران را نیز جذب خود سازد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با این تفاسیر می توان به این نتیجه دست یافت که، لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 از بهترین محصولات برند دل به شمار می رود. این دسته از لپ تاپ های برند دل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شوند و از قدرت بسیار بالایی برای اجرای گرافیک های سنگین برخوردار هستند.

این تنها ویژگی بارز لپ تاپ مخصوص گیم دل نیست چرا که این محصول از مشخصات فنی و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز بهره مند می باشد. شما چقدر با این لپ تاپ ها آشنایی دارید؟ آیا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید؟

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 قدرتمندترین لپ تاپ بازار

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم لپ تاپ مدل G15-5515 از قدرتمندترین محصولات بازار به شمار می رود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای گیم و اجرای بازی های گرافیکی سنگین می باشد.

عملکرد بالا، مشخصات فنی قدرتمند و توانمندی عالی از مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات برند دل به شمار می روند که همگی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب اهمیت قابل توجه ای دارند.

وضوح بالا و برخورداری از حداکثر روشنایی لپ تاپ های دل

شما می توانید بالاترین روشنایی و وضوح را در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شاهد باشید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مشخصات مربوط به صفحه نمایش این لپ تاپ ها داشته باشیم، می توان برخورداری از صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ را نام برد.

علاوه بر این لپ تاپ مخصوص گیم دل مجهز به پیکسل هایی از نوع IPS بوده و وضوح و روشنایی قابل توجه ای تا 300 نیت را دارد. شما می توانید مدت زمان زیادی را از لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمایید بدون آن که دچار خستگی چشم شوید.

توانایی بالا لپ تاپ مخصوص گیم دل در اجرای بازی ها

یکی از دلایلی که موجب شده تا لپ تاپ دل از مدل G15-5515 قدرت بالایی در اجرای بازی های گرافیکی داشته باشد، برخورداری از پردازنده مدل H 5800 سری 7 می باشد. این پردازنده ها توسط شرکت AMD که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده پردازنده می باشد تولید شده اند.

علاوه بر این پردازنده ها که توانایی بسیار زیادی در ارائه فرکانس های بالا دارند، برند دل از پردازنده گرافیکی دیگری در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمود.

این پردازنده که با نام GetForce RTX شناخته می شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت NVIDIA تولید و به بازار عرضه می گردد. با وجود چنین پردازنده هایی در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شما قادر خواهید بود تا به راحتی بازی های گرافیکی سنگین را نیز اجرا نموده و از قدرت بالای این دسته از لپ تاپ های برند دل نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ دل مدل G15-5515

شما هنگام کار با لپ تاپ دل مدل G15-5515 به راحتی می توانید متوجه خوش ساخت بودن آن شوید. نکته ای که در رابطه با مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها وجود دارد این است که شاسی آن ها از پلاستیک بوده و به راحتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این سری از لپ تاپ های برند دل عاری از هرگونه لبه مزاحم بوده و شما تیزی خاصی را در اطراف این لبه ها حس نخواهید نمود.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی دل نیز شناخته می شوند. با این تفاسیر اگر به دنبال خرید لپ تاپی قدرتمند برای برنامه نویسی می باشید ما این مدل از لپ تاپ ها را به شما معرفی می نماییم.

از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها می توان حاشیه های نازک آن ها را نام برد. طراحی رضایت بخش، وجود انعظاف در درب و کیفیت ساخت عالی همگی در کنار هم موجب شده اند تا لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 به عنوان یکی از مدل های رضایت بخش بازار به شمار رود.

برای باز و بسته نمودن راحت لپ تاپ، دو عدد لولا در قسمت پشتی لپ تاپ قابل مشاهده است که این عمل را برای شما سهولت بخشیده اند. وزن لپ تاپ مدل G15-5515 حدود 2.44 کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم اشاره ای به میزان ضخامت آن داشته باشیم، لازم به ذکر است که ضخامت این محصول 26.9 میلی متر است.

از امکانات بسیار مهم این لپ تاپ ها وجود بریدگی و شکاف در قسمت های بالایی آن ها را می توان نام برد. این بریدگی ها شرایط لازم برای خنک شدن قسمت های داخلی و تهویه هوا لپ تاپ را فراهم می سازند تا مشکل خاصی برای قطعات ایجاد نگردد.

بررسی پورت ها و قابلیت های ارتباطی

کارشناسان نمایندگیی تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است درباره لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 بدانید این است که این محصول دارای پورت هایی با عملکرد عالی است. شما در این لپ تاپ ها می توانید پورت های کاربردی خاصی را ببینید که شامل پورت های درگاه اترنت، پورت USB، درگاه USB Type – C ، پورت HDMI، پورت LAN، درگاه برق AC، جک های خروجی صدا و پورت USB 3.0 می شوند.

خرید و تعمیر لپ تاپ همه کاره دل

با تعدد بسیار بالای مراکز عرضه و فروش لپ تاپ، انتخاب فروشگاهی برای خرید لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 که از اعتبار بالایی برخوردار باشد کار ساده ای نیست. شما برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری این محصول بایستی حتما به سراغ نمایندگی دل بروید که با اعتبار بالای خود دارای محصولاتی کاملا اورجینال و باکیفیت باشد.

ما در مجموعه خود با عنوان نمایندگی دل، خدماتی ویژه را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصولاتی مطابق با نیازهای خود را تهیه کنید. در کنار خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال، می توانید از مجموعه خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ دل را نیز دریافت نمایید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

محمد سلحشوری بازدید : 40 سه شنبه 06 دی 1401 نظرات (0)

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد. با وبلاگ ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

شرکت اچ پی

شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی 1930 میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی 538 استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به 90 میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های 2007 تا 2010 شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال 1984 پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی hp

محمد سلحشوری بازدید : 39 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر

محمد سلحشوری بازدید : 28 دوشنبه 14 آذر 1401 نظرات (0)

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

محمد سلحشوری بازدید : 18 سه شنبه 17 آبان 1401 نظرات (0)

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 

محمد سلحشوری بازدید : 18 چهارشنبه 04 آبان 1401 نظرات (0)

Nothing beats the durability and luxury of natural leather. Quality is our number one priority, full grain leather is of the highest quality and all hides are hand selected for the perfect finish. We are passionate about beautiful shoes, so we are passionate about them. We have completed our specialist care range to protect your leather shoes from everyday wear and tear. Always let wet shoes air dry - never dry them with artificial heat. Riding in heels can damage the soles of your shoes and heels. Due to their delicate nature, finishes such as glitter and embellishments should be worn with caution. If you have recently individual or wholesale leather, we recommend using the following items to increase the life of your product.

 

WATER/STAIN PROTECTION SPRAY

This high-quality, alcohol-free spray protects leather from water, stains and stains and prevents tarnishing. Perfect for leather, can be used on any material except patent leather, and can be used in any color. For added protection, we recommend spraying several times before wearing. After that, you can continue to spray your leather shoes with additional coats on a regular basis, depending on how often you wear them. Available in small pump sizes that can be purchased online or in stores as large ozone friendly aerosols.

 

Leather Conditioner

Shoe leather, like your own skin, needs regular moisturizing and conditioning. Our leather conditioner cleanses, nourishes and moisturizes while supporting impregnation. Both lanolin-based and wax-based, ideal for all types of leather:

smooth, patent and even leather-like materials. It also removes surface residue and leaves a glossy finish. We recommend using our polishing cloth.

 

BEESWAX

Softens and protects all smooth leathers, restores natural oils and enhances finish. This is only suitable for medium to dark leather. FUN TIP: Rub

Beeswax into the lining of your leather shoes to soften uncomfortable hard spots. Our beeswax also helps impregnate leather!

 

RENOVATING POLISH

When you need a color refresher to add pigment to your shoes, Renovating Polish is the way to go. This nourishes and conditions the leather, refreshing color and covering scuffs and scratches. The polish is a water-based wax formulation that gives an excellent high gloss finish. Recommended for use on smooth or grained leather. Available in a variety of colors to match your shoe collection. Apply with our shoe brush or polishing cloth. Use Instant Shine to enhance color.

 

SHOE GEL

This transparent gel cleans, moisturizes, protects and cares for shoe leather. For use on smooth and delicate leathers such as calf, goat, snake/crocodile and especially metallic. Also, this is available in all colors! Apply with our polishing cloth. It also smells so good (how good!) that you can use it on sandals to soften the cutting straps.

 

Patent Leather Dressing

Black or Neutral Patent Leather Dressing cleans, conditions and shines patent leather, but is also suitable for high gloss synthetic plastics and vinyl. We highly recommend applying a polishing cloth before wearing for the first time.

 

Shoe Brush The natural bristles of the

Shoe Brush are gentle on leather and spread the product evenly for a glossy finish. Use a shoe brush to remove excess dirt and dust from your shoes. You can also use a brush to apply shoe polish or wax to gently polish your shoes. Use this to apply renovation polish and beeswax.

 

POLISHING CLOTH

Superior glossy polishing cloth made from high quality lint free cotton with durable hemmed edges. Use to apply leather conditioners, shoe gels, patent leather conditioners, renovation polishes and shoe gels. Apply a small amount of product to a cloth and gently rub your shoes in small circular motions. Polish your shoes until they are shiny.

 

Instant Shine

This miracle sponge contains silicone oil and impregnating wax for a superior high gloss finish. Suitable for smooth and grained leather in all colors. Apply to shoes with applicator sponge on first use or after applying Renovating Polish or Leather Conditioner.

محمد سلحشوری بازدید : 22 جمعه 01 مهر 1401 نظرات (0)

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید

محمد سلحشوری بازدید : 20 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

این هارد سرور HPE 300GB SAS 15K HDD با پارت نامبر B21-870753 به صورت Hot Plug است که به صورت Smart Carrier به سینی خود متصل می‌شود. این هارد از دیسک های به ابعاد 2.5 اینج استفاده می‌کند و از نوع Small Form Factor یا SFF است. هارد سرور 300GB SAS 15K SFF از نوع درایورهای داخلی یا Internal است که در درون شاسی و بدنه خود سرور و یا سن استوریج متصل می‌شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور اچ پی 300GB SAS 15K SFF SC MV HDD با وزن 450 گرم و در ابعاد 75.7×118.7×15.6 میلی متر توسط شرکت اچ پی تولید شده است. در صورت استفاده از این مدل بر روی سرورهای 8SFF ‌می‌توانید در مجموع 2.4TB فضای ذخیره سازی با استفاده از رید در اختیار داشته باشید.

مشخصات فنی هارد سرور اچ پی HPE 300GB SAS 15K HDD

سرورهای سازگار با هارد سرور HPE 300GB SAS 15K HDD

  • ProLiant DL Series: DL385 (G10)
  • سرور HP ProLiant DL380 G10
  • سرور HP ProLiant DL360 G8
  • سرور HP ProLiant DL360 G9
  • سرور HP ProLiant DL360 G10
  • ProLiant ML Series: ML110 (G10)
  • ProLiant XL Series: XL230k (G10)
  • ProLiant BL Series: BL420c (G8 G9)
  • ProLiant DL Series: DL20 (G9)
  • ProLiant DL Series: DL360e (G8 G9)
  • ProLiant DL Series: DL380p (G8 G9)
  • ProLiant ML Series: ML110 (G8 G9)
  • ProLiant SL Series: SL230s (G8 G9)
  • ProLiant XL Series: XL170r (G9)
  • سرور HP ProLiant DL380 G8
  • سرور HP ProLiant DL380 G9

خرید هارد سرور HPE 300GB SAS 15K SFF SC MV HDD

هارد سرور اچ پی 300GB SAS 15K HDD که از هاردهای دسته HDD است دارای سرعت چرخش دیسک 15K است، سرعت چرخش دیسک هارد سرور RPM نیز نامیده می‌شود. نرخ انتقال داده در این هارد سرور اچ پی ، 12Gb/s است و از 300 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی اطلاعات بهره می‌برد.

قیمت هارد سرور اچ پی 300GB SAS 15K

قیمت هارد اچ پی 300GB SAS 15K با اینکه سرعت چرخش مناسبی را در اختیار سرور قرار می‌دهد، مناسب و مقرون به صرفه است و برای استفاده در سرورهای پرولیانت نسل Gen9 گزینه‌ای ایده‌آل است. این هارد سرور اچ پی از درگاه SAS برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند.

با استفاده از مطالبی که گفته شد و نوع استفاده‌ خود، هارد مناسب با کاری که می‌خواهید انجام دهید و قیمتی که در نظر دارید را انتخاب و خریداری کنید و اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید با کارشناسان ما در ماهان شبکه ایرانیان تماس بگیرید. همچنین اگر قصد خرید سرور اچ پی را دارید، می‌توانید برای اطلاع از خرید هارد hp 300g 15k و انواع آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

محمد سلحشوری بازدید : 18 چهارشنبه 09 شهریور 1401 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با وبلاگ ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً نمایندگی Lenovo با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بعد از عملیات تعمیر و در مدت زمان مشخص شده بتوانند از خدمات این مرکز برای تعمیر و یا تعویض مجدد دستگاه خود به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوند.

محمد سلحشوری بازدید : 23 چهارشنبه 09 شهریور 1401 نظرات (0)

شرکت لنوو شرکتی است که در ساخت گوشی های میان رده یک انتخاب مناسب برای کاربرانش محسوب می شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی VIBE SHOT لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

گوشی vibe shot لنوو یکی از محصولاتی است که این شرکت در این مدل از گوشی هایش تمرکز خود را بر روی دوربین گذاشته تا بتواند یک گوشی با امکانات بسیار مناسب را به بازار عرضه کند.شرکت لنوو گوشی vibe shot خود را با سیستم سخت افزاری مناسب، نمایشگری با کیفیت با ظاهری زیبا و طراحی زیبا و دلنشین به بازار عرضه کرده که میزان فروش محصولاتش را بیشتر کرده است.

بسته بندی لنوو vibe shot

گوشی vibe shot لنوو در یک جعبه بزرگ به دو رنگ سیاه و قرمز که عبارتvibeبه بزرگی بر روی آن هک شده است ارائه گردیده است.

در داخل این جعبه اجزایی قبیل: شارژر، کابل USBو کتابچه راهنما و همچنین هدفون قرار داده شده است البته در این مدل از گوشی های لنوو یک کاور پلاستیکی و یک خش گیر قرار داده شده است.

ظاهر گوشی lenovo vibe shot

یک قطعه فریم آلومینیومی دور گوشی را فرا گرفته  و بخش پشتی گوشی ساختاری کاملا شفاف و براق دارد.

کاربران این گوشی خوش دست بودن گوشی را از نقاط قوت زیبایی این مدل میدانند.

یکی از مواردی که از این مدل را از گوشی های مدرن عقب تر نشان میدهد بزرگی نوارهای مشکی در پایین و بالای صفحه نمایش آن است.

لنوو وایب شات وزن سبک145گرمی و ضخامتی به بزرگی7.6میلی متر دارد که این به استفاده یک دست کمک میکند.

اجزای تشکیل دهنده lenovo vibe shot

در سمت راست گوشی کلید کم و زیاد کردن صدا و در زیر آن دکمه پاور تعبیه شده است.

همچنین در بخش پایینی سمت راست آن دکمه شاتر دوربین جهت عکسبرداری و همچنین از یک دکمه جهت تغییر حالت دوربین از حالت معمولی به حالت حرفه ای تعبیه شده است.

سمت چپ گوشی را نیز دو کشو تشکیل میدهد که یکی جهت قرار دادن سیمکارت به صورت مینی و دیگری جهت قرار دادن کارت حافظه جانبی تشکیل میدهد.

در بخش بالایی جک هدست و میکروفون دوم قرار داده شده و بخش پایینی را میکروفون و اسپیکر گوشی و در وسط پورت شارژر گوشی تشکیل میدهد.

نمایشگر گوشی lenovo vibe shot

صفحه نمایش وایب شات صفحه ای به بزرگی 5اینچ با ساختارIPS TFT LCD که وضوح آن فول اچ دی است.

صفحه نمایش این گوشی یکی از نقاط قوت آن محسوب میشود چرا که در برابر تابش نور عملکرد خوبی از خود نشان داده است و دقت رنگ خوبی دارد.

بررسی های نمایندگی لنوو نشان میدهد صفحه نمایش وایب شات در مقایسه ها امتیاز خوبی را به خود اختصاص داده است.

دوربین گوشیlenovo vibe shot

کیفیت دوربین وایب شات یک شگفتی در کار لنوو به حساب می آید این دستگاه با دوربینی به کیفیت16 مگاپیکسل مجهز به فوکوس اتوماتیک وسیستم لرزه گیر است ارائه شده است.

بررسی های نمایندگی تعمیر گوشی لنوو نشان میدهد وجود فلشLED و مادون قرمز شما را در گرفتن عکس در شب یاری خواهد کرد.

همانطور که در ابتدا گفتیم با داشتن vibe shot احساس استفاده از یک دوربین عکاسی به شما دست خواهد داد چرا که با داشتن شاتر و دکمه تغییر حالت به حرفه ای مانند یک دوربین عکاسی طراحی گردیده است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حالت حرفه ای چه تفاوتی با حالت معمولی دارد.در حالت حرفه ای تمامی رنگ ها شکل زنده و طبیعی به خود میگیرند و فوکوس به بهترین صورت ممکن انجام خواهد شد.

دوربین سلفی این دستگاه را دوربین8مگاپیکسلی تشکیل می دهد اما بسیاری از قابلیت های دوربین اصلی نظیر فوکوس را ندارد.

باتری گوشی lenovo vibe shot

معمولا تمامی گوشی های کمپانی لنوو از کیفیت باتری خوب و قدرتمند برخوردارند که در این مدل نیز به چشم میخورد.

لنوو با بکارگیری یک باتری3000میلی آمپر ساعت در وایب شات باعث هرچه قدرتمند تر شدن محصول خود شده است.

شرکت لنوو از 19روز فعال ماندن گوشی در حالت stand byخبر میداد که واقعا این قابلیت را داراست.

یک مشکل اساسی اینجاست که شارژر آن از شارژ سریع پشتیبانی نمیکند اما تفاوت چندان چشمگیری با شارژ سریع ندارد.

اسپیکر و صدا گوشیlenovo vibe shot

شاید با نگاه کردن به قسمت پایینی تلفنتان فکر کنید که دو اسپیکر صدا را پخش میکنند باید بگوییم که متاسفانه اینگونه نیست و فقط از صدا از قسمت راستی دستگاه پخش میشود.

البته صدای مطلوبی را از وایب شات شاهد هستیم اما توصیه میشود که میزان صدا را ازدو سوم بالاتر نبرید چرا که میزان تفکیک صدا به خوبی انجام شده و صدای مطلوبی را ارائه خواهد داد.

یکی از نقاط ضعف این دستگاه نداشتن بیس در اسپیکر آن است.

نرم افزار گوشیlenovo vibe shot

لنوو وایب شات از سیستم عامل آندروید5.1لالی پاپ بهره میگیرد.

این سیستم از8هسته که از دو بخش چهار هسته ای که یک بخش که از فرکانس1.7GHzتشکیل شده برای پردازش اعمال سنگین و بخش بعدی که از فرکانس1GHzتشکیل شده جهت پردازش اعمال سبک در نظر گرفته شده است.

پردازش گرافیکی این دستگاه با قطعهadreno405صورت گرفته و رم گوشی 3گیگا بایت میباشد.

یکی از نقاط ضعف وایب شات نبودNFCدر آن است ولی پشتیبانی از شبکه4Gاز نقاط قوت این دستگاه به شمار می آید.

اطلاعات بیشتر: نمایندگی لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 26 جمعه 14 مرداد 1401 نظرات (0)

یوگا یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها یا بهتر بگیم سبک زندگی است. به نظر می‌رسد این روزها همه در حال انجام یوگا هستند. بسیاری از ما پس از اینکه شخصاً مزایای یوگا را احساس کردیم، تصمیم گرفتیم که یوگا را به بخش مرکزی تمرینات ورزشی خود تبدیل کنیم. در این مقاله، ما برخی از حقایق جالبی را که در مورد یوگا آموخته‌ایم و فواید یوگا را به اشتراک می‌گذاریم. ما همچنین توضیح خواهیم داد که چهار فایده علمی یوگا چیست (البته مزایای یوگا بی‌شمار هستند). با این وبلاگ همراه باشید تا بیشتر بدانید که دلیل علاقه ما به یوگا چیست و چرا آن را به شما نیز توصیه می‌کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد فواید یوگا با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

یوگا چیست

یوگا، همان‌طور که امروزه معمولاً مورد توجه و تمرین قرار می‌گیرد، به مجموعه‌ای از وضعیت‌ها اطلاق می‌شود که تمرین کننده به ترتیب خاصی انجام می‌دهد. ژست‌ها برای تحریک بدن فیزیکی و عاطفی در نظر گرفته شده است. برخی از اهداف و فواید یوگا آماده کردن خود برای مدیتیشن نشسته، افزایش سرزندگی کلی و ایجاد حس ارتباط بین یوگی‌ها (افرادی که با یوگا پیوند دارند) و دنیایشان است.

یوگا بر اساس زبان سانسکریت پایه‌گذاری شد. بسیاری از کلمات سانسکریت را خواهید شنید که در کلاس یوگا استفاده می‌شوند. استفاده از نام‌های سانسکریت راهی برای احترام به ریشه‌های باستانی یوگا است. همچنین راهی برای ایجاد یک جامعه در سراسر زبان‌ها و مرزها است. زبان یوگا منحصربه‌فرد است و زمانی که آن را بدانید می‌توانید در هر کجای دنیا یوگا تمرین کنید.

ژست‌ها و وضعیت‌هایی که در کلاس یوگا انجام می‌دهیم در مجموع آسانا نامیده می‌شوند. آسانا یوگا به آنچه در یک کلاس یوگای معمولی اتفاق می‌افتد و به حرکات فیزیکی یوگا اشاره دارد گفته می شود.

معنی کلمه یوگا چیست؟

از نظر ریشه‌شناسی، کلمه یوگا از اصطلاح “یوغ کردن” گرفته شده است. این «یوغ زدن» به طرق مختلفی تعبیر می‌شود. برخی از تمرین کنندگان آن را به عنوان اتصال بدن و ذهن می‌دانند. دیگران، به عنوان ارتباط نفس با حرکت ، به عنوان ارتباط فرد با همه چیز (جهان صغیر با جهان کلان) آن را تعریف می‌کنند. مهم نیست که یوگی آن را چگونه تفسیر می‌کند، یوگا به معنای احساس پیوند و یگانگی است و فواید یوگا برای روح و جسم شما بی شمار است.

تاریخچه و مبدأ یوگا چیست

اگر می‌خواهید بدانید که ریشه ورزش یوگا چیست باید بگوییم که در طول سال‌ها، یوگا از آسیا به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. این تمرین که در اصل یک تمرین بودایی بود، در نهایت توسط هندوئیسم انتخاب شد (از این رو بسیاری از ژست‌های یوگا به نام خدایان هندو نام‌گذاری شده‌اند)، به بودیسم بازگردانده شد، و سپس در میان بسیاری از ادیان و جوامع دیگر توزیع شد.

انواع یوگا چیست

امروزه، چند سبک بسیار محبوب و شناخته شده از یوگا، به علاوه شاخه‌های بسیاری وجود دارد. بهترین سبک یوگا همانی است که شما را بیشتر خوشحال می‌کند. در این بخش بررسی کرده‌ایم که سبک و روش هرکدام از حرکات یوگا چیست :

1. هاتا یوگا

قدیمی‌ترین شکل یوگا. به طور سنتی، زمان مساوی روی زمین و ایستادن سپری می‌شود. پوزها برای هر 5 تا 10 نفس نگه داشته می‌شوند. ژست‌های هاتا به طور کلی حالت‌های یوگا آسان در نظر گرفته می‌شوند. از فواید یوگا هاتا می‌توان به ترویج سکون اشاره کرد.

2. یوگا قدرت

نسخه مدرن‌تر هاتا. در یوگای قدرتی، ژست‌های شدید حداقل برای 10 نفس نگه داشته می‌شوند.

3. وینیاسا یوگا

برداشتی مدرن از ایده “نفس با حرکت”. پوزها به شیوه‌ای روان به هم مرتبط هستند: یک نفس، یک حرکت. کلاس‌ها می‌توانند شدید باشند که با هدف بهبود گردش خون همراه هستند.

4. آشتانگا یوگا

یک سبک چالش برانگیز از یوگا، آشتانگا همه چیز در مورد توسعه قدرت است. شش سطح از سری آشتانگا وجود دارد که هرکدام با شدت فزاینده‌ای همراه هستند. یکی از فواید یوگا آشتانگا این است که بیشتر کلاس‌های آشتانگا مربی ندارند. در عوض، دانش‌آموزان ژست‌ها را حفظ می‌کنند و به یکدیگر کمک می‌کنند.

5. یین یوگا

یکی دیگر از سبک‌های مدرن‌تر، یین یوگا شامل برگزاری ژست‌های یوگا آرام تا 10 دقیقه است. لوازم زیادی برای حمایت از بدن و ایجاد راحتی استفاده خواهد شد. اتاق اغلب بسیار خنک نگه داشته می‌شود. یین به عنوان کم شدت‌ترین سبک یوگا در نظر گرفته می‌شود که هدف آن کاهش درد است.

6. بیکرام یوگا

بعضی‌ها آن را تفسیری تحت‌اللفظی از یوگا می‌دانند که در گرم‌ترین مناطق هند انجام می‌شود. اتاق تا حدود 105 درجه فارنهایت با رطوبت 40 درصد گرم می‌شود. دقیقاً همان حرکات یوگا به ترتیب در هر جلسه تکمیل می‌شود.

فواید یوگا چیست

در حالی که تجزیه و تحلیل علمی هنوز در تلاش است تا مشخص کند که دقیقاً چه اتفاقی از نظر روانی در طول تمرین یوگا می‌افتد و فواید ورزش یوگا چیست ، جوامع در سراسر جهان مهر تأییدی بر یوگا گذاشته‌اند. از فواید یوگا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سلامت روان

می‌دانیم که ورزش تأثیر مثبتی بر سلامت روان دارد. یوگا مزایای منحصربه‌فرد خود را دارد. اولین مورد از فواید یوگا از توجه به تمرین ناشی می‌شود. ذهن آگاهی به تمرکز لحظه‌ای و کامل بر روی یک فعالیت واحد اشاره دارد. چنین تفکری در واقع برای مغز بسیار پاک کننده است. یوگی‌ها گزارش می‌دهند که بعد از کلاس احساس می‌کنند بیشتر مستقر و هوشیارتر می‌شوند.

یک مطالعه نشان می‌دهد که این ذهن آگاهی نتیجه تنفس، مدیتیشن و وضعیت فنی یوگا بوده است. این ترکیب از فعالیت‌ها باعث افزایش فعالیت امواج مغزی می‌شود. چنین فعالیت امواج مغزی باعث افزایش ماده خاکستری و فعال شدن آمیگدال و قشر پیشانی مغز می‌شود. کارآزمایی بالینی ثابت کرد که چنین فعال سازی لوب فرونتال پس از یک جلسه یوگا وجود دارد.

بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که یوگا به استرس درک شده کمک می‌کند. از فواید یوگا ثابت شده است که یوگا باعث کاهش احساس اضطراب و افسردگی در افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی می‌شود. به اندازه کافی جالب توجه است که سبک یوگا با شدت بالاتر تأثیر مثبت بیشتری بر افسردگی دارد.

کمردرد مزمن

یکی از مهم‌ترین فواید یوگا کمک به کمردرد مزمن است. به پزشکان و پزشکان توصیه می‌شود قبل از درمان‌های تهاجمی‌تر کمردرد مزمن، یوگا را به بیماران خود توصیه کنند.

خواب راحت

نشان داده شده است که حتی یوگایی که در طول روز انجام می‌شود خواب را بهبود می‌بخشد. یک مطالعه نشان داد که تنها پس از چهار هفته یوگا، پرستاران تحت استرس مزمن توانستند بهتر بخوابند. مطالعه دیگری نشان داد که خواب بعد از شش هفته یوگا با شدت بالاتر بهبود یافته است. هنگامی که به طور منظم یوگا انجام می‌دهند، خواب سیر کننده‌تری را تجربه می‌کنند. بسیاری از افراد از یین یوگا به عنوان راهی برای آماده کردن بدن از نظر فیزیکی برای استراحت استفاده می‌کنند. یا برای کمک به بیدار شدن، برنامه‌های وینیاسا را ​​در صبح انجام می‌دهند. ایجاد یک تمرین یوگا که منعکس کننده برنامه خواب شما باشد، راهی عالی برای تنظیم ریتم شبانه روزی شماست!

تحرک بهتر

از فواید یوگا افزایش توانایی بدن در تحرک و انعطاف پذیری می‌توان نام برد. تحرک، توانایی بدن برای حرکت با سهولت و استفاده از چندین قسمت بدن در یک زمان است. این اساساً انعطاف پذیری و حرکت ترکیبی است. افراد متحرک اغلب کمتر مستعد آسیب هستند زیرا می‌توانند عضلات یا خانواده‌های عضلانی خاصی را فعال کنند در حالی که به دیگران اجازه می‌دهند استراحت کنند (یا به سادگی از راه دور بمانند). تمرینات یوگا با کمک به ما احساس حرکت قسمت‌های مختلف بدن نسبت به یکدیگر (که آگاهی جنبشی نیز نامیده می‌شود) تحرک را القا می‌کند. و ما را برای یافتن عمق، قدرت و سیالیت بیشتر در حرکت به چالش می‌کشد. حتی حرکات ساده یوگای روی صندلی می‌تواند به تحرک کلی مفاصل کلیدی مانند باسن و مچ پا کمک زیادی کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم به شما کمک کنید تا بدانید که اصالت و ریشه یوگا چیست و چگونه می‌توان از فواید یوگا بهره برد. اگر شما به دنبال راهی برای فعال ماندن و بهبود سلامت کلی خود هستید، یوگا یک گزینه عالی است. یوگا فواید زیادی دارد، از بهبود انعطاف پذیری و تعادل گرفته تا افزایش قدرت عضلانی و عملکرد شناختی. پس دیگر بهانه شما برای انجام ندادن یوگا چیست؟ یوگا را امتحان کنید و خواهید دید که نتایج اجرای آن چقدر در بهبود کیفیت زندگی شما تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: مجله لند اسپا

محمد سلحشوری بازدید : 23 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

خرید لپ تاپ ایسوس – لپ تاپ ایسوس : در میان تولیدکنندگان لپ‌تاپ، لپ‌تاپ‌های کمپانی ایسوس تاکنون توانسته‌اند طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند. لپ‌تاپ‌های ایسوس در طراحی‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه ‌می‌شوند. پاسخگویی به نیاز مشتریان، یکی از مشخصات بارز محصولات این کمپانی است که سبب می‌شود تا کاربران درصدد خرید لپ‌تاپ‌های ایسوس برآیند. در ساخت لپ‌تاپ‌های ایسوس از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین بهره گرفته شده است. این لپ‌تاپ‌ها با کاربری‌های مختلفی نظیر گیمینگ، صنعتی، مالتی‌مدیا، عمومی، حرفه‌ای در سری‌های گوناگون FX، N، X، K، R و … طراحی و عرضه می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید و معرفی لپ‌تاپ های ایسوس با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

قیمت لپ‌تاپ ایسوس

یکی از فاکتورهای کلیدی و مهم در هنگام خرید لپ‌تاپ، قیمت آن می‌باشد. اگر تاکنون سری به بازار فروش لپ‌تاپ زده باشید و آشنایی با لپ‌تاپ‌های ایسوس داشته باشید؛ قطعا متوجه طیف وسیعی از قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس شده‌اید. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران متناسب با نیاز و بودجه خود بتوانند خرید لپ‌تاپ مناسبی داشته باشند.
عوامل گوناگونی بر قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس تاثیرگذارند؛ از جمله این عوامل می‌توان به تاثیر صفحه‌نمایش اشاره کرد. لپتاپهايي كه در ابعاى كوچکتري ساخته می‌شوند، قیمت پایین‌تری دارند و لپتاپ‌های بزرگتر نیز قیمت بیش‌تری دارند. رزولوشنهاي مختلف نمایشگر لپتاپ نیز مهم است.

در هنگام خرید لپ‌تاپ ایسوس، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از میان صفحه‌نمایش‌های FullHD، HD، WQHD یکی را انتخاب کنید. مشخصه دیگر تاثیرگذار بر قیمت لپ‌تاپ ایسوس، ویژگی‌های سخت‌افزاری آن می‌باشد. به‌کارگیری پردازنده، حافظه رم، هارددیسک و حافظه گرافیکی مختلف سبب تغییر قیمت لپ‌تاپ می‌گردد. افرادی که مدت زمان زیادی را پشت لپ‌تاپ می‌گذرانند و لپ‌تاپ را برای انجام کارهای سنگین نیاز دارند مسلما باید از لپ‌تاپ‌هایی با سخت افزار قدرتمند بهره بگیرند و این خود عاملی برای قیمت بالاتر این محصول می‌باشد.
سری k لپ‌تاپ‌های کمپانی ایسوس به صورت باریک و سبک طراحی می‌شوند و ساختار زیبای بدنه در کنار سخت‌افزار قدرتمند، فروش این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس را افزایش می‌دهد. البته لازم به ذکر است که خرید این لپ‌تاپ ایسوس به کاربران عمومی پیشنهاد می‌شود.
در میان لپ‌تاپ‌های ایسوس، لپ‌تاپ‌های گیمینگ و سری n دارای بالاترین پیکربندی سخت‌افزاری می‌باشند و البته قیمت بالاتری هم دارند. اگر بودجه زیادی در دست ندارید؛ پیشنهاد می‌شود که به سراغ سری X ایسوس بروید و از میان آنها اقدام به خرید لپ‌تاپ ایسوس کنید.

رنج قیمت لپ تاپ های ایسوس

برای مشاهده رنج قیمت لپ تاپ های ایسوس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بانینو مراجعه کنید. می‌توانید انواع قیمت را در این فروشگاه مشاهده کنید و با توجه به کاربرد و مشخصات، محصول مدنظر خود را مشاهده و خرید کنید.

کیفیت لپ تاپ ایسوس

برند ایسوس دارای طراحان خلاق و خوش فکری برخوردار است که در تولید محصولات به وی کمک می‌کند، کلیه مدل‌های لپ تاپ ایسوس مینیمال طراحی شده‌اند، اما این ظرافت به هیچ وجه ظرافت محصولات ایسوس را زیر سوال نمی‌برد. زیرا کیفیت لپ تاپ‌های ایسوس در طراحی آن‌ها بسیار مهم است و حرف اول را می‌زند. زیرا در طراحی لپ ایسوس در نظر گرفته است.

از جمله مشخصات ظاهری این لپ تاپ ایسوس ظریف و سبک بودن آن‌ها است. طراحی این محصول به گونه‌ایی است که برند ایسوس برای طراحی سری ROG و ZenBook جوایزی را دریافت کرده است.

فروش لپ‌تاپ ایسوس :

کمپانی ایسوس دومین تولیدکننده بزرگ لپ‌تاپ در سطح جهانی است. نوت‌بوک ایسوس در اواخر سال 2012 با سرعت بی‌نظیری به رتبه‌های برتر در جداول فروش دست یافت و امروزه میزان فروش لپ‌تاپ‌های ایسوس در مقایسه با لپ‌تاپ‌های کمپانی‌هایی که یک روز بازار را در دست داشتند، بسیار چشمگیر است. همچنین این کمپانی توانسته رتبه نخست فروش لپ‌تاپ ایسوس در جنوب شرقی آسیا، رتبه نخست فروش لپ‌تاپ ایسوس در اروپای مرکزی و شرقی، رتبه دوم فروش لپ‌تاپ ایسوس در چین، رتبه سوم در اروپای غربی را به خود اختصاص بدهد.
لپ‌تاپ‌های ایسوس در سایزهای متفاوت، مشخصات سخت‌افزاری مختلف و امکانات جانبی گوناگون به بازار عرضه می‌شوند و به دلیل پوشش دهی طیف وسیعی از سلیقه‌ها، تاکنون فروش لپ‌تاپ‌های ایسوس بسیار موفق بوده است. به‌کارگیری کیفیت و نوآوری در ساخت، از عوامل زمینه‌ساز موفقیت ایسوس می‌باشند.

خرید لپ تاپ ایسوس Core i7

لپتاپ Asus پردازنده Core i7 یک گروه از لپ تاپ‌های ایسوس محسوب می‌شود که اکثرا برای کاربران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپتاپ Asus Core i7 دسته ای از خرید لپ تاپ ایسوس است که بیشتر برای کاربران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا بیشتر افرادی که در جستجوی خرید یک لپ تاپ حرفه ای هستند مواردی مانند سرعت و عملکرد را مد نظر قرار می دهند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن امور خود را انجام دهند.

ایسوس کورای7، جزو لپ تاپ‌هایی است که به راحتی می‌توانید نسبت به خرید محصولات آن اقدام کنید. هیچگونه نگرانی نباید نسبت به عملکرد آن داشته باشید. زیرا در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای کاربران طراحی و ساخته شده است.

خرید لپ تاپ ایسوس Cori9

ایسوس با پردازنده Cori9 کمتر در بازار دیده می‌شود زیرا این تراشه از همان ابتدا برای تمامی کامپیوترهای رومیزی طراحی و تولید شد زیرا توان گرمایی این سیستم‌ها بسیار بالا بود و حتی بهترین لپ تاپ کورای 9 به سیستم خنک کننده پیشرفته نیاز دارد.

با این وجود بهترین لپ تاپ های Core i9 به لحاظ سرعت و پردازش بی رقیب هستند.

محمد سلحشوری بازدید : 20 شنبه 25 تیر 1401 نظرات (0)

فریت بار به خارج از کشور، این‌گونه است که شما، وسایلی که قصد دارید به خارج از کشور ارسال کنید را طبق قوانین و با رعایت نکات و الزامات از طریق خدمات بار ایرلانها بارنامه کرده تا به مقصد ارسال شود.

ما در این مقاله قصد داریم درباره فریت بار با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت‌هایی که در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی فعالیت می‌کنند، اجرای این امر را بر عهده می‌گیرند تا مسیر را برای شما هموار‌تر نمایند. تی اکسپرس ، یکی از این شرکت‌ها است که تجربة زیادی در زمینة فریت بار به خارج از کشور داشته و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا 0 تا 100 امور فریت بار خود را به این شرکت بسپارید تا دیگر در این زمینه دلواپس نباشید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

مفهوم فریت
اگر قصد مهاجرت با هواپیما را داشته باشید، با درنظرداشتن این مورد که هزینة اضافه‌بار، بسیار بالا می‌باشد، صرفه با این خواهد بود که اضافه‌بار خود را از طریق فریت ، به خارج از کشور ارسال کنید. فریت بار مهاجرت، این امکان را به شما می‌دهد تا وسایلی که نتوانستید به همراه خود ببرید را با استفاده از سیستم بار هوایی به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

در این خصوص چند توصیه داریم:

توصیه می‌شود تا دوهفته پیش از سفرتان، با تی‌اکسپرس ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
همراه داشتن کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده بار، آدرس کامل، کد پستی و شماره تماس‌گیرنده و فرستنده و همچنین لیست بسته‌بندی لوازم به همراه ابعاد بسته‌ها به سانتیمتر، از جمله مدارکی هستند که ارائة آن‌ها در هنگام تحویل بار به فرودگاه لازم است.
در زمان تحویل محموله در مقصد،حتما از سالم بودن ظاهر و محتویات آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده آسیب یا مفقودی، برای اخذ خسارت از ایرلاین اقدام کنید.
کالا‌های غیر مجاز در فریت بار به خارج از کشور

  • اشیاء عتیقه، آثار هنری گران قیمت، زیورآلات متشکل از طلا و نقره، انواع ارز، اشیاء تاریخی و...
  • انواع ادکلن و عطر و اسپری ، مواد آرایشی بهداشتی مثل شامپو و نرم‌کننده‌ها
  • مایعاتی نظیر شربت، ترشیجات، روغن، گریس، سفیدکننده‌ها و...
  • فندک، کبریت، شمع، پارافین، تونر و ...
  • تجهیزات الکترونیکی قابل شارژ، مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، پاوربانک، ساعت هوشمند و ...
  • انواع باتری‌های لیتیومی
  • مواد اشتعال ‌زا مانند مخزن‌های سوختی
  • نمونه‌های پزشکی و بیولوژیکی
  • ابزار آلات ذخیره سازی اطلاعات

در ادامه مراحل فریت بار توسط شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی تی­اکسپرس را باهم بررسی می­نماییم:

با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما، می‌توانید از مراحل اولیة کار خود مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.
بسته‌بندی اصولی، از الزامات فریت بار به خارج از کشور است. استفاده از لوازم بسته‌بندی باکیفیت ، استفاده از ضربه‌گیر، چیدمان صحیح و ... از مواردی است که کارشناسان ما، به شکل دقیق و اصولی، جهت ارسال بار شما به کار می‌گیرند.
انتقال بار به سمت فرودگاه و انجام امور گمرکی، با نظارت کامل متخصصین تیم تی اکسپرس صورت خواهد گرفت. وجود انواع خودرو‌های مخصوص باربری، از دیگر خدمات لجستیک شرکت تی اکسپرس است.

قدم بعدی تکمیل مدارک موردنیاز جهت اخذ بارنامه و مجوز فریت بار به خارج از کشور است که این کار، به شکل کامل توسط مشاورین شرکت تی اکسپرس پیگیری می‌شود و فرم‌ها و آیین‌نامه‌هایی که باید توسط شما تکمیل شود، در اختیارتان قرار خواهد و از اتلاف وقت شما در گمرک و فرودگاه جلوگیری می­شود.
اخذ مجوز‌های لازم که برای ارسال برخی از بار‌های خاص اجباری است.

انجام تشریفات گمرکی، کار‌های مربوط به صدور بارنامه و بیمه.

الصاق تگ و لیبل که شامل تمامی اطلاعات لازم برای ارسال بار است، صورت می‌پذیرد و بار به محوطه ایزوله انبار فرودگاه ارسال می‌شود و تا زمان بارگیری بار داخل هواپیما، پیگیری‌های لازم توسط کارشناسان تی اکسپرس انجام می‌شود.

در آخرین مرحله نیز، بارنامه ایرلاین به همراه یک راه ارتباطی برای پیگیری بار، به شما ارائه خواهد شد.

زمان رسیدن بار فریت مسافری به مقصد

مسئله‌ای که همواره پیرامون فریت بار به خارج از کشور توسط مخاطبین مطرح می‌شود، مسئله زمان رسیدن بار است. باید بدانید که این موضوع به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال، مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، یا تعداد پروازهای هفتگی در آن مسیر و وزن بار ارسالی همگی فاکتورهای تعیین کننده در زمان ارسال محموله شما می باشند.

حداقل قیمت و وزن بار

تی اکسپرس برای شما عزیزان امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید به صورت خودکار با وارد کردن ابعاد و وزن محموله، قیمت حمل آن را بدست بیاوردید. برای استفاده از این خدمات لازم است تا در سایت تی­اکسپرس به قسمت کارگو مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

به‌صرفه‌ترین راه برای ارسال لوازم شخصی که گاهاً ممکن است حجم زیادی داشته باشد، از طریق هوایی به خارج از کشور، می‌باشد. چرا که اختلاف هزینة فریت بار با اضافه‌بارمسافری، بسیار زیاد است. اما به‌کارگرفتن این سرویس، شرایط خاص خود را دارد و دریافت اخذ گمرکی و بارنامه، از امور ضروری برای این کار به‌حساب می‌آید. همچنین مواردی همچون بسته‌بندی بار و حمل‌ونقل آن تا فرودگاه، از مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید.

یکی از شرکت‌هایی که سابقة زیادی در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی و امور مربوط به حمل اثاثیه برای مهاجرت دارد، شرکت تی اکسپرس می‌باشد. تیم مجرب تی اکسپرس، با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین کاربلد و متعهد، وظیفة تمامی امور مربوط به فریت بار شما را بر عهده می‌گیرد و شما عزیزان، در صورت نیاز، می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات این گروه مبتکر، بهره‌مند شوید.

محمد سلحشوری بازدید : 18 جمعه 24 تیر 1401 نظرات (0)

وسایل آشپزخانه لوازم ساده‌ای هستند که علاوه بر کاربردی بودند باعث زیبایی فضای آشپزخانه نیز می‌شوند. اکسسوری کابینت نیز به ما کمک می‌کند تا از حداکثر فضای کابینت‌های آشپزخانه استفاده کنیم. به این ترتیب ما با این وسایل می‌توانیم سایر لوازم آشپزخانه مثل چاقو چنگال بشقاب و … را منظم در کابینت‌ها قرار دهیم. هر کدام از وسایل مطابق با نیاز افراد و مشکلاتی که برایشان در آشپزخانه پیش می‌آید طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل استفاده از این وسایل روز به روز در حال افزایش است. به دلیل کارایی بالا وسایل آشپزخانه ما قصد داریم دوباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم و جدیدترین اکسسوری آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم. چرا که آشپزخانه قلب هر خانه‌ای محسوب می‌شود و استفاده از اکسسوری کابینت به ما کمک می‌کند تا آشپزخانه‌ای زیبا و با امکانات داشته باشیم و از آشپزی کردن در آن لذت بیشتری ببریم. پس حتما تا آخر این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع لوازم آشپزخانه را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

انواع وسایل آشپزخانه

وسایل آشپزخانه انواع مختلفی دارد. در واقع برخی از اکسسوری‌ها مربوط به کابینت می‌باشند و برخی دیگر مربوط به یخچال، برخی برای آسان کردن آشپزی طراحی شده‌اند و برخی برای نگهداری از مواد غذایی. به همین دلیل قصد داریم هر گروه از وسایل آشپزخانه را جداگانه معرفی کنیم تا با کارایی هر کدام بهتر آشنا شوید. اما تمامی اکسسوی‌ها یک ویژگی مشابه دارند و آن هم این است که تمام آن‌ها در طرح‌ها و سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند و به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به وفضای آشپزخانه، اکسسوری مناسب آن را تهیه نمایید.

لوازم کابینت آشپزخانه

لوازم مربوط به کابینت شامل استند‌های مختلف برای تنظم دادن به وسایل داخل آن می‌باشد. برخی از این استند‌ها برای نظم دادن به قاشق چنگال‌ها هستند به این ترتیب شما می‌توانید هر کدام از این وسایل را به طور جداگانه داخل استند مخصوص به خود قرار دهید به این ترتیب هم وسایل با نظم بهتری کنار هم قرار می‌گیرند و هم زمانی که به هر کدام از آن‌ها احتیاج پیدا کنید، خیلی سریع می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. با مدرن شدن زندگی و کوچک شدن خانه‌ها استفاده از اکسسوری کابینت کمک می‌کند تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشیم.

یکی دیگر از مورد های اکسسوری کابینت آشپزخانه، بانکه‌های شیشه‌ای درب دار برای نگهداری مواد غذایی که باید آن‌ها را داخل کابینت استفاده کنید. مواد غذایی مثل، قند، شکر، انواع ادویه، انواع حبوبات، سویا و … . شیشه‌ای بودن این ظروف مهم است چرا که در این صورت شما می‌توانید به راحتی داخل آن را ببنید و دیگر لازم نیست روی ظروف برچسب بزنید تا متوجه شوید داخل آن چه چیزی وجود دارد.

نظم دهنده بشقاب داخل کابینت نیز یکی دیگر از موارد اکسسوری کابینت است که بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. این نظم دهنده‌ها در واقع نقش قفسه‌های کوچک را بازی می‌کنند. به این صورت که شما می‌توانید به جای این که بشقاب‌های خود را به صورت یک ردیف داخل کابینت بچینید، می‌توانید آن‌ها را در دو یا سه ردیف بچینید به این ترتیب، دسترسی به تمامی ظروف بسیار آسان‌تر خواهد شد.

برخی دیگر اکسسوری کابینت شامل موارد هستند که کابینت ساز باید آن را داخل کابینت نصب کند. مواردی از قبیل، سبد سوپر، استند ادویه روی در کابینت، مجیک کرنر و … .

لوازم داخل یخچال

گروهی دیگر از اکسسوری آشپزخانه، مربط به وسایلی می‌باشد که از آن‌ها برای نگهدای مواد غذایی داخل آشپزخانه می‌باشد.

ظروف نگهدارنده درب دار یکی از این اکسسوری‌ها می‌باشد. برای نگهداری مواد غذایی داخل یخچال، حتما باید از ظروف درب دار استفاده شود تا هم روی آن خشک نشود و هم غذا بوی یخچال را به خود نگیرد. برخی از ظروف نگهدارنده از موادی درست شده‌اند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را داخل ماکروفر نیز بگذارید. به این ترتیب خیلی راحت غذای باقی مانده را داخل این ظروف نگهداری کنید و هر زمان که خواستید غذا را مجددا گرم کنید، آن را با ظرفش داخل ماکروفر قرار دهید.

اما برخی از مواد غذایی هستند که برای نگهداری آن‌ها داخل یخچال نمی‌توانیم از ظروف نگهدارنده استفاده کنیم. مواد خوراکی مثل هندوانه، خربزه و یا طالبی برش خورده. برای حل این مشکل نیز اکسسوری آشپزخانه مخصوصی طراحی و تولید شده است. وسیله‌ای به نام در پوش سیلیکونی. این در پوش همانطور که از اسمش پیداش از سیلیسکون ساخته شده است و در سایز‌های مختلفی در بازار وجود دارد. از این وسیله می‌توانید برای در پوش ظرف سالاد هم استفاده کنید.

نگهداری از پیاز اضافه کار سختی می‌باشد که چرا پیاز میکروب موجود در هوا را به سرعت جذب می‌کند. علاوه بر این قرار دادن آن در یخچال هم باعث می‌شود تا بوی آن در تمام یخچال پخش بشود. از روی برای نگهداری پیاز ظرف مخصوصی طراحی شده است که با خیال راحت می‌توانید پیاز اضافی را داخل آن قرار دهید تا هم پیاز میکروب را جذب نکند و هم بوی تند آن در یخچال پخش نشود.

اکسسوری‌های زیبا و کابردی

گروهی دیگر از وسایل آشپزخانه وسایلی هستند که در عین کاربردی بودن باعث زیبایی فضای آشپزخانه نیز می‌شوند.

استند‌ ادویه کنار گاز یکی از وسایل کابردی است که می‌تواند باعث زیبایی محیط آشپزخانه شود مخصوص اگر رنگ و مدل آن با سایر وسایل موجود در آشپزخانه هماهنگ باشد و طراحی زیبایی داشته باشد. شما می‌توانید ادویه‌هایی که کاربرد بیشتری دارند مثل فلفل، نمک و زرد چوبه را قرار دهید. علاوه بر این می‌توانید روغن مورد استفاده خود را داخل بطری‌های کوچک بریزید و روی استند قرار دهید. برای زیبایی بیشتر استند می‌توانید از یک گلدان گل مصنوعی کوچک نیز استفاده کنید.

استند دستمال آشپزخانه نیز از جمله اکسسوری کابینت کاربردی است که می‌توانید آن را روی کابینت کنار گاز و یا کنار سینک قرار دهید تا علاوه بر دسترسی راحت به دستمال، فضای زیبایی روی کابینت ایجاد کند.

برخی از غذایی که ما درست می‌کنیم نیاز دارند که مرتب به آن‌ها سر بزنیم. خیلی از مواقع بعد از برداشتن درب قابلمه نمی‌دانیم آن را کجا قرار دهیم. گذاشتن درب قابلمه روی کابیت یا هر جای دیگر باعث کثیف شدن آنجا خواهد شد. برای رفع این مشکل جا قاشقی کنار گاز مخصوصی طراحی شده است که می‌توانید هم قاشق خورشتی و هم درب قابلمه را روی آن قرار دهید. به این ترتیب آشپزخانه شما تمیز خواهد ماند.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که سر میز غذا به نمک، فلفل یا آبلیمو احتیاج پیدا کرده‌اید و متوجه شده‌اید که آن را به همراه دیگر وسایل سر میز نیاوردید. برای رفع این مشکل نیز اکسسوری مناسبی طراحی شده است. ست ظرف نمک، فلفل، آبلیمو و آبغوره به شکلی که روی یک استند شیک قرار گرفته باشند، می‌تواند اکسسوری مناسبی برای روی میز شما باشد تا هم زیبایی میز را افزایش دهد و هم وسایل مورد نیاز غذا همیشه در دسترس قرار بگیرد.

خرید اکسسوری کابینت آشپزخانه

برای خرید اکسسوری کابینت کار ساده‌ای در پیش دارید. کافی است اندازه کابینت خود را بدانید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما می‌توانید این اکسسوری‌ها را به صورت حضوری از مغاره‌هایی که مخصوص فروش اکسسوری آشپزخانه هستند، تهیه فرمایید. اما راه ساده‌تری برای خرید این لوازم وجود دارد. خرید اکسسوری کابینت به صورت آنلاین. شما با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواندی مدل‌ها و قیمت‌های مختلف اکسسوری‌ها را بررسی و مقایسه کرده و مطابق با سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید و بعد سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لوازم کابینت آشپزخانه

قیمت اکسسوری کابینت تنوع بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، اکسسوری مناسب خود را تهیه کنید. عوامل تاثیر گذار در قیمت اکسسوری کابینت عبارتند از اندازه و سایز وسایل، جنس آن‌ها، کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن‌ها تاثیر گذار است. برای مثال وسایل پلاستیکی از قیمت پایین‌تری نسبت به وسایل سیلیکونی یا فلزی برخوردار هستند. توصیه می‌شود برای خرید استند‌های فلزی، استندی را انتخاب کنید که از مواد مرغوب ساخته شده باشند. درست است که قیمت آن بالا‌تر خواهد بود. اما استند‌های ساخته شده با مواد نامرغوب خیلی زود زنگ می‌زنند و از بین می‌روند.

کلام آخر

وسایل آشپزخانه یا کابینت لوازمی هستند که به ما کمک می‌کنند تا بسیاری از مشکلاتی که در آشپزخانه با آم مواجه هستیم رفع شود. مشکلاتی مثل کمبود فضای داخل کابینت، نگهداری مناسب از مواد غذایی مختلف و مواردی از این قبیل. همچنین به دلیل تنوع بالا در رنگ ومدل این وسایل سبب می‌شود تا فضای آشپزخانه شیک و زیبا به نظر برسد.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که اطلاعات بسیار مفیدی و کاربردی را در رابطه با اکسسوری کابینت و انواع وسایل آشپزخانه در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

منبع: وبسایت کالامان ایزد

محمد سلحشوری بازدید : 24 پنجشنبه 16 تیر 1401 نظرات (0)

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

محمد سلحشوری بازدید : 22 یکشنبه 12 تیر 1401 نظرات (0)

جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد. در جراحی‌های مختلف بینی، گاهاً نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی بسیار مهم می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

دلایل انجام عمل بینی
انجام جراحی بینی با هدف بهبود ظاهر نامطلوب و فرم بد آن و یا رفع مشکلات تنفسی و ناراحتی‌های ناحیه بینی انجام می‌شود و یا این که هر دو علت را شامل می‌شود. در هر صورت، به دلیل تغییر ساختار بینی، حتی در صورت این که هدف از جراحی، بهبود تنفس باشد، نیاز است تا در انتها نیز عمل زیبایی بر روی بینی انجام شود تا فرم بینی بعد از عمل نیز، فرمی چشم نواز باشد و زیبایی صورت فرد متقاضی عمل بینی را حفظ کند.

از این رو در صورت نبود تجربه، تخصص و مهارت کافی جراح، ممکن است نه تنها مشکل تنفسی فرد به خوبی رفع نشود، بلکه حتی ظاهر بینی او نیز زشت شده و نیاز به جراحی دوباره بینی پیدا کند. از این رو شما نیاز دارید برای انجام عمل بینی خود، چه برای عمل زیبایی بینی و چه برای عمل رفع مشکل تنفسی و یا هر دو، نیاز دارید تا بهترین جراح بینی را پیدا کنید و پس از مشاوره با او، بتوانید اطلاعات صحیح و مفید در این زمینه کسب کرده و پس از آن اقدام به تصمیم گیری برای انجام عمل بینی کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا با پارامترهای مختلف، مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترين جراح بيني را به شما عزیزان معرفی کرده و جزئیات آن را بررسی کنیم تا توانسته باشیم در جهت زیباتر شدن چهره شما و رسیدن به فرم بینی دلخواهتان، شما را راهنمایی کنیم.

یافتن بهترین جراح بینی
در دنیای جراحی‌های زیبایی، یکی از محبوب‌ترین‌ها که رواج بسیاری نیز در ایران و جهان داشته است، جراحی بینی می­‌باشد. از آن جایی که بینی در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد و بسیار افرادی هستند که از فرم بینی خود راضی نیستند و معتقدند زیبایی چهره آنها زیر بینی بد فرم، پنهان شده است، متقاضیان این نوع جراحی را بسیاری از افراد، فارغ از جنسیت و سن، تشکیل می‌­دهند. از این رو، پیدا کردن بهترین جراح بینی ، همیشه یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افرادی است که تصمیم به انجام این جراحی دارند.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران ، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می­‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترين جراح بيني بود، اعتماد کرد.

همچنین بسیارند کسانی که در این زمینه از عدم آگاهی مردم نسبت به موضوع جراحی بینی و جزئیات آن، سو استفاده می­‌کنند و خود را به عنوان بهترین جراح عمل بینی در تهران که از مهارت و تجربه خوبی برخوردار است جا زده و اقدام به عمل بینی می­‌کنند که نتایج همچنین عملی می­‌تواند برای افراد، فاجعه بار باشد؛ به شکلی که افراد ممکن است پس از صرف هزینه‌های بسیار و گذشت مدت زمان زیادی، به نتیجه دلخواه نرسیده باشند و یا به کل ساختار بینی‌شان دچار مشکلات عدیده‌ای شود. پس یافتن بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می­‌تواند چالشی برای متقاضیان این عمل جراحی باشد.

یکی دیگر از نکاتی که این مسئله را بیش از پیش دشوار می­‌کند، یافتن بهترین جراح بینی تهران با قیمت مناسب است. بسیاری از متخصصان جراحی بینی در تهران، برای انجام ساده‌ترین عمل‌ها زیبایی بینی، دستمزدهای نجومی درخواست می­‌کنند که منصفانه نیست وقتی فردی می­‌تواند همان کیفیت خدمات را از پزشکی دیگر با همان مقدار مهارت و تجربه با قیمتی بسیار پایین‌تر دریافت کند، هزینه‌هایی سنگین برای دست یابی به ظاهر مطلوب خود پرداخت کند. پس ضمن یافتن بهترین جراح بینی تهران ، لازم است تا به قیمت‌هایی که جراح برای انجام عمل‌های مختلف ارائه می­‌دهد، دقت کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس و جو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می­‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی را به دست آورند که هر کسی نتواند به راحتی از عدم آگاه این افراد در این زمینه سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت و گو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می­‌کنند و این آگاهی سبب می­‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

در این زمینه شما می‌­توانید هم اکنون با یکی از بهترین جراح‌های بینی در ایران، دکتر احمدعلی رجب پور، ارتباط بگیرید و از وی در خصوص جراحی بینی، مشورت گرفته و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

مهم‌ترین و متداول‌ترین سؤالاتی که افراد در خصوص یافتن بهترين جراح بيني می­‌پرسند را می‌­توان به شکل زیر خلاصه کرد:

بهترین دکتر جراح بینی در تهران چه کسی است؟
دکتر جراح بینی خوب در تهران با قیمت مناسب چه کسی است؟
بهترین دکتر جراح بینی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
چه کسی بهترین جراح بینی‌های گوشتی در تهران محسوب می­شود؟
به طور کلی، متقاضیان جراحی بینی باید نسبت به انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت کنند. زیرا نتیجه نهایی عمل زیبایی ارتباط مستقیم با مهارت و میزان تجربه جراح دارد. برخی از افرادی که به دلیل عدم آگاهی به سراغ جراحانی رفته‌اند که در حوزه جراحی بینی از تخصص کافی برخوردار نبوده‌اند، پس از جراحی، از بینی خود رضایت صددرصدی نداشته‌اند. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است که انجام عمل ترمیمی بینی نیازمند سپری شدن حداقل یک سال از جراحی بینی قبلی است.

افرادی که از نتیجه جراحی بینی خود راضی نیستند معمولاً تمایل به انجام عمل ترمیمی بینی دارند که شکل بینی‌شان را در عمل دوم اصلاح کنند و زیبایی چهره‌شان را بازگردانند. قطعاً گذراندن این پروسه برای هیچ فردی مطلوب نیست و از طرفی نیز، کل این پروسه منجر به اتلاف وقت و هزینه‌های بسیاری خواهد شد که اگر فرد در همان ابتدا، با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، دریافت مشاوره درست و یافتن بهترین دکتر عمل بینی ، اقدام به انجام عمل بینی کرده بود، هیچ کدام از این مشکلات برای وی به وجود نمی‌­آمد. اما در صورتی که نیاز به عمل ترمیمی دارید به دنبال بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران و یا در ایران باشید.

اگر شما نیز از فرم بینی خود راضی نیستید و برای گرفتن مشاوره به دنبال جراح بینی خوب در تهران می­گردید، با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین جراح بینی در تهران را بشناسیم.

مهم‌ترین دلایل برای انتخاب بهترین جراح بینی
جراحی بینی، از آن نوع جراحی‌های حساس محسوب می‌شود که در صورت رخ دادن خطا به هر دلیلی، ظاهر بینی فرد، نافرم و نامطلوب می‌شود. از این نظر، مسلماً کسی تمایل ندارد ریسک کند و بینی خود را دست هر جراحی بسپارد که احتمال موفقیت عمل و دست یابی به نتیجه مطلوب را پایین بیاورد. زمانی که احتمال موفقیت پایین باشد و به نتیجه نامطلوب منجر شود، فرد از فرم بینی خود احساس رضایت نمی­­کند و به این ترتیب، به جراحی ترمیم بینی نیاز پیدا می‌کند. عمل ترمیم بینی نیز خود مستلزم صرف زمان و هزینه اضافی است. اما اگر این بار، فرد با تحقیق و مطالعه درست، مشاوره با متخصصین حرفه‌ای و انتخاب بهترین دکتر عمل بینی ، شانس موفقیت عمل ترمیم بینی خود را بالاتر ببرد، نتیجه جراحی نیز مطلوب نظر خواهد بود.

از دلایل دیگر این موضوع نیز می­توان به این اشاره کرد که بهترین جراح بینی به خواسته‌ها و انتظارات مراجعه‌کنندگان خود، اهمیت زیادی می‌دهد و تلاش بسیاری می‌کند ضمن حفظ سلامتی فرد، خواسته‌ها و انتظارات او را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و در این راستا نیز از ارائه مشاوره مفید به متقاضیان این عمل جراحی، دریغ نمی­کند. همچنین با انتخاب بهترین جراح بینی ، فرد به هنگام وارد شدن به اتاق عمل، هیچ‌گونه استرس و تنشی نخواهد داشت و پس از عمل نیز از به دست آمدن نتایج مطلوب عمل جراحی بینی، احساس رضایت و شادمانی می­کند.

با توجه به مطالبی که در بالا خواندید، طبیعی است به این نتیجه برسید که انتخاب بهترین جراح بینی ، انتخابی بسیار مهم است و در زمان، هزینه، سلامت و زیبایی شما تأثیر بسیار زیادی می­گذارد.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
با توجه به این که از بینی گوشتی و یا استخوانی برخوردار هستید، می‌توانید سوابق کار و درجات علمی متخصصان جراحی پلاستیک را مورد بررسی قرار داده و سپس به انتخاب بهترین جراح بینی اقدام کنید. در امر جراحی زیبایی صورت و به خصوص جراحی بینی، به هیچ عنوان عجله نکنید و بدون تحقیق و بررسی به انتخاب جراح بینی اقدام نکنید.

خصوصیات بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
ویژگی‌های بهترین دکتر جراحی بینی را اگر بدانید، می‌­توانید با دیدی بازتر اقدام به گزینش بهترین جراح زیبایی بینی در تهران کنید. در سال­های پیشین، افراد بسیاری برای جراحی زیبایی بینی به سراغ متخصصانی می‌رفتند که توانایی جراحی برای رسیدن به بینی‌هایی با فرم فانتزی و عروسکی را داشتند.

در واقع، متقاضیان این مدل از بینی‌ها در گذشته بیشتر از زمان حال بود ( البته امروزه نیز افراد زیادی وجود دارند که بینی‌های عروسکی را از حالت طبیعی آن بیشتر می‌پسندند) اما در حال حاضر، طرف‌داران جراحی‌های زیبایی بینی، که ضمن حفظ زیبایی به بینی حالتی طبیعی بدهد، بیشتر شده است و افراد مراجعه‌کننده، اولین درخواست خود را در این خصوص با پزشک جراح بینی مطرح می‌کنند.

اگر شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام فرم را انتخاب کنید و یا آشنایی با انواع فرم بینی ندارید پیشنهاد می‌کنیم با دکتر احمدعلی رجب پور در ارتباط باشید تا بتوانید در این زمینه با کسب اطلاعات مفید، اقدام به تصمیم گیری کنید.

انتخاب بهترین جراحی بینی طبیعی در تهران کار آسانی نیست. بسیاری از متخصصین در جلسات اول، وعده جراحی طبیعی به بیماران خود می‌دهند ولی پس از جراحی و طی شدن چند ماه، مراجعه‌کننده با نارضایتی به مطب پزشک مراجعه کرده و شاید چندین عمل برای بهبود وضعیت بینی او و ترمیم بینی، در جهت طبیعی سازی انجام گیرد.

با توجه به موارد گفته شده، توجه به این مسئله که متخصص از چه میزان تجربه و سوابق کاری در جراحی­های طبیعی بینی برخوردار است، می‌تواند کمک فراوانی به مراجعه کنندگان در کسب نتیجه مطلوب نماید. بررسی نمونه کارهای انجام شده جراح بینی، چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کمک بسیاری کند.

حال برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد:

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیبا شناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دو چندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هر چند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دو طرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهر بینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند در رابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس و جو نماید.
چگونه بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنیم؟
با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از عمل جراحی بینی خود بگیرید، لازم است که بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنید. در این خصوص می‌­توانید کارهایی که در زیر برای شما لیست کرده‌ایم را انجام دهید.

تهیه یک لیست از بهترین جراحان بینی در تهران یا ایران، می‌­تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی کمک بسیار زیادی کند.
برای تهیه این لیست، می­توانید از افرادی که در گذشته عمل جراحی بینی انجام داده‌اند و از نتیجه عمل خود در همان بار اول بسیار راضی هستند پرس و جو کنید و یا در گوگل و شبکه‌های مجازی جست و جو کرده و نتایج جست و جوی خود را بر اساس میزان اطلاعات به دست آمده از هر فرد، لیست کنید.
پس از تهیه لیست از بهترین جراحان منطقه مورد نظر، در خصوص سوابق کاری، افتخارات، نمونه کارها و غیره تحقیق کنید و از میزان تحصیلات و تخصص و مهارت آن‌ها در زمینه جراحی بینی، اطلاع پیدا کنید.

در لیست تهیه شده، با توجه به میزان کیفیت متخصص در مورد بالا، چند نام را گزینش کنید و به مطب آن‌ها مراجعه کنید. در حین مراجعه حضوری، با متخصص جراحی بینی، توقعات خود را مطرح کنید و توانایی‌های او در برخورد با متقاضیان و پاسخ دادن به سؤالات خود را بررسی کنید.
بهتر است زمانی به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کنید که متقاضیان دیگر و همچنین افرادی که قبلاً دکتر مورد نظر بر روی بینی آن‌ها عمل جراحی انجام داده است، در مطب حضور داشته باشند تا بتوانید در خصوص فرد متخصص و روش کار او، از آن‌ها اطلاعات مفیدتری کسب کنید.
از متخصص جراحی بینی درخواست کنید که نمونه کارهای پیشین خود را به ششمانشان دهد.
به صورت غیر حضوری نیز می­توانید از طریق وب سایت رسمی بهترین جراح بینی و یا صفحه وی در شبکه‌های مجازی، نمونه کارهایش را مشاهده کرده و مورد ارزیابی قرار دهید.

محمد سلحشوری بازدید : 18 پنجشنبه 09 تیر 1401 نظرات (0)

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN

کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری وینیل نانوون

با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن

مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.

کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون

این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری

طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک

داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی

طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.

طرح گلدار

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه

کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری

درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در موارد بسیار زیادی و در مکان های زیادی قابل استفاده میشود و در واقع محدود به هیچ جا و مکانی نیست، اما در ادامه مکان هایی را که بیشترین استفاده از این محصول دارند را برای شما عزیزان به صورت لیست شده ارائه میکنیم.

  • کاغذ دیواری برای هتل
  • کاغذ دیواری برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
  • کاغذ دیواری برای پشت تخت خواب
  • کاغذ دیواری برای آرایشگاه
  • کاغذ دیواری برای آشپزخانه
  • کاغذ دیواری حمام و میز روشویی
  • کاغذ دیواری برای سقف
  • کاغذ دیواری برای مطب
  • کاغذ دیواری برای اداره
  • کاغذ دیواری برای کافی شاپ و رستوران
  • کاغذ دیواری برای سوئیت و باغ
  • کاغذ دیواری برای ستون
  • کاغذ دیواری برای راه پله

بعلاوه می توانید از فروشگاه های خرید کاغذ دیواری خیابان سهروردی هم دیدن کنید که از نظر طرح و رنگ با پل چوبی برابری می کند، اگر ساکن غرب تهران هستید نیز می توانید سری به بورس فروش کاغذ دیواری واقع در خیابان آیت الله کاشانی بزنید؛ همچنین فروشگاه های بلوار ابوذر و خیابان قزوین به ترتیب مناسب ساکنین شرق و جنوب تهران می باشد.

منبع: دکورچوب

محمد سلحشوری بازدید : 21 جمعه 03 تیر 1401 نظرات (0)

فرزاد اسماعیلی سالو محله، زاده ۲۵ دی ۱۳۵۰، دومین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران تا ۸ خرداد ۱۳۹۷ بود. وی هم اکنون طی حکمی ازسوی رهبرانقلاب و فرمانده کل قوا، مشاور و دستیار فرمانده کل آجا سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی است.

وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهرستان لاهیجان به پایان رساند و در خردادماه سال ۱۳۶۸ موفق به کسب مدرک دیپلم در رشته ریاضی فیزیک گردید و در آزمون سراسری همان سال شرکت نمود و در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی کشتی وزارت بازرگانی و مهندسی مکانیک صنایع دفاع و مهندسی تکنولوژی فرماندهی و کنترل رشته کنترل شکاری دانشگاه هوایی پذیرفته شد.

اسماعیلی با توجه به علاقه‌ای که به حرفه نظامی‌گری داشت، رشته مهندسی تکنولوژی فرماندهی و کنترل دانشگاه هوایی را انتخاب کرد و سال ۱۳۶۸ وارد دانشگاه هوایی شد و در سال ۱۳۷۲ در این رشته با دریافت مدرک کارشناسی.

وی در سال ۱۳۷۳ به گروه پدافند هوایی دزفول منتقل و به ‌عنوان افسر آموزش ارزیابی عملیات رادار و جانشین رئیس عملیات رادار عهده‌دار مسئولیت شد و در سال ۱۳۸۰ به معاونت عملیات فرماندهی پدافند هوایی منتقل و رئیس دایره تمرینات مدیر آموزش عملیات شد.

اسماعیلی در سال ۱۳۸۲ به گروه پدافند هوایی آبدانان منتقل و در این گروه در مشاغل مختلف از جمله جانشین سایت رادار، فرمانده سایت، معاون عملیات گروه و جانشین گروه منصوب گردید و با انتقال به معاونت عملیات نهاجا در سمت مدیر ارزیابی عهده‌دار مسئولیت شد.

وی در سال ۱۳۸۷ به معاونت عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) منتقل و در سمت مدیر رادار عهده‌دار مسئولیت گردید و از سال ۱۳۸۸ تا تاریخ ۱۶/۶/۸۹ جانشین فرماندهی اطلاعات و شناسایی را به عهده داشت.

اسماعیلی همچنین سمت فرماندهی منطقه پدافند هوایی مرکزی(اصفهان) را در کارنامه خود دارد.

وی در سال ۱۳۸۱ دوره عالی رسته‌ای و در سال ۱۳۸۶ دوره کارشناسی ارشد (دافوس آجا) را با موفقیت به پایان رسانده است.

اسماعیلی در سال ۱۳۸۹ بنا به پیشنهاد امیر فرماندهی محترم کل آجا و تصویب مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، طی حکمی به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) منصوب شده است.

امیر سرتیپ ستاد کنترل و فرماندهی فرزاد اسماعیلی، دومین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) آجا می‌باشد.

 در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۹۷ طی حکمی ازسوی رهبرانقلاب و فرمانده کل قوا سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد جایگزین اسماعیلی در فرماندهی این قرارگاه شد. او سپس به‌عنوان دستیار فرمانده کل ارتش ایران معرفی شد.

منبع: همشهری آنلاین
محمد سلحشوری بازدید : 19 شنبه 28 خرداد 1401 نظرات (0)

می‌خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید؟ نمی‌توانید یا مایل نیستید که در کلاس‌های گروهی شرکت کنید؟ و یا حتی دوست دارید که کلاس‌هایتان مجازی برگزار شود؟ پس در این مقاله همراه ما باشید تا درباره تدرس‌های خصوصی زبان با تهران زبان، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

امید است بعد از خواندن این مقاله، تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید!

تدریس خصوصی زبان

هنگامی که می‌خواهید شروع به یادگیری یک زبان جدید کنید یا آن را تقویت کنید، ممکن است سوال‌های زیادی ازخود داشته باشید. سوالاتی مانند: چگونه این کار را انجام دهم؟ با چه مدرسی زبان یاد بگیرم؟ کدام مؤسسه را انتخاب کنم؟

معمولاً وقتی افراد می‌خواهند یک زبان جدید را یاد بگیرند، اولین انتخابی که در نظر می‌گیرند ثبت نام در یک آموزشگاه زبان با کلاس‌های گروهی است. تعداد دانش آموزان در یک کلاس گروهی می‌تواند به ۱۰ تا ۲۵ دانش آموز یا حتی بیشتر برسد. با این حال محبوب ترین روش، همیشه بهترین روش نیست. گزینه‌های دیگری وجود دارد که نتایج بهتری نسبت به این روش سنتی می‌دهد.

داشتن یک معلوم خصوصی برای یادگیری هر نوع زبان، در حال حاضر یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری در سراسر دنیا است. تدریس خصوصی زبان، شیوه آموزشی‌ای است که مستقیماً روی نقص‌ها و نیازهای زبان آموزان تمرکز می‌کند. در ادامه برخی از مزایای تدریس خصوصی زبان را بررسی خواهیم کرد.

مزایای تدریس خصوصی زبان

کلاس‌های خصوصی زبان روشی بسیار مفید برای استفاده از زمانی است که صرف یادگیری می‌کنید. همچنین تدریس خصوصی زبان به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت پیشرفت کنید و بهتر یاد بگیرید. مزایای تدریس خصوصی زبان را در این قسمت لیست کردیم تا در ادامه به طور کلی به آنها بپردازیم.

  • داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها
  • یادگیری زبان با سرعت بیشتر
  • افزایش عزت نفس

داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها

یادگیری زبان با یک معلم خصوصی به شما این امکان را می‌دهد که ارتباط مسقتیم و مؤثری را که شایسته آن هستید از مدرس خود دریافت کنید.

در کلاس خصوصی با توجه به نقاط ضعف و قوت و اهداف یادگیری شما، روش‌های آموزشی خاصی طراحی می‌شود. هنگامی که زبان را با یک معلم خصوصی زبان یاد می‌گیرید، در کلاس بدون عجله به تمام سوالات پاسخ داده شده و روی نقاط ضعف شما تمرکز ویژه‌ای گذاشته می‌شود. معلمان خصوصی می‌توانند بلافاصله اشتباهات شما را شناسایی کرده و آنها را تصحیح کنند.

به طور خلاصه، یادگیری زبان انگلیسی با مدرس‌های خصوصی تهران زبان، مؤثرتر و مفید تر از شرکت در کلاس‌‌های گروهی است.

یادگیری زبان با سرعت بیشتر

هر کس با سرعت متفاوتی یک زبان جدید را یاد می‌گیرد. برای مثال شاید شما در گرامر عالی باشید اما نتوانید به درستی واژگان را تلفظ کنید. در یک کلاس گروهی، تنها اگر اکثریت کلاس یک نقطه ضعف مشترک داشته باشند، استاد به رفع آن می‌پردازد. بی توجهی به نیازهای تک تک دانش آموزان باعث می‌شود در روند آموزش اختلال به وجود آید و در نتیجه سرعت و کیفیت تدریس کم شود.

 با تدریس خصوصی توسط تهران زبان، نه تنها معلم خصوصی می‌تواند با سرعتی که برای شما مناسب است آموزش دهد، بلکه می‌تواند متناسب با ویژگی‌های شما نیز تدریس کند.

افزایش عزت نفس

همان طور که می‌دانید بخش بزرگی از یادگیری به داشتن اعتماد به نفس بر‌می‌گردد؛ بنابراین عزت نفس پایین می‌تواند منجر به کمبود انگیزه شود و بر یادگیری تأثیرات بدی بگذارد.

در کلاس‌های گروهی ممکن است اعتماد به نفس کسی بنا به شرایطی کم شود. کم شدن عزت نفس می‌تواند یک چرخه معیوب همیشگی در آموزش را برای هر کسی ایجاد کند. اما در تدریس خصوصی این اتفاق ‌نمی‌افتد، زیرا فرصتی را برای زبان آموزان فراهم می‌کند تا در محیطی آموزش ببینند که هیچ ترسی از قضاوت شدن نداشته باشند. فراهم کردن فضایی بدون فشار برای کار بر روی نقاط ضعف با راهنمایی مدرسان، می‌تواند اعتماد به نفس زبان آموزان را بیشتر کند.

برگزاری کلاس های خصوصی زبان توسط آموزشگاه زبان تهران

یادگیری یک زبان جدید می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای شما ایجاد کند. ممکن است باعث ایجاد یک فرصت کاری جدید یا ارتقاء شغلی شود یا در پیشرفت تحصیلی کمک کند. اما انتخاب یک آموزشگاه مناسب همیشه دغدغه زبان آموزان است تا بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شوند. خوشبختانه مؤسسه زبان تهران، با بیش از 22 سال تجربه، حرفه‌ای ترین کلاس‌های خصوصی زبان را برگزار می‌کند و دغدغه انتخاب مؤسسه مناسب را برای زبان آموزان، از بین برده است.

در این مؤسسه، کلاس‌ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در حال برگزاری است. کلاس‌های نیمه خصوصی حداکثر ظرفیت 5 نفر را دارند. کلاس‌های نیمه خصوصی آموزشگاه، بسیار مؤثر هستند و به صورت 100% تضمینی برگزار می‌شوند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی، ایتالیایی و عربی به صورت آنلاین یا حضوری انجام می‌شود. همچنین تدریس خصوصی اسپانیایی، ژاپنی و کره‌ای نیز در این مؤسسه انجام می‌شود. بهتر است بدانید تمام کلاس‌ها ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. به بیان دیگر کلاس‌ها برای تمام رده‌های سنی مناسب خواهند بود.

در آخر

انتخاب یک آموزشگاه مناسب اولین قدم شما برای یادگیری زبان است؛ بنابراین باید محکم و درست برداشته شود. آموزشگاه زبان تهران، این تضمین را به شما می‌دهد که با انتخاب این مؤسسه درست ترین اقدام را انجام خواهید داد. تهران زبان یک آموزشگاه زبان عالی است که بهترین نوع تدریس را به شما تقدیم می‌کند‌.

تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید و فراموش نکنید که در دنیای امروز، تدریس خصوصی بسیار مؤثر تر از تدریس گروهی واقع می‌شود.

https://www.hamshahrionline.ir/news/646486/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86

 

 

 

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 43 جمعه 09 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

مشاوره مالیاتی، نقطه عطفی برای صاحبان کسب و کار است تا با استفاده از آن، کارهای اداری مالیات کسب و کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

 

به گزارش بازار، با افزایش حساسیت دولت روی مالیات کسب و کارها، می‌توان ابهامات و مشکلاتی را در این پروسه مشاهده کرد که باعث دشوارتر شدن آن شده‌اند. با وجود قوانین و مقررات سخت‌گیرانه‌ای که کسب و کارها را به پرداخت مالیات وادار می‌کند، مدیران کسب و کار نباید از هیچ اقدامی برای تسهیل آن دریغ کنند؛ چرا که اگر پرداخت مالیات با تاخیر و مشکل مواجه شود، دولت جریمه‌هایی را برای متخلفان تعیین می‌کند که باید آن‌ها را به جان بخرند.

مشاوره مالیاتی، نقطه عطفی برای صاحبان کسب و کار است تا با استفاده از آن، کارهای اداری مالیات کسب و کار خود را به بهترین شکل انجام دهند. در سال جدید، نیاز به مشاوره مالیاتی بیش از هر زمان دیگری در کسب و کارها احساس می‌شود. این نیاز برجسته و قابل توجه باعث شده تا شرکت رایان محاسبان، مشاوره مالیاتی را جزو خدمات خود قرار دهد. برای افزایش آگاهی در مورد مفهوم مشاوره مالیاتی و دلایل نیاز به آن، مطلب ذیل را تا انتها مطالعه کنید.

مشاوره مالیاتی چیست؟
بدیهی است که به دلیل پیچیدگی مدیریت امور مالیاتی، افراد زیادی قادر به انجام آن نیستند. امور مالیاتی در کشور ایران قوانین و مقررات متنوعی دارد که در راستای بهبود این پروسه و عدالت وضع شده‌اند و در صورتی که کسی از این قوانین سرپیچی کند، با عواقب آن مواجه می‌شود و باید هزینه مالی و جانی بسیاری برای آن پرداخت کند؛ به همین دلیل در صورتی که مدیران در امور مالیاتی کسب و کار خود به مشکلاتی بر بخورند، تمایل خود را برای مشورت با کارشناسان متخصص و مجرب در این زمینه نشان می‌دهند.

مشاوره مالیاتی که کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه ارائه می‌دهند، می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. مدیر کسب و کار می‌تواند تمام ابهامات خود را با مشاور مالیاتی در میان بگذارد و با ارائه توضیحاتی جامع در مورد شرایط امور مالیاتی، پیشنهاد بهترین راه‌حل را دریافت کند. این توصیه‌ها که از سوی یک فرد متخصص و قابل استناد بیان می‌شوند، نقاط عطفی برای تسهیل پرداخت مالیات و بهینه‌سازی امور آن هستند.

البته انتخاب شرکت خدماتی قابل اعتماد و معتبر برای مشاوره مالیاتی، معیاری است که باید همواره آن را به یاد داشت. مشاور مالیاتی تنها در صورتی می‌تواند به شما کمک کند که فردی مجرب و دانا در این زمینه باشد. مشورت با کارشناسان در شرکت مالیاتی بهترین گزینه برای شماست؛ چرا که این کارشناسان تجربه مدیریت امور مالیاتی کسب و کارهای متنوع را دارند و با تجربه طولانی مدت در این زمینه، می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

مشاور مالیاتی کیست؟
بدون شک، انتخاب مشاور مالیاتی مناسب یکی از اقدامات حائز اهمیت تمام مدیران کسب و کار است. شما باید قبل از اینکه برای شرکت در جلسات مشاوره ثبت‌نام کنید، مشاور خود را بشناسید؛ چرا که اگر این مشاور مهارت و تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد، شما را از مسیر درست پرداخت مالیات منحرف می‌کند و هیچ نتیجه‌ای جز افزایش ابهام به همراه ندارد.

مشاور مالیاتی که عموما سابقه فعالیت به عنوان وکیل مالیاتی را دارد، فردی است که تا به حال توانسته با مدیریت صحیح امور مالیاتی کسب و کارهای مختلف، به موفقیت‌های فراوانی در این زمینه دست پیدا کند. حالا با توجه به تجارب و سوابق خود، به دنبال ارائه مشاوره به مدیران کسب و کار است تا امور مالیاتی خود را به بهترین نحو و به دور از هر مشکلی پیش ببرند. اصلی‌ترین ویژگی مشاوران مالیاتی، داشتن آگاهی در زمینه قوانین و مقررات مالیاتی کشور است و عمده آن‌ها از پروسه تمام اقدامات قضایی آگاهی دارند.

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم؟
عمده صاحبان کسب و کار امروزی از پروسه پرداخت مالیات در ایران آگاه نیستند. نداشتن اطلاعات کافی در مورد قوانین و مقررات مالیاتی در ایران می‌تواند بسیار خطرناک و مشکل‌ساز باشد؛ چرا که برای مالیات هرکدام از کسب و کارها با زمینه فعالیت و سوددهی متنوع، تعرفه متفاوتی تعیین شده است؛ به همین دلیل وجود فردی که در این زمینه متخصص باشد، برای کسب و کار بسیار ارزشمند است.

با توجه به سهولت بالای بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی، به جرئت می‌توان گفت که این مشاوره بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کار است. مشاوره مالیاتی کسب و کار موجب می‌شود تا مدیر از تمام نکات مهم آگاهی پیدا کند و راه‌های موجود برای کاهش رقم مالیات خود را بشناسد. به دلیل وجود چنین مزایای قابل توجهی، مشاوره مالیاتی تبدیل به یک نیاز حیاتی برای تمام کسب و کارها شده و می‌توان درخواست هزاران کسب و کار بزرگ و کوچک برای بهره‌مندی از آن را در ایران مشاهده کرد.

مدیران کسب و کار در هر زمانی که به یک مشاوره نیاز داشته باشند، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند؛ چرا که امروزه امکان برگزاری جلسات مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی و آنلاین وجود دارد. عمدتا مشاوره‌های مالیاتی تلفنی و آنلاین به صورت رایگان برگزار می‌شوند و هیچ هزینه‌ای در مقابل آن دریافت نمی‌شود؛ اما اگر شما بخواهید که مشاوره مالیاتی شما مدت زمان زیادی داشته باشد و یا به صورت حضوری برگزار شود، باید هزینه تعریف شده برای این خدمات را پرداخت کنید.

مشاوره مالیاتی با شرکت رایان محاسبان
حالا که از اهمیت مشاوره مالیاتی آگاه هستید، نوبت به ارائه اطلاعاتی از مراحل بهره‌مندی از آن می‌رسد. شما می‌توانید جلسات مشاوره مالیاتی خود را به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی برگزار کنید. شرکت رایان محاسبان این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده تا برگزاری جلسات مشاوره را تسهیل کند. کافی است با شماره تلفن‌های درج شده در سایت رایان محاسبان تماس بگیرید و تمایل خود را برای استفاده از مشاوره مالیاتی اعلام کنید.

مسلما وکلای مالیاتی حاضر در شرکت رایان محاسبان، تجربه و مهارت لازم برای ارائه مشاوره مالیاتی بی‌نقص را دارند. این شرکت که حدود ۲۲ سال قبل در شهر تهران تاسیس شد، خدمات ویژه‌ای در زمینه امور مالیاتی، مالی، حسابداری و حسابرسی دارد و یک شرکت خدماتی کاملا قابل اعتماد و معتبر در ایران شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست برای بهره‌مندی از خدمات متنوع رایان محاسبان، به سایت آن مراجعه کنید.

منبع: https://www.tahlilbazaar.com/news/145972/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

محمد سلحشوری بازدید : 34 جمعه 02 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

برای ساخت این نوع قاب عکس شما به عکس هایی با طول و عرض یکسان نیاز دارید..

توجه کنید که سایز تخته ای که تهیه می کنید و بعنوان شاستی قرار است در زیر قاب قرار گیرد با پهنای تعداد چوب سه ضلعی قاب برابر و یکسان باشد.

نکته مهم در تهیه چوب این است که باید تعداد چوب های سه ضلعی با عرض یکی از عکس ها هم اندازه باشد

در ابتدای کار مقداری از چسب کاغذ را به ارتفاع و بلندی یکی از عکس ها روی یک سطح کاملا صاف بچسبانید. سپس با یک مداد عرض چوب های سه ضلعی را بر روی آن علامت بزنید.

در مرحله بعدی با کمک چسب کاغذی یکی از عکس ها را روی زمین می چسبانیم به طوری که عکس ثابت شود.

سپس به کمک یک خط کش تمام اندازه ی طول عکس را علامت می زنیم، به اندازه ای که در مرحله های قبلی از چوب ها زده بودید. قسمت های پایینی در هر عکس را شماره بگذارید تا بعد از اینکه آنها را برش زدید گمشان نکنید.

در این مرحله با کمک یک تیغ برش یا تیغ موکت برو یک عدد خط کش آهنی صاف و یک دست نشانه ها و علامت هایی که زدیم را روی عکس برش داده و عکس های خود را به قطعه های یکسان و منظم تقسیم کنید. توجه کنید که این کاربرای هر دو عکس خود باید انجام دهید.

بعد از انجام برش عکس شما باید یکی از ضلع های چوب را چسب بزنید و سپس آن را بر روی یک سطح کاملا صاف بچسبانید. سپس اجازه میدهیم تا چسب خشک شود.

بعد از خشک شدن باید قطعه های بریده شده ی عکس را به صورت یکی در میان به روی دو ضلع از چوب ها بچسبانید نا ثابت شوند.

شما میتوانید به دو روش اینکا را نیز انجام دهید.

1- یا به این صورت که یک سمت شماره یک از اولین عکس به قسمت ضلع دوم همان چوب شماره یک عکس دومی را بچسبانید که در این صورت دو طرف چوب با دو عدد عکس پرمیشود.

2- یا شما می توانید که عکس اولی خود را از یک سمت به ترتیب شماره هایی که بریده اید کنار هم بچسبانید و طرف دیگر را با برش های عکس دوم پر کنید..

توجه کنید برای اینکه دجار اشتباه نشوید می توانید تمامی قطعات را روی یک سطح بصورت پازل های بریده شده قرار بدهید تا تمامی عکس ها به صورت یکی درمیان دربیایند و بعد می توانید یکی یکی قطعات را روی دو ضلع چوب بچسبانید.

به این صورت تصویر دو بعدی آماده می شود و زمانیکه از طرف راست نگاه کنید شما تصویر اول و اگر از سمت چپ به تصویر نگاه کنید عکس دوم خود را می بینید.

حالا میتوانید از قاب عکس ابداعی خود لذت ببرید.

https://ghabonaghashi.ir/

محمد سلحشوری بازدید : 22 یکشنبه 29 اسفند 1400 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اهمیت کامپیوتر در کسب و کارها، داشتن تخصص در این زمینه به نکته‌ای حائز اهمیت در بازار تبدیل شده است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

کسب و کارها به یک فرد متخصص در حوزه آی تی و شبکه نیاز دارند تا از خدمات آن استفاده کنند. در صورتی که هرگونه مشکلی برای شبکه کامپیوتری کسب و کار پیش بیاید، این متخصص می‌تواند اختلال را از بین ببرد و عملکرد تیم اجرایی کسب و کار را بهبود ببخشد؛ به همین ترتیب بازدهی این کسب و کار در طولانی مدت به حداکثر می‌‌رسد.

برخی از شرکت‌های فعال در زمینه آی‌تی و شبکه کامپیوتری، خدمات ویژه‌ای در این زمینه ارائه می‌دهند. حتی اگر یک متخصص قابل اتکا در محیط کسب و کار حاضر نباشد، این خدمات نقطه عطفی برای بهبود بازده سیستم و شبکه کسب و کار خواهد بود. صاحب کسب و کار تنها با عقد یک قرارداد رسمی و توافق کتبی با یک شرکت خدماتی، می‌تواند از تمامی این مزایا بهره‌مند شود؛ اما دغدغه جدیدی که در این زمینه وجود دارد، انتخاب ارائه‌دهنده معتبر خدمات پشتیبانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خدمات پشتیبانی چیست؟
در بخش بالا ذکر کردیم که هر روز احتمال بروز خطا و مشکلات فنی در شبکه کامپیوتری کسب و کار وجود دارد؛ بنابراین مدیران کسب و کار باید به دنبال راهی برای تعمیر و بهینه‌سازی روزانه این شبکه باشند تا این اختلالات موجب کند شدن عملکرد کسب و کار نشود. در این مواقع هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه خدمات پشتیبانی شبکه برای کسب و کار مفید باشد؛ زیرا کسب و کار به افرادی نیاز دارد تا همواره بتواند از خدمات و مهارت‌های آن‌ها در راستای بهبود عملکرد سیستم و شبکه کامپیوتری استفاده کند.

با وجود خدمات پشتیبانی، نیازی به مراجعه برای تعمیرات این دستگاه‌ها نیست؛ چرا که عموما افراد متخصص شخصا برای تعمیرات این سیستم در محل فعالیت کسب و کار حضور پیدا می‌کنند. به عبارتی دیگر، هیچ اجباری برای حضور دائمی متخصص آی‌تی و کامپیوتر در محل فعالیت کسب و کار وجود ندارد؛ بلکه هر زمانی که یک اختلال غیرمنتظره در سیستم و شبکه کسب و کار رخ دهد، این متخصص به محل فعالیت کسب و کار اعزام می‌شود تا این اختلال را از بین ببرد.

چگونه می‌توان از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شد؟
همان‌ طور که اشاره شد، شرکت‌های فعال زیادی در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر وجود دارند. هرکدام از این شرکت‌ها حاضر هستند تا با کسب و کارهای مختلف در این زمینه همکاری کنند و خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهند. بدون شک یکی از مسائل حائز اهمیت در این زمینه، این است که فرد ارائه‌دهنده خدمات چه تخصص و تجربه‌ای در این حوزه دارد؛ زیرا اگر او ماهر و مجرب نباشد، ممکن است به سیستم‌های کسب و کار آسیب وارد کند و توانایی رفع اختلال را نداشته باشد.

شرکت‌های خدماتی پشتیبانی شبکه، دارای یک تیم اجرایی هستند. این تیم که معمولا اعضای متخصص و مجرب زیادی دارد، می‌تواند تمامی اختلالات ممکن در زمینه‌های مختلف را از بین ببرد و به نوعی همه فن حریف است؛ چرا که هرکدام از اعضای این تیم، تخصص و تجربه نسبتا متمایزی دارند که باعث می‌شود در مقابل تمامی اختلالات توانمند باشند. کسب و کارها نیز می‌توانند خدمات مختلفی را در این زمینه از آن‌ها تقاضا و گزینه‌های متنوعی را درخواست کنند.

از آنجایی که خدمات پشتیبانی شبکه و خدمات کامپیوتر در کسب و کار می‌تواند تا مدت طولانی ادامه پیدا کند، نمی‌توان از شرکت خدماتی انتظار داشت که این همکاری را بدون مدرک و سند کتبی ادامه دهد. اگر کسب و کاری بخواهد از این خدمات بهره ببرد، باید نسبت به عقد قرارداد و نوشتن توافق کتبی اقدام کند؛ زیرا این قرارداد نقطه عطفی برای آغاز همکاری طولانی مدت با شرکت خدماتی است. همچنین با این قرارداد، می‌توان از خدمات بیشتری بهره‌مند شد و همکاری را گسترش داد.

بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
حال که آشنایی کاملی با این خدمات پیدا کردید و می‌دانید منظور از این خدمات چیست، شاید بهتر باشد که سر بحث اصلی خودمان بازگردیم. در صورتی که به دنبال یک شرکت خدماتی معتبر برای عقد قرارداد هستید، باید به پارامترها و معیارهای خودتان توجه ویژه داشته باشید. امروزه تعداد شرکت خدماتی در ایران به قدری است که مدیران کسب و کار قادر به انتخاب مورد مناسب برای خود نیستند؛ به همین دلیل توانایی رفع اختلالات ایجاد شده در شبکه خود را ندارند و شاهد کاهش بازده تیم اجرایی خود هستند.

برای اینکه بهترین شرکت خدماتی را برای خودتان انتخاب کنید، باید به پشتیبانی آن‌ها توجه ویژه داشته باشید. زمانی که کامپیوترهای کسب و کار شما مختل شوند، شرکت طرف قرارداد شما باید سریعا یک متخصص برای رفع این اختلال به محل فعالیت شما اعزام کند؛ زیرا هر ساعتی که تیم شما مشغول به کار نیست، کسب و کار ضرر می‌دهد و از کارهایتان عقب می‌افتید. این پاسخگویی و آمادگی، همان ویژگی‌هایی هستند که تمامی کسب و کارها نیاز دارند تا بازدهی آن‌ها همواره در بهترین حالت باشد.

چنانچه می‌خواهید با یک شرکت قابل اعتماد و معتبر قرارداد عقد کنید تا خیالتان در مورد اختلالات ایجاد شده راحت باشد، شرکت رایان پشتیبان گزینه‌‌ای بی‌نظیر برای شماست. این شرکت معتبر، خدماتی منحصربه‌فرد در این زمینه دارد که تا آن را به صورت کامل نشناسید، نمی‌توانید کیفیت آن‌ها را ارزیابی کنید. به همین دلیل قصد داریم اطلاعات و مشخصات این شرکت را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهیم؛ برای آگاهی از این مشخصات، بخش بعدی را مطالعه کنید.

شرکت رایان پشتیبان؛ خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
مطلب ارائه شده، به شما کمک کرد تا میزان اهمیت خدمات پشتیبانی را بدانید و از نحوه بهره‌مندی از این خدمات آگاه شوید. برای اینکه شبکه کامپیوتری کسب و کارتان در مقابل هرگونه اختلال و خرابی مقاوم باشد، می‌توانید با شرکت رایان پشتیبان قرارداد عقد کنید. رایان پشتیبان یکی از تیم‌های مجرب و ماهر در این زمینه است که مدیران کسب و کارهای مختلف می‌توانند به آن اطمینان کامل داشته باشند. در حال حاضر این شرکت پذیرای تمامی خدمات مورد نیاز مخاطبان خود است تا خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهد.

https://www.javanonline.ir/fa/news/1081636/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

محمد سلحشوری بازدید : 24 چهارشنبه 25 اسفند 1400 نظرات (0)

پست خبری؟؟!!!

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری است که انگشترهای زیبا و شیک را مطابق مد روز در انواع زنانه و مردانه ارائه می‎دهد.

انگشتر یکی از نمادین‎ترین جواهرآلات است و جزو محبوب‎ترین زیورآلات نیز محسوب می‎شود. انگشتر در طول تاریخ نقش بسیار مهمی در استایل و ظاهر افراد داشته است. به هنگام خرید انگشتر بهتر است که به مد روز و ترندهای رایج دقت شود. در بست لاکچری، بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری به‌راحتی می‎توانید انگشتر مدنظر خود را انتخاب کرده و یا به‌عنوان هدیه‎ای مناسب و خاص به عزیزانتان هدیه دهید. در ادامه به تاریخچه انگشتر و انواع آن‎ها می‎پردازیم.

تاریخچه انگشتر
پیشینه انگشتر نامعلوم است و به‌طورقطع مشخص نیست که از چه زمانی مورداستفاده قرار گرفته است. بر اساس شواهد، انگشتر از مصر باستان در پی تکامل مُهر سرچشمه گرفته است. مهرها نشانه قدرت بودند، به همین دلیل افرادی که مهرهای برجسته داشتند، به‌عنوان افرادی که قدرتمند و بانفوذ هستند مورد احترام قرار می‎گرفتند.

انواع انگشتر
نوع و شکل انگشتر بر حسب رغبت و سلیقه هر شخص تعیین می‎شود. در بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری می‎توانید از انواع و اقسام انگشترها دیدن کنید.

انگشتر عقیق
انگشتری است معمولاً با رکاب نقره که سنگ زینتی آن سنگ عقیق است. انگشتر عقیق خود انواع مختلفی دارد که به علت تفاوت رنگ‎ها، طرح‎ها و ... به اسامی مختلف نام‎گذاری می‎شوند. باارزش‌ترین نوع انگشتر عقیق، عقیق یمنی است.

انگشتر نقره
انگشتر نقره نیز یکی دیگر از انواع پرطرف‌دار انگشتر است. نقره به دلیل قیمتی بودن، جلای زیبا، رنگ ثابت و ضد حساسیت بودن همواره به‌عنوان یک فلز زینتی و گران‌بها مورداستفاده قرار می‌گرفته است. این انگشتر در بین مردان مسلمان به دلیل ممنوعیت استفاده از طلا برای مردان در اسلام، به‌عنوان حلقه ازدواج نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

انواع انگشتر زنانه
انگشتر زنانه از زیورآلاتی است که به خانم‎ها کمک می‎کند زیبایی خود را حفظ کنند. به انگشتر به‌عنوان یک اکسسوری مهم در زیبایی و شخصیت شناسی افراد نگاه می‎شود. انگشترهای طلا جزو محبوب‎ترین انگشترها در بین خانم‎ها هستند. بااین‌حال انگشترهای نقره نیز در بین خانم‎ها پرطرف‌دار هستند. در بست لاکچری، بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری ما انواع انگشترهای طلا و نقره را برای بانوان ارائه می‎دهیم.

انگشتر طلای زنانه
انگشتر طلا همیشه با استقبال خوبی از طرف خانم‎ها برای انواع مناسبت‎های رسمی و غیررسمی، مواجه شده است. این انگشترها به‌راحتی هر نوع سلیقه‎ای را پوشش می‎دهند. انگشترهایی با روکش طلا در مدل‎های بسیار متنوعی در بست لاکچری طراحی و عرضه می‎شوند.

انگشتر نقره زنانه
انگشتر نقره جزو زیورآلاتی است که باعث افزایش جذابیت انگشتان دست می‎شود و به دلیل زیبایی منحصربه‌فرد خود از محبوب‎ترین زیورآلات مورداستفاده خانم‎ها است.

انواع انگشتر مردانه
انگشتر مردانه از جمله جواهرات پرطرف‌دار آقایان است و از قدیم بین مردم و اقوام مختلف مرسوم بوده است. انگشتر مردانه بر حسب نوع استفاده آقایان، جنس فلز، مدل و طرح رکاب و ... به انواع مختلفی تقسیم می‎شود.

انگشتر نقره مردانه
انگشتر نقره فواید زیادی برای سلامت دارد جذابیت آقایان را نیز افزایش می‎دهد. انگشترهای نقره مردانه با نگین‎های مختلفی مثل عقیق یا فیروزه عرضه می‎شوند. در بست لاکچری می‎توانید از انواع انگشترهای نقره مردانه بازدید کنید.

انگشتر عقیق مردانه
انگشتر عقیق به دلیل زیبایی و فواید خود، بین آقایان طرف‌دار زیادی دارد. اگر از علاقه‎مندان به این انگشترها هستید می‎توانید در بست لاکچری، بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری از انواع انگشترهای عقیق مردانه در رنگ‎های مختلف بازدید نمایید.

انواع انگشتر عقیق
سنگ عقیق جزو سنگ‎های قیمتی و زیبا برای ساختن انگشترهای زنانه و مردانه محسوب می‌‎شود. شاخص‎ترین و مهم‎ترین فاکتور در تقسیم‎بندی انگشتر عقیق، رنگ سنگ عقیق است که از سرخ، زرد و سبز تا خاکستری و ... گستردگی دارد. اگر تمایل دارید انگشترتان دارای نگینی خاص و زیبا باشد، انگشتر عقیق انتخاب بسیار مناسبی است. در ادامه به معرفی برخی از انواع انگشترهای عقیق می‎پردازیم.

عقیق سرخ یا عقیق یمنی
عقیق سرخ نوعی از سنگ عقیق است که طیف‎های رنگ آن از قرمز گوشتی تا قهوه‎ای مایل به قرمز است. این نوع سنگ عقیق به دلیل سختی کم آن برای حکاکی و ساخت مهر مناسب است. از عقیق سرخ برای ساخت انواع انگشتر و گردن‌آویز استفاده می‎شود.

عقیق سبز
از زیباترین و دلرباترین سنگ‎های عقیق، عقیق سبز است که رنگی چشم‎نواز و آرامش‌بخش دارد. این سنگ عقیق می‎تواند زیبایی خاصی به انگشترهای زنانه و مردانه ببخشد. از خواص عقیق سبز می‎توان از ایجاد آرامش درونی و بهبود اعتمادبه‌نفس نام برد.

عقیق زرد
از پرطرف‎دارترین انواع انگشترهای عقیق، عقیق زرد است که در میان سایر سنگ‎های عقیق کمیاب‎تر و همچنین گران‎بهاتر است. از خواص عقیق زرد می‎توان به افزایش عزت‌نفس و ایجاد عشق و احترام اشاره کرد.

نکاتی که در خرید انگشتر لاکچری باید به آن توجه کرد
هنگام خرید انگشتر لاکچری لازم است که به یک سری از نکات و موارد دقت شود تا بتوان مناسب‎ترین انگشتر را انتخاب و خریداری کرد.

اندازه دست
از مهم‎ترین مواردی که باید در انتخاب انگشتر باید به آن توجه کرد، اندازه دست است. باتوجه‌به این که دست‎های اکثر افراد نسبت به قد و اندام آن‌‎ها کوچک است، بسیار مهم است که تناسب بین اندازه دست و انگشتر رعایت شود. بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری انواع انگشترها را در سایز مناسب دستان شما به فروش می‎رساند.

باتوجه‌به این نکته می‎توان دسته‎بندی‎های زیر را انجام داد:

انگشتر مناسب دست بزرگ: انگشترهای بزرگ، منحصربه‎فرد بودن و پتانسیل دستان این اشخاص را به‌خوبی نشان می‎دهد. انگشترهایی که تزئینات زیادی دارد و یا حتی انگشترهای دارای نگین‎های رنگی، جلوه خاصی به دستان بزرگ می‎دهد.
انگشتر مناسب دست کوچک: انگشترهای با نگین‎های کوچک و با طرح قلبی شکل، گرد یا بیضی برای جلوه بخشیدن به این مدل دست‎ها مناسب هستند.
طول انگشتان
علاوه بر مهم بودن اندازه دست برای انتخاب انگشتر، طول انگشتان نیز به همان اندازه مهم و قابل‌توجه است. انگشتر برای پوشاندن کل بند انگشت طراحی نشده است و باید انگشتری انتخاب شود که مفصل انگشت هم در آن آزاد باشد و هم بتواند به‌راحتی حرکت کند.

این انگشترها را می‎توان در دسته‎بندی‎های زیر قرار داد:

انگشتر مناسب انگشتان بلند: بهترین و مناسب‎ترین انتخاب برای افرادی که انگشتان آن‎ها بلند و کشیده است، انگشتری است که نگین گرد دارد. انگشترهایی که نگین اشکی و بیضی‌شکل دارند، زیبایی انگشتان کشیده را به‌خوبی نمایان نمی‎کنند.
انگشتر مناسب انگشتان کوتاه: انگشترهایی که نگین آن‎ها لوزی شکل است و یا گوشه‎های عرضی گردی دارند و همچنین نگین طرح اشکی، انگشتان کوتاه را بلندتر و زیباتر نشان می‎دهند.
انگشترهای مناسب انگشتان عریض و توپر: انگشترهای دارای نگین گرد، نگین لوزی شکل و گوشه‎های عرضی گرد و همچنین انگشترهای با نگین خوشه‎ای جلوه‎ای خیره‎کننده به این انگشتان می‌‎دهند. بهتر است که طرح انگشتر خیلی ضخیم نباشد و پوست دست در دو طرف نگین انگشتر خیلی نمایان نشود.
انگشتر مناسب انگشتان باریک: انگشترهایی که نگین کوچک‎تر دارند، انگشت‎ها را عریض‎تر نشان می‎دهند و به آن‎ها زیبایی خیره‎کننده‎ای می‎بخشند.
انگشتر مناسب بند انگشت بزرگ: انگشترهایی که تزئینات زیادی دارند، برای این انگشت‎ها مناسب‎تر است.
سایز مناسب
هرگز نباید انگشتر تنگ به دست کرد زیرا به‌مرور، روی فرم انگشتان تأثیر بدی می‎گذارد. سایز انگشت در ساعت‎های مختلف تغییر می‎کند، به همین دلیل بهتر است که انگشتر را در ساعت‎های مختلف به دست کرد تا به‌خوبی از سایز انگشتر خاطرجمع شد. در بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری می‎توانید انگشتر با سایز مناسب دست خود را به‌راحتی پیدا کنید.

سخن آخر
ازآنجایی‌که انگشتر از زیورآلات محبوب و پرطرف‌دار افراد است، انتخاب انگشتری مناسب و لاکچری از اهمیت فراوانی برخوردار است. همچنین انگشتر می‎تواند هدیه ای بسیار مناسب برای اطرافیان شما باشد. بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری، مفتخر است که انواع انگشترهای لاکچری و شیک را متناسب با انواع سلیقه ها به شما عزیزان ارائه دهد. همچنین شما در بست لاکچری به آدرس www.bestluxury.shop می‌توانید طرح و مدل خود را سفارش دهید تا در کارگاه برای شما ساخته شود. حتی در صورت دلخواه امکان آبکاری انگشتر شما با طلای ۱۸ عیار نیز وجود دارد تا ظاهری همانند انگشتر طلا به خود بگیرد.

منبع: https://www.afkarnews.com/fa/tiny/news-1109295

محمد سلحشوری بازدید : 22 شنبه 14 اسفند 1400 نظرات (0)
این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...
منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 
محمد سلحشوری بازدید : 20 جمعه 13 اسفند 1400 نظرات (0)

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

محمد سلحشوری بازدید : 28 سه شنبه 19 بهمن 1400 نظرات (1)

بهترین سایه چشم کدام است؟ از آنجایی که خانم ها به زیبایی و ظرافت خود خیلی اهمیت می دهند بی شک برای آراستن صورتشان به یک سری لوازم آرایشی نیاز دارند که در نوع خود بهترین باشند.  در واقع آن ها می خواهند با استفاده از لوازم آرایشی نگونه که دوست دارند صورت خود را زیباتر کنند. یکی از عمده ترین بخش های صورت که می تواند تمایز را ایجاد کند آرایش چشم ها هماهنگ با خصوصیات صورت شخص می باشد. از این رو انتخاب لوازمی که بتوان با آنها چشم های خود را با ظرافت و زیبایی هرچه بیشتر آرایش کرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگرچه بهترین سایه چشم را نمی توان یکی از وسایل آرایشی لازم و دائمی برای چشم ها دانست ولی شکی نیست زمانی که از آن برای تکمیل کردن آرایش چشم هایتان استفاده می کنید در ظرافت، جذابیت هرچه تمامتر آن ها تاثیر زیادی دارد. انتخاب مناسب ترین برند این لوازم و در مجموع سایه چشم این فرصت را به شما می دهد که بتوانید حالت و سایز چشم خود را تغییر دهید.

این سایه ها معمولا انواع متنوعی دارند که در رنگ های مختلفی ارائه می شوند در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. تناسب رنگ سایه با رنگ چشم و همچنین پوست می تواند آرایش چشمان شما را جذاب و ظریف و اثرگذار نشان دهد. در این صورت مسلما یکی از مسائل مهمی که بایستی به آن دقت کنید این است که بدانید چه رنگ سایه ای به پوست و چشمان شما می آید که آن را بکار ببرید.

راهنمای خرید سایه چشم
انواع سایه چشم
در این مطلب می خواهیم در خصوص بهترین سایه چشم، انواع و کاربردهای آن مباحثی را در اختیار شما بگذاریم.

سایه چشم پودی

این گونه سایه همانگونه که از نامش مشخص است به صورت پودر می باشد. این مدل از سایه چشم برای کسانی که در حوزه آرایشگری مبتدی هستند و به قول معروف چندان از فوت و فن آرایش سر در نمی آورند بسیار مناسب است و می تواند بهترین گزینه باشد؛ زیرا که کار کردن با سایه چشم پودری خیلی آسانتر از دیگر انواع سایه ها می باشد. این نوع سایه چشم در پالت های متنوع هم به شکل تکی هم به شکل ترکیبی در بازار موجود می باشند که جهت تلفیق کردن سایه های مطلوب به شما کمک می کند.

گونه ای دیگر از سایه چشم پودری هم به اسم سایه پیگمنت در بازار وجود دارد این سایه برعکس سایه های پودری فشرده، ساختار سفتی ندارند و کار با ان معمولا راحت نیست. اگر پالت سایه پودری را برعکس کنید به هیچ وجه نمی ریزد اما مدل پیگمنتی به هیچ عنوان چسبندگی ندارد و امکان دارد در زمان کار با آن بریزد و همه جا را کثیف کند. در این صورت چنانچه در این زمینه کاربلد نباشید کار با آن دشوار خواهد بود‌. جهت بکارگیری از سایه چشم پیگمنتی بایستی یک نوع کرم زیر ساز بکار ببرید یا اینکه با قلم مو نمناک آن را بر روی چشم انجام دهید.

سایه چشم مایع

یکی از انواع بهترین سایه چشم نوع مایع آن می باشد. این مدل برای اشخاصی که عجله دارند که خیلی زود آرایش خود را انجام دهند و یا حتی اشخاصی که هیچ توانایی و استعدادی در این حیطه ندارند خیلی مطلوب است.

زیرا که بکار گیری از این مدل سایه خیلی راحت تر از مدل قبلی است. می توانید این مدل سایه چشم را به منزله پایه مدنظر قرار دهید و بر روی آن سایه پودری بکار ببرید. پودر به سایه مایع می چسبد و سایه زیباتر و برجسته تری را ایجاد می کند.

سایه چشم کرمی

از بهترین سایه چشم می توان به مدل کرمی آن اشاره کرد. این نوع از تنوع رنگ بسیاری برخوردار است. به منزله زیر ساز هم می توانید از آن استفاده کنید، سپس سایه پودری را روی آن بزنید.

از مسائلی که بایستی در زمان خرید این محصول در نظر گرفت این است که برای اشخاصی که در اطراف چشمشان چین و چروک وجود دارد اصلا مناسب نیست، چرا که سبب مشاهده شدن هر چه بیشتر این خطوط می شود؛ بنابراین بایستی پیش از آن کرم زیر ساز مطلوب بکار ببرید.

این مدل سایه برای تابستان ها که هوا گرم است اصلا مناسب نیست چرا که در هوای گرم این مدل سایه می ریزد و آرایش شما را کاملا خراب می کند.

سایه چشم مدادی

این سایه نیز یکی از مدل های سایه چشم است که بکارگیری از آن خیلی آسان است. شما جهت بکارگیری از این نوع سایه احتیاج به قلم مو ندارید و به آسانی همانند یک ماژیک کار می کند و کار با آن خیلی آسان است.

سایه چشم اکلیلی

یکی دیگر از انواع بهترین سایه چشم می توان به مدل اکلیلی اشاره ‌‌کرد. این سایه چند مدل می باشد که عبارتند از:

تلفیق اکلیل با یک پایه خیس یا کرمی که سایه ای ژله ای را عرضه می دهد.
اکلیل فشرده که در پالت خود واقع شده و چنانچه آن را برعکس کنید به هیچ وجه نمی ریزد.
این مدل سایه چشم زیبا از تکه های اکلیل درست شده که هیچ خطری برای چشم ندارد.
بهترین مارک سایه چشم کدام است؟
پس از اینکه انواع سایه چشم را شناختید لازم است با بهترین سازنده های آن آشنا گردید. شرکت هایی که می توان آن ها را به عنوان بهترین مارک سایه چشم در ایران و خارج دانست. در زیر این شرکت ها را برای شما معرفی خواهیم کرد:

میبلین
فلورمار
گلدن رز
ژوپیتر
اسنس
میستار
لورآل
نوت
دبورا
کاتریس

بهترین سایه چشم بازار کدام است؟
پس از اینکه با مهمترین ویژگی ها و انواع متنوع سایه چشم آشنا شدید وقت آن است تا برای راحت تر شدن انتخاب شما ما بهترین سایه چشم های بازار را به شما معرفی نمایم. ما در این راه به نیاز های شما و سلایق مختلف شما توجه کرده ایم تا در این انتخاب ها به نیاز های شما پاسخ داده و شما را به سمت خریدی راحت تر سوق دهیم.

بهترین سایه چشم ایرانی : پالت سایه چشم فلورمار شماره Nude03
بهترین سایه چشم مات : پالت سایه چشم فلورمار شماره Nude03
رنگ های مات به عنوان سیه چشم می توانند زیبایی خاصی را به صورت و به ویژه چشم ها بدهند. فلورمار به عنوان یکی از تولید کنندگان خوب لوازم آرایشی در تولید Nude3 از هردو جلوه رنگه مات و براق استفاده کرده است که هر کدام از آنها در نوع خود یکی از بهترین ها هستند. این پالت 10 رنگی دارای بافت پودری و ابریشمی، رنگدانه دار و پیگمنت های غنی است.

این محصول قابلیت استفاده به صورت خشک و بدون زیر سازی را دارد. این محصول که برای اکثر پوست ها هیچ حساسیتی به همراه ندارد دارای براش و آینه برای استفاده است. این محصول به عنوان یکی از گزینه های خرید بهترین سایه چشم مات می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد.

تعداد رنگ    ۱۰ عدد
جلوه های رنگ    مات و براق

بهترین سایه چشم اکلیلی : پالت سایه چشم دودو گرل شماره ۰۰۲۰

در بین سایه های چشم دودو گرل از محبوبیت بسیار زیادی بهره مند است و علت آن کیفیت و قیمت مناسب آن نسبت به سایر برند های بازار است. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا پالت ۰۰۲۰ این شرکت را به دلیل این که غالب رنگ های آن اکلیلی است به عنوان بهترین سایه چشم اکلیلی به شما معرفی نماییم. این سایه چشم دارای ۱۸ رنگ و منسب برای آرایش در روز و شب است.

این محصول دارای اکلیل های ریز و درشت در میان رنگ های خود است. ۰۰۲۰ به خوبی بر روی پلک ها پخش می شود و موجب بروز حساسیت بر روی پوست پلک شما نخواهد شد. این پالت سایه اکلیلی قابل استفاده بر روی پوست شما در حالت خشک و مرطوب است.

تعداد رنگ    ۱۸ عدد
جلوه های رنگ    مات و شاین و اغلب اکلیلی

بهترین سایه چشم ایرانی : سایه چشم مای شماره ۰۲۰
بهترین سایه چشم ایرانی : سایه چشم مای شماره 020
برند مطرح ایرانی تولید لوازم آرایش مای در تولید سایخه چشم نیز عملکرد خوبی داشته است. این محصول با پیگمنت بالا رنگی ذغالی و بسیار تیره دارد که کاربران از رنگ آن بسیار رضایت نشان داده اند. همچنین این محصول رنگ بندی های دیگیری نیز دارد که شما می توانید از آن استفاده نمایید.

این محصول در تست هایی که توسط کاربران انجام شده است برای پوست شما ایجاد حساسیت نخواهد کرد و بهترین سایه چشم ایرانی است. به شما پیشنهاد می شود تا حتما از سایه های چشم با برند مای که یک برند معتبر ایرانی است استفاده نمایید.

تعداد رنگ    ۱ عدد
جلوه های رنگ    مات

بهترین پالت سایه چشم میبلین مدل Soda Pop شماره 110
بهترین پالت سایه چشم میبلین مدل Soda Pop شماره 110
سودا پاپ میبلین از ۱۲ طیف رنگ بسیار جذاب و البته شاد تشکیل شده است. این پالت سایه چشم از همه ی طیف های رنگ براق، مات و همچنین اکلیلی بهره مند است.این پالت از متریال های پودری بسیار نرم و لطیف بهره مند است. رنگ های این پالت بسیار مناسب برای انجام آرایشی زیبا و جذاب و با قابلیت ترکیب و بلندینگ است.

این محصول که دارای پیگمنت بالاتری نسبت به سایر محصولات است می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول می توان به این موضوع اشاره نمود که ایجاد حساسیت برای پلک شما نخواهد کرد. در پشت این محصول راهنمایی برای استفاده از این محصول موجود است که به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از رنگ ها آرایشی دلنشینی بر روی پلک چشم خود داشته باشید. همچنین بهترین ترکیب های رنگی نیز بر روی محصول به شما پیشنهاد داده شده است. همه اینها سبب شده است تا این محصول را به عنوان بهترین پالت سایه چشم به شما معرفی نماییم.

تعداد رنگ    ۱۲ عدد
جلوه های رنگ    مات و براق و اکلیلی

محمد سلحشوری بازدید : 21 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

اگر شما هم دنبال خرید موزر اصل ارزان یا میخواهید قیمت ریش تراش موزر اصل آلمان را بدانید
کافی است با ما همراه شوید


ماشین اصلاح و پیرایش موزر با نام Moser و در مدل 1400 با اینکه از قدیمی ترین ماشین های اصلاح است

و بعد از آن ده ها و یا شاید صدها برند و مدل از دیگر ماشین های اصلاح معرفی و روانه بازار شد

اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و علاوه بر کیفیت بی نظیر قیمتی مناسب نسبت به کارایی و قدرت خود دارد

جالب است بدانید که در بین صدها مدل ماشین اصلاح سر و صورت برند موزر مدل 1400 بیشترین طرفدار را دارد

و در حقیقت باید گفت به خاطر معروفیت همین مدل باعث شد برند موزر شهرت جهانی پیدا کند

این مدل از دستگاه موزر اصلی با مارک حک شده ساخت آلمان دارای رنگ زرشکی و پلاک نقره ای رنگ در جلوی آن است

و تقریبا تمام آقایان آن را می شناسند

در زیر یا پشت بدنه آن هم عبارت ساخت آلمان درج شده است

تیغه های موزر از جنس استیل و ضد زنگ است

اما روغن کاری آن باعث میشود تیغه ها عمر بیشتری کرده و همچنین صدای تیغه ها در زمان استفاده کمتر باشد

که به دنبال آن فشار کمتری به موتور موزر وارد شده و عمر دستگاه شما بیشتر میشود

با کمک اهرمی که برای تغییر اندازه اصلاح شرح داده شد

میتوان اندازه ای بین یک دهم میلی متر تا سه میلی متر را برای اندازه موها تنظیم کرد

موتور این ماشین اصلاح قدرت مند سرعتی حدود شش هزار دور در شصت ثانیه ایجاد میکند

و در نتیجه کار اصلاح و پیرایش را بسیار سریع انجام میدهد

برخلاف برخی ایده های غلط این ماشین اصلاح لرزش و صدای زیادی ایجاد نمیکند

بلکه در واقع همان لرزش اندک که شبیه به ویبره دستگاه های ماساژ است

برای قدرت موتور ایجاد میگردد

یک عدد شانه به همراه دستگاه در بسته بندی آن وجود دارد که میتوانید از آن موها را در اندازه بلندتر اصلاح کنید

نصب شانه ها بر روی ماشین اصلاح بسیار ساده است

شانه های “ماشین اصلاح موزر اصل” به صورت کشویی بر روی قسمت زیرین تیغه ها سوار میشود

روغن کاری تیغه ها را میتوانید بعد اصلاح هم انجام دهید

البته قبل از آن باید تیغه ها را با برس داخل جعبه کاملا تمیز کنید

کیفیت این ماشین اصلاح به حدی بوده که میتوان سالها از آن استفاده کرد

به همین خاطر هم آرایشگاه ها که به طور مرتب نیاز به ماشین اصلاح دارند

از همین ماشین اصلاح موزر که دوام بالایی دارد استفاده میکنند

خرید موزر اصل ارزان
# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

ساختار ظاهری موزر :


طراحی موزر بسیار خوش دست است

اما برخی افراد وزن آن را کمی سنگین می دانند

در حالیکه وزن این ماشین اصلاح در قبال خوش دستی و فرم آن اصلا فشاری به دست ها در زمان استفاده نخواهد آورد

در واقع وزن موزر به دلیل کیفیت موتور داخلی جنس اصل تیغه ها و همچنین بدنه مقاوم و تا حدودی ضد ضربه آن است

بدنه موزر علاوه بر اینکه در زمان های استفاده طولانی مدت حرارت ایجاد شده از موتور را تحمل میکند

در برابر ضربات احتمالی هم مقاوم باشد

از طرفی وزن آن جلوی لرزش زیاد را در زمان اصلاح گرفته

که دقت اصلاح مخصوصا در قسمت شقیقه ها یا خط انداختن ریش را افزایش میدهد

با هر کدام از دست ها که بخواهید میتوانید در زمان اصلاح از موزر استفاده کنید

کلید ها و شاسی ها تنظیم موزر در موقعیتی قرار گرفته اند

که در زمان اصلاح به راحتی و خیلی سریع بتوانید به همه آنها دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید

جنس بدنه به نوعی است که موها را به خود جذب نکرده

و بعد از اصلاح بر خلاف تیغ ها که باید از برس برای تمیز کردن آن استفاده کنید

میتوانید خیلی راحت بدنه آن را تمیز کنید

طول سیم موزر حدود دو متر بوده و به راحتی میتوان در هر مکانی از آن استفاده کرد

جالب است بدانید تیغه های موزر حتی در استفاده های طولانی هم داغ نخواهد شد

که آرایشگاه ها را به استفاده بیشتر از آن سوق می دهد

علاوه بر آن این تیغه ها ضد زنگ هستند

دقت کنید که این دستگاه قابل استفاده به صورت تر و خشک نیست و موها باید کاملا خشک باشند

در زمان اصلاح در صورتی که میخواهید موها را بلندتر از تیغه ها و یا حتی بلندتر از آخرین درجه اهرم کناری دستگاه کوتاه کنید

باید از شانه ای که همراه دستگاه است استفاده کنید

اگر میخواهید باز هم بلندتر از شانه فوق اصلاح نمایید میتوانید ار شش شانه هدیه استفاده کنید

و در بین آنها شانه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت فشاری و کشویی بر روی تیغه های موزر نصب کنید

حتی در زمانیکه شانه ای را بر روی دستگاه میگذارید میتوانید از اهرم برای افزایش بیشتر ارتفاع اصلاح موها استفاده کنید

دقت کنید برای افزایش عمر دستگاه موزر در بازه های زمانی مختلف اقدام به روغن کاری تیغه ها کنید

به این حالت که چند قطره روغن بر روی تیغه ها ریخته و ماشین اصلاح را چند ثانیه روشن کنید

تا روغن به همه جای آن پخش شود

هر زمان که روغن همراه آن تمام شد میتوانید از روغن هایی که برای چرخ خیاطی استفاده میکنند

و در همه خرازی ها موجود است خرید کنید و با آن موزر را روغن کاری کنید

عدم روغن کاری دستگاه باعث صدماتی به آن خواهد شد

که میتوان به عنوان نمونه به خشک شدن تیغه ها و ایجاد صدای خراش یا کند شدن تیغه و عدم اصلاح صاف و یک دست اشاره کرد

قیمت ریش تراش موزر اصل
# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

منبع: https://shavermall.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/

محمد سلحشوری بازدید : 25 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

ابرو­ها سلاحی قدرتمند در ارتباطات غیرکلامی هستند. ابرو­های ما با رنگ، شکل و موقعیتی که روی صورت دارند، شخصیت مثبت و قوی به فردی که آن را دارا است می­دهند. علاوه بر شخصیت، ابرو­هایی که به درستی کشیده شده اند بدون شک جذابیت فرد را بیشتر می­کنند. در ادامه به چند روش درمانی و زیبایی برای ابروها می­­پردازیم:

میکروپیگمنشن چیست؟

میکروپیگمنشن که به عنوان آرایش دائمی یا خالکوبی شناخته می­شود، یک روش زیبایی است که برای بهبود یا جایگزینی رنگدانه­های از دست رفته روی پوست شما استفاده می­شود. میکروپیگمنشن اغلب روی پوست صورت اعمال می­شود؛ برای تقویت ابروها، مژه­ها، پلک­ها ( به عنوان خط چشم ) و لب­ها به کار می­رود. این درمان همچنین برای استتار یا بهبود زخم­ها، یکنواخت کردن رنگ پوست یا بازگزداندن رنگ به مناطقی از پوست که رنگدانه­های خود را از دست داده اند استفاده می­شود. 

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%be%db%8c%da%af%d9%85%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86/

چه کسانی برای این درمان مناسب هستند؟

برخی از شرایط پزشکی که استفاده از آرایش را برای شما غیرممکن می­کند - مانند برخی از بیماری های پوستی- یا برخی از بیماری­های خاص -  باعث می­شود میکروپیگمنشن گزینه خوبی برای شما باشد. این موارد عبارت­اند از:

شرایطی که منجر به اختلال در استفاده از دست­ها می­شود؛ مانند ارتریت شدید، مولتیپل اسکروزیس یا بیماری پارکینسون.

شرایطی که منجر به بینایی ضعیف می­شود؛ مانند آب مروارید یا دژنراسیون ماکولا.

میکروپیگمنشن همچنین می­تواند یک درمان یا راه­حل برای برخی شرایط و بیماری­ها باشد، از جمله:

برای جراحی ترمیمی صورت

برای جایگزینی ابروهایی که به دلیل افزایش سن یا بیماری­های زمینه­ای نازک شده اند

برای رفع کمبود رنگدانه پوست به دلیل بیماری ویتیلگو

برای بازسازی آرئول (ناحیه اطراف نوک پستان) پس از جراحی سینه یا زیبایی

برای یک راه­حل دائمی اگر به مواد آرایش سنتی و موقت حساسیت دارید

روش­های میکروپیگمنشن برای موارد شخصی نیز مورد استفاده قرار می­گیرند. مانند:

شما آرایش روزانه را دوست ندارید.

شما دوست دارید ابروها یا مژه­هایی پرتر و واضح­تر داشته باشید.

شما می­خواهید لب­هایی با رنگ بهتر یا پررنگ­تر داشته باشید.

میکروپیگمنشن چگونه صورت می­گیرد؟

اکثر روش­ها فقط به بی حسی موضعی نیاز دارند تا پوست را بی حس کند و شما را در طول عمل راحت کند. به طور معمول، میکروپیگمنشن را می­توان در محیط معمولی بدون تجهیزات خاص دیگری انجام داد، اما نباید موارد بهداشتی را فراموش کرد. این روش با یک ابزار قلم مانند یا تفنگ خالکوبی استاندارد انجام می­شود. سوزن چند میلیمتر به لایه میانی پوست شما ( درم) نفوذ می­کند و رنگدانه اکسید آهن تزریق می­شود. متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک شما در طول عمل باید از دستکش­های پزشکی استفاده کند.

انجام بیشتر روش­ها از 30 دقیقه تا چند ساعت طول می­کشد. پس از انجام عمل، متخصص شما یک ضدعفونی کننده برای تمیز نگه داشتن ناحیه تحت درمان به شما می­دهد. علاوه بر این، ممکن است برای نرم نگه داشتن ناحیه تحت درمان و تسریع بهبودی به شما پماد تجویز شود. گاهی اوقات نیز ممکن است برای محافظت از ناحیه یک بانداژ در محل جراحی قرار گیرد.

میکروبیلدینگ چیست؟

میکروبیلدینگ نوعی معماری ابرو است.  این فرایند به لطف ابزاری که استفاده می­شود بسیار دقیق است، مانند یک خودکار که نوک آن یک تیغه شیبدار با 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن است. این سوزن­ها به پوست در لایه­ی سطحی نفوذ می­کنند و  آن را خراش می­دهند. این سوزن­ها ضربه­های پروزن را با رنگدانه­های جوهر به پوست وارد می­کنند و مو­ها ظریف و طبیعی ایجاد می­کنند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c%d9%86%da%af/

تفاوت میکروبلیدینگ با تاتو چیست؟

میکروبلیدینگ بر خلاف خالکوبی، در لایه درم وارد نمی­شود،  بلکه بر روی لایه سطحی پوست است و بر خلاف خالکوبی، بیشتر به عنوان یک روش درمانی شناخته می­شود. میکروبلیدینگ حتما دائمی نیست و  طبیعتا بعد از 18 ماه محو شده و احتیاج به ترمیم دارد؛ البته این موضوع به جوهر استفاده شده و تابپ پوستی بیمار بستگی دارد. ضربه­های سوزن بسیار طبیعی­تر و ظریف­تر از هر خالکوبی است؛ البته این مورد بستگی به هنر شخصی دارد که این درمان را برای شما اجرا می­کند.

میکروشیدینگ چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

هر دو نقش آرایش نیمه دائمی برای ابرو­های شما را دارند، اما تفاوت اصلی در میزان ظرافت کار است. در مقایسه با موی طبیعی و دقیق هر فرد، میکروبلیدینگ ظاهر بسیار نرم­تر و بهتری دارد. برای مثال، استفاده از مداد ابرو بسیار متفاوت تر از استفاده از پودر و رنگ دارد. زمانی که میکروبلیدینگ خط­هایی شبیه به مو را در ابرو­های شما ایجاد می­کند، میکروشیدینگ نقاط ریز در امتداد ابرو­های شما را برای طبیعی­تر شدن کار مشخص می­کند.  اغلب این دو روش باهم ترکیب می­شوند و این کار حرفه ای ترین ابرو­ها را خواهد ساخت.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یک تکنیک فوق واقعی برای کشیدن ابرو به صورت دستی است. فیبروز یکی از پرطرفدارترین و محبوب­ترین درمان­های زیبایی امروزه، به لطف طیف وسیعی از مزایایی  است که برای مشتریان فراهم می­کند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2/

ماهیت واقعی درمان فیبروز، این است که طراحی در این روش با استفاده از نسبت طلایی یه دست می­آید. نسبت طلایی در طراحی تمام اشکال زنده روی این سیاره وجود دارد که به آن نسبت دو اندازه طول می­گویند و در این حالت اندازه­ها به صورت 1.618:1 است. این تنایب را تناسب الهی نیز می­نامند و به همین دلیل است که این روش درمانی، فیبروز به معنی ابروهایی که با طرحی الهی کشیده شده اند نامیده می­شود.

روش فیبروز برای ابروهای بدشکل، نامتقارن، تکه تکه یا صرفا افرادی که می­خواهند ابروهایی عالی داشته باشند ایده­آل است.  قبل از انجام این درمان، برای اطمینان از واجد شرایط بودن برای درمان به پزشک مراجعه کنید. این تکنیک در مجموع دو تا سه ساعت طول خواهد کشید. این تکنیک شامل اندازه­گیری، میکروبلیدینگ و اعمال رنگ است. این درمان یک درمان دو بخشی است؛ درمان دوم یک ماه پس از درمان اول صورت می­گیرد. پس از درمان دوم 12 تا 18 ماه به ترمیم احتیاج نخواهید داشت.

فیبروز هم یک روش میکروبلیدینگ است، با این تفاوت که ازیک تیغه بسیار نازک اغشته به جوهر برای کشیدن موها در ابرو استفاده می­شود.  تکنیک میکروبلیدینگ شامل کشیدن تکی تارهای مو به صورت تکی و واضح است، با این تفاوت که ضربه­های فیبروز بسیار شفاف­تر و نازک­تر شده و تار نمی­شوند.

مراقبت­های بعد از انجام میکروپیگمنشن، میکروبیلدینگ و فیبروز چیست؟

وجود کمی تورم و قرمزی را طبیعی  بدانید، ناحیه تحت درمان را چند وقت یکبار یخ بگذارید و از پمادی که برای شما تجویز می­شود استفاده کنید. از هر گونه دوش گرفتن و مالیدن اجسام زبر به ناحیه تا یک هفته خودداری کرده و در صورت مشاهده تورم و خونریزی به دلیل وجود حساسیت، به پزشک مراجعه کنید.

منبع: https://xn----omcqlb8bo8k1ag.com/

محمد سلحشوری بازدید : 31 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)
به نقل از سایت چطور: خیاطی یکی از حرفه های پرطرفدار به حساب می آید که اگر با علاقه چاشنی شود قطعا بسیار لذت بخش نیز خواهد بود. اگر تا به حال خیاطی کرده باشید حتما می دانید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل خیاطی، رسم الگو استاندارد برای انواع طرح های مختلف لباس است؛ حال آنکه برخی از کسانی که به تازگی به این حرفه روی آورده اند، توانایی لازم برای رسم الگو های خیاطی استاندارد را ندارند و یا اینکه اصلا فرصتی برای انجام این کار در اختیار ندارند. در این مواقع، استفاده از الگو های آماده استاندارد پیشنهاد می شود که خیاطی را بیش از پیش لذت بخش تر و البته راحت تر می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است درباره ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده) بدانید را در اختیار شما علاقه مندان به حرفه خیاطی قرار دهیم

خیاطی با الگوی آماده چیست؟

لازم به ذکر است که رسم الگوی آماده خیاطی امری کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و صرفه زمان کافی دارد به همین دلیل گاهی مشاهده می شود برخی ها در ابتدای شروع به خیاطی و در مواجهه با الگو های نسبتا پیچیده، دچار دلسردی می شوند و چه بسا اینکه از ادامه کار کناره گیری کنند. در این میان الگو آماده خیاطی به کمک آمده است تا بدون نیاز به صرف زمان برای رسم الگو، دقیق ترین الگو ها را در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از الگو های آماده یک راه کوتاه برای دوخت انواع لباس است اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که الگوهای آماده باید به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اندام ایرانی طراحی شود. گاهی دیده می شود که برخی ها از مدل های آماده با متد مولر، متد ترک، متد گرلاوین و یا الگوهایی با متد ABM استفاده می کنند؛ این الگو ها نه تنها به صورت استاندارد طراحی نشده اند بلکه متناسب با اندام و سایز ایرانی تهیه نشده اند اما در مقابل الگو های تلفیقی دارای ویژگی الگو خیاطی استاندارد هستند و به همین دلیل با خیال راحت می توانید برای انجام دوخت و دوز های خیاطی روی آن حساب کنید.

الگوی خیاطی،باید مناسب سازی شده برای اندام ایرانی باشه و زمان دوخت رو تن فرد عالی بایسته

 

مزایای استفاده از الگوی های آماده در خیاطی

اگر قصد دارید به الگو های استاندارد با اندام ایرانی دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت سیماکده مراجعه نمایید. تمامی مدل های آماده ارائه شده در این سایت با بالاترین سطح از استاندارد و متناسب با اندام ایرانی تهیه شده است. در مجموعه مزایای استفاده از الگوی آماده خیاطی عبارتند از:

استفاده راحت

اگر تنها یکبار از الگو های آماده استفاده کرده باشید قطعا متوجه سهولت در استفاده از آن شده اید؛ چرا که این الگو ها به شکل کاملا دقیق و اصولی طراحی شده اند تا در نهایت کسانی که به تازگی به خیاطی روی آورده اند، به راحتی بتوانند طرح های مختلف را اجرا کنند.

صرفه جویی در زمان

طراحی الگو های خیاطی تا حدودی زمان بر است به همین دلیل حتی اگر تخصص کافی را برای این کار داشته باشید باز هم گاهی انبوه سفارشات در تولیدی ها باعث می شود تا نیاز به استفاده از این الگو های آماده بیش از پیش احساس شود‌. استفاده از الگو های آماده در خیاطی های مبتدی و حتی تولید های حرفه ای هم دیده می شود که شاید دلیل اصلی این امر صرفه جویی در زمان باشد.

افزایش دقت در خیاطی

طبیعتا الگو های آماده که بر اساس استاندارد های روز تهیه شده باشد، درصد خطا را به کمترین مقدار ممکن کاهش می دهند. وجود هر گونه خطا در اندازه و سایز بندی این الگو ها موجب بر هم خوردن کامل روش دوخت می شود اما استفاده از این الگو های آماده در جهت افزایش دقت در دوخت موثر واقع شده است.

آشنایی با الگوهای مختلف

اگر از دید دیگر بخواهیم به مزایای استفاده از الگو های آماده نگاه کنیم باید بگوییم که استفاده از این الگو های آماده می تواند زمینه ساز آشنایی با طراحی این الگو ها و سپس ایجاد زمینه برای فعالیت در زمینه طراحی الگو باشد.
 

طراحی الگو یا استفاده از الگو های آماده

در مقایسه توانایی کشیدن الگو و استفاده ار الگو های آماده باید بگوییم که یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از هر دو مورد را داشته باشد؛ به این معنا که بر حسب شرایط زمانی و موقعیت موجود از هر دو روش استفاده گردد. گاهی شرایط زمانی به گونه ای است که فرصتی برای کشیدن الگو وجود ندارد و یا اینکه طرح لباس به صورت کاملا خاص، سفارش داده شده است؛ در این مواقع بهتر است که از الگو های آماده با متد تلفیقی استفاده نمایید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا و چگونه می توان به مهارت کشیدن الگو دست پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به دو روش می توان نسبت به یادگیری طراحی الگو خیاطی اقدام کرد. در روش اول می توانید در کلاس های حضوری خیاطی با الگو شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این روش در شرایط کنونی کرونا و شیوع سویه جدید اومیکرون تا حدود زیادی خطرناک خواهد بود و به همین دلیل چنین روشی پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما برای کسانی که به یادگیری نحوه کشیدن الگو علاقه مند هستند، شرکت در کلاس های مجازی خیاطی سیماکده است؛ در این دوره های آموزشی نه تنها از صفر تا صد خیاطی آموزش داده می شود بلکه نحوه کشیدن الگو های خیاطی نیز تدریس می شود تا علاقه مندان به این حرفه بتوانند بدون نیاز به خارج شدن از منزل و تنها با گذراندن این دوره های مجازی به مهارت های لازم در زمینه خیاطی با الگو دست پیدا کنند.

همانطور که پیش از این گفتیم استفاده از الگو های آماده در خیاطی دارای مزایای بسیار زیادی است اما این موضوع زمانی موثر واقع خواهد شد که الگو ها به صورت استاندارد طراحی شوند. الگو های آماده در متد های مختلفی طراحی می شود که در این میان بهترین و کارآمد ترین متد استفاده شده در طراحی الگو، متد تلفیقی است که از چند متد برای رسیدن به استاندارد اندام های ایرانی در آن استفاده شده است. الگوی آماده ای را استاندارد می خوانیم که به صورت تست شده و بدون نقص آماده گردد که برای دریافت این الگو ها می توانید به سایت اصلی سیماکده مراجعه نمایید و الگو های اماده که به صورت چاپ شده در روی بنر و یا کاغذ مخصوص الگو را تهیه کنید. با مقایسه الگو های آماده در این سایت با دیگر الگو های آماده موجود در بازار قطعا متوجه تفاوت این الگو ها از لحاظ کیفیت و کارایی خواهید شد.

 

چند نکته ای که باید در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید توجه کنید

به منظور خرید الگوی خیاطی آماده  بایستی یک سری نکات را مد نظر داشته باشید تا در نهایت به صرفه ترین، بهترین و کاربردی ترین خرید را داشته باشید.

·       یکی از نکات حائز اهمیت در خرید الگوی خیاطی آماده، توجه به سایز بندی الگو ها است. در واقع هر مدل از الگو های آماده دارای سایز بندی ویژه ای هستند که لازم است پیش از خرید و استفاده از الگو ها به این سایز بندی ها دقت داشته باشید. با دقت به این سایز بندی ها، دقت در دوخت افزایش پیدا می کند و دوباره کاری به وجود نمی آید.

·       در خیاطی های حرفه ای از متد های مختلفی استفاده‌ می شود که لازم است  در ابتدا متد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به سراغ الگو با همان متد بروید. همانطور که پیش از این عنوان کردیم بهترین متد مورد استفاده برای الگو های آماده خیاطی، الگوی ترکیب شده از چند متد روز دنیا به نام متد تلفیقی است که سازگاری بسیار خوبی با اندام ایرانی دارد.

·       خرید الگوی خیاطی آماده از مراکز معتبر از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید به آن توجه داشته باشید. ویژگی الگو خیاطی استاندارد، مسئله مهمی است که باید در جست و جوی آن به سراغ مراکز معتبر همانند سیماکده بروید.

·       شما به عنوان یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از الگو های آماده و کشیدن الگو های استاندارد را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. در واقع منظور این است که هر دو روش در تهیه الگو خیاطی، لازم و ضروری خواهد بود بنابراین یادگیری نحوه کشیدن الگو را نیز در دستور کار خود داشته باشید. هر دو امکان استفاده از الگو های آماده و نیز فراگیری نحوه کشیدن الگو، خدماتی است که سایت سیماکده برای شما مهیا کرده است.

خرید الگوی خیاطی آماده از سیماکده

ویژگی الگو خیاطی استاندارد مسئله ای است که تمامی نیاز های شما را برای داشتن الگو های آماده رفع خواهد کرد. + 13 الگوی خیاطی آماده با متد تلفیقی و مطابق با استاندارد های اندام ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

ویژگی الگو خیاطی استاندارد در سیماکده

·       تمامی الگو های آماده ای که سیماکده منتشر می کند، دارای سایز بندی استاندارد هستند؛ به این معنا که تمامی سایز ها در برگه های جداگانه چاپ شده و به همین دلیل کاربر به سهولت هر چه تمام تر می تواند از هر کدام از آن ها به صورت جداگانه استفاده کند. با وجود اینکه جدا کردن سایز بندی ها امری زمان بر است اما این مشکل در روش سایز بندی الگو های آماده سیماکده برطرف شده است.

 

 

 

(دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده)

 

اما رسیدیم به بخشی که قولش رو داده بودیم  معرفی الگوهای رایگان خیاطی و نحوه دریافت و یا دانلود الگوهای رایگان:

 

·       باید توجه داشته باشید که این الگوها توسط سیماکده یا خانم راد طراحی نشده اند و الگو های اروپایی هستند (سیماکده هیچ تضمینی از بایت الگوهای رایگان ارائه نمی کند)

·       این الگو های آماده را می توانید به صورت فایل pdf دانلود و دریافت کنید؛ به این ترتیب به مدت نامحدود قابلیت استفاده از فایل ها وجود دارد.

·       پس از دانلود فایل به صورت پی دی اف می توانید یک نسخه چاپی از آن تهیه کنید و به این ترتیب این مدل های آماده به صورت چاپ شده دارای کاربرد ساده خواهند بود.

·       نرم افزار های مخصوصی برای چاپ الگو ها بر روی کاغذ وجود دارد.

·       توجه داشته باشید الگو های رایگان توسط بهترین طراحان اروپایی تهیه شده اند ولی برای اندام ایرانی مناسب نیستند و حتما قبل از تولید انبوه تست کنید.

·       اما از آنجاییکه امکان آپلود این فایل ها در رپورتاژ آگهی وجود ندارد، برای دریافت این فایل ها عنوان "دانلود الگو خیاطی سیماکده" را در اینترنت جست و جو کنید و به سایت اصلی سیماکده وارد شوید تا ۱۰۰ نمونه از الگو های آماده خیاطی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

·        

·       در اخر باید توجه داشته باشید برای یاد آوری دوباره که الگوهای رایگان توسط سایت سیماکده طراحی نشده اند و فقط الگوهای های اماده و چاپ شده که در سایت قرار دارند توسط خانم راد طراحی شده اند.

 

و در پایان

در این مقاله به مطالبی در رابطه با ویژگی الگو خیاطی استاندارد و معرفی بهترین متد خیاطی برای الگو و سپس برای خرید الگوی خیاطی استاندارد سایت سیماکده را معرفی کردیم و در انتها  به نحوه (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf) پرداختیم.

شما برای داشتن الگوی استاندارد حتما باید الگوهای آماده رو از سایت سیماکده خرید کنید و تا مجموعه کاملی از الگو های آماده را در اختیار داشته باشید؛ حال آنکه با در اختیار داشتن این الگو ها علاوه بر افزایش سرعت و دقت در خیاطی، می توانید با یادگیری نحوه کشیدن الگو های خیاطی از این مسیر کسب درآمد کنیدو توجه داشته باشید که الگوهای رایگان اصلا مناسب اندام ایرانی نیستند،  برگزاری کلاس های مجازی خیاطی سیماکده از دیگر روش های کسب درآمد خواهد بود چرا که در این کلاس ها با آموزش نحوه کشیدن الگو می توانید فعالیت خود را در حوزه خیاطی و آموزش خیاطی با الگو گسترش دهید.

منبع: سایت سیماکده | www.simakade.ir

محمد سلحشوری بازدید : 18 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

به ابزار صنعتی و وسایلی که برای کنترل و اندازه گیری دقیق کمیت‌های فیزیکی در کارخانه‌ها و صنایع گوناگون کاربرد دارند، تجهیزات ابزار دقیق می‌گویند. این تجهیزات نسبت به کاربرد وسایل، متفاوت‌اند. در این مقاله شما را با انواع این ابزارها آشنا خواهیم کرد. شرکت ابزار سنجش آریا، یکی از معتبرترین شرکت های ایران در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق می باشد.

 ترانسمیتر فشار

فشار یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیر گذار بر واکنش شیمیایی  است و تغییر در آن می‌تواند سرعت واکنش را به صورت چشمگیری تغییر دهد. یکی از تجهیزات مهم و اصلی سیستم اتوماسیون صنعتی، ترانسمیترها هستند. ترانسمیترها، اطلاعاتی مانند اختلاف فشار گاز یا مایع، میزان حرارت و.. را به شکل سیگنال به مرکز کنترل می‌فرستند. این ابزار بر روی نقاط اندازه گیری مخازن و لوله‌ها در سراسر محوطه نصب می‌شوند. به طور کلی ترانسمیترها از سه قسمت اصلی به نام‌های، تقویت کننده، مبدل و سنسور تشکیل شده‌اند.

ترانسمیتر فشار، دستگاهی است که فشار سیال، مایع و گازها را محاسبه و اندازه گیری می‌کند. این دستگاه‌ها، کاربردهای متنوع و گوناگونی در صنایع مختلف از جمله خودروسازی به منظور هشدار دادن به کاربران پیش از رخ دادن فاجعه دارند. ترانسمیتر فشار را در فرایندهای مختلف به راحتی می‌توان تشخیص داد؛ زیرا از یک سیستم خاص برای اندازه گیری فشار تفاضلی تشکیل شده است. نصب ترانسمیترها در بسیاری از برنامه‌ها، حیاتی و واجب است. گیج فشار شباهت زیادی به ترانسمیترهای فشاری دارند اما عملکرد آن دو کاملا باهم متفاوت است.

انواع ترانسمیتر های فشار 

  • ترانسمیترهای فشار به همراه نمایشگر
  • ترانسمیترهای فشار مخصوص محیط های انفجاری
  • ترانسمیتر های فشار تفاضلی
  • ترانسمیترهای فشار هوشمند
  • ترانسمیترهای فشار پایین
  • ترانسمیتر های فشار صنعتی
  • ترانسمیترهای فشار قلمی
  • ترانسمیترهای فشار اندازه گیری شکل پویای تغییرات سریع 

گیج دما 

گیج دما ابزاری برای اندازه گیری دمای انواع سیالات  در فرآیندهای مختلف با توجه به شرایط محیطی و استانداردهای مربوطه آن است. گیج‎های دما با توجه به عملکرد خود، دمای محیط و یا درجه حرارت یک سیستم خاص را اندازه گیری می‌کنند. گیج‌های دما در انواع عقربه‌ای بی متال و دیجیتال ساخته می‌شوند. برای آگاهای از قیمت گیج دما با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید. در انتخاب گیج دما باید مولفه‌های زیر در نظر داشته باشید:

  1. واحدهای اندازه گیری دما:

واحد اندازه گیری دما، سانتیگراد است ولی گیج دما با دو واحد اندازه گیری سانتی گراد و فارنهایت موجود می‌باشد. همچنین اگر گیج دما را با واحد اندازه گیری‌ دیگری نیاز داشته باشید، می توانید آن را به فروشنده اعلام کرده و به صورت سفارشی تحویل بگیرید.

  1. اندازه گیج دما:

قطر صفحه گیج، اندازه گیج دما را تعیین می کند. استاندارد گیج های دما با قطرهای  40، 50، 63، 80، 100، 160 و 250 میلیمتر است.

 

  1. کلاس دقت گیج های دما:

کلاس دقت گیج‌های دما یا ماکزیمم خطای قابل قبول هر گیج، بر حسب درصد بیان می‌شود. استاندارد کلاس دقت گیج‌های دما دارای کلاس 1 یا 2 است.

 

  1. جنس سیال و متریال گیج دما:

گیج‌های دما در فرایندهای متفاوت، دمای سیالات را اندازه گیری می‌کنند؛ پس جنس و متریال مورد استفاده در گیج‌ها با توجه به شرایط محیط و سیالی که با آن در تماس است، متفاوت است. در انتخاب گیج باید فرایند و شرایط شیمیایی آن را در نظر بگیرید. انتخاب گیج دمای مناسب، بسیار مهم است زیرا گیج دما می‌تواند از هزینه های اضافی  جلوگیری کند.

جنس بدنه گیج دما می‌تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد:

  • چدن
  • فولاد کششی
  • برنج
  • آلومینیوم
  • مواد رزینی فنولیک
  • پلی پروپیلن


  1. ترموول در دماسنج:

با نصب ترموول در دماسنج‌ها می توانید بدون باز کردن تجهیزات لوله کشی یا تانک، آنها را تعویض یا تعمیر کنید. به طور معمول دماسنج‌هایی که  ترموول دارند، حلزونی هستند. در دماسنج های بی متال می‌توان از ترموول استفاده کرد.



گیج فشار 

در تجهیزات اندازه گیری فشار،  فشار نسبت به یک مرجع معین و مشخص اندازه گیری می‌شود.

با گیج فشارمی‌توانید میزان فشار سیالات را اندازه گیری کنید. همچنین برای تنظیم فشار مایع در ماشین‌هایی که با قدرت مایع کار می‌کنند نیز، از گیج‌های فشار استفاده می‌شود. با استفاده کردن از گیج‌ها از نشتی‌ و تغییرات فشاری که بر روی عملیات سیستم هیدرولیک تاثیر می‌گذارد، آگاه شوید. سیستم‌های قدرت مایع بدون وجود گیج‌های فشار، غیر قابل پیش بینی و نامطمئن هستند. 

از انواع گیج‌های فشار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  عقربه‌ای
  •  تست
  • روغنی
  • خشک
  •  تفاضلی
  • منفی
  • خلاء
  • دیافراگمی
  • گیج فشار اکسیژن
  • هوا
  • آب
  • گیج فشار گاز
  • استیل
  • برنجی

نکات مهمی که در انتخاب گیج‌های فشار حائز اهمیت هستند:

  1. فشار سنج‌ها، فشار موجود در محیط را اندازه گیری می‌کنند؛ پس  فشار محیط را در نظر داشته باشید و به نسبت آن، فشارسنج خود را انتخاب کنید. زیرا برای مثال شما نمی‌توانید با ترازویی که ظرفیت آن 300 کیلو است، وزنه 500 کیلویی را اندازه گیری کنید. 
  2. گیج‌های فشار به طور معمول در نزدیکی و معرض دید شما نیستند. به اندازه صفحه و قطر صفحه نمایش گیج آن توجه داشته باشید؛ زیرا در بعضی از مواقع لازم است که این ابزارهای مهندسی را از فاصله ی دوری ملاحظه کنید یا حتی امکان این وجود دارد که طراحی مهندسی اجازه ندهد که از ابزارهای بزرگ استفاده کنید.
  3. به طور معمول فشارسنج‌ها بر روی یک سیستم لوله کشی یا مخزن نصب می‌شوند تا بتوانند فشاری که در داخل آنها وجود دارد را اندازه گیری کنند. نحوه نصب گیج‌های فشار با توجه به شرایط سیستمی متفاوت، افقی یا عمودی است. پس هنگام انتخاب گیج‌های فشار خود به نحوه اتصال آنها نیز توجه کنید.

وجود گیج فشار در پالایشگاه‌ها و صنعت، بسیار مهم و ضروری بوده و از رخ دادن بسیاری از حوادث  ناگوار و غیرقابل جبران جلوگیری می‌کند. 

 سنسور فشار

سنسور فشار یا ترانسمیتر تجهیزی برای تبدیل پارامتر مکانیکی فشار به یک سیگنال خروجی الکتریکی است. در واقع سنسور فشار، اصطلاحی جامع برای تعریف هر ابزاری است که فشار را شناسایی و اندازه گیری کند. این اصطلاح فراگیر، تمامی ترانسمیترهای فشار، سوئیچ‌های فشار و ترانسدیوسرهای فشار را شامل می‌شود. بنابراین همه ترانسمیترهای فشار، سوئیچ‌های فشار و ترانسدیوسرهای فشار، نوعی از سنسور فشار هستند.

 سنسورهای فشار بر اساس فشار مرجع به سه دسته فشار نسبی، مطلق و تفاضلی  تقسیم می‌شوند.

در برخی موارد که تجهیزات، کاربرد‌های حساس و خاصی دارند، هزینه زیادی صرف خرید سنسور فشار می شود؛ زیرا اگر حساسیت کافی  در عملکرد خود نداشته باشد، امکان این وجود دارد که صدمات و خسارات جبران ناپذیری رخ دهد. پس در بیشتر موارد احتیاجی به صرف هزینه بالا در تهیه سنسور نیست.

انتخاب سنسورهای فشار مطلق یا فشار حسی؟

حسگر فشار مطلق و فشار نسبی در این موضوع تفاوت دارند که حسگر فشار مطلق، فشار را بر اساس فشار مرجع( خلا) اندازه گیری می‌کند؛ اما حسگر فشار نسبی، فشار را بر حسب فشار اتمسفر یا همان تفاوت میان فشار فرآیند و فشار اتمسفر می‌سنجد. به عنوان اولین معیار برای انتخاب حسگر، نقطه مرجع است. شما باید این  را در نظر بگیرید که تمایل دارید اندازه فشار مقایسه‌ای را بدانید یا فشار اتمسفر؟ و سپس با توجه به اطلاعات دیگر سنسور فشار خود را انتخاب کنید.

تنها سنسوری که قادر به سنجش فشار اتمسفر است، حسگر فشار مطلق است. پس در نتیجه با آن می‌توانید فشار بارومتریک را اندازه گیری کنید. از کاربردهای آن می‌توان به سنجیدن تغییر فشار به هنگام تغییر ارتفاع اشاره کرد.

 در سنسورهای فشار نسبی امکان این وجود دارد که  با توجه به تغییرات فشار اتمسفر، خطای اندازه گیری صورت بگیرد. این خطای اندازه گیری در فشارهای بالا، قابل چشم پوشی است ولی در فشارهای پایین، قبل توجه و چشمگیر است. پس بهتر است در موارد اندازه گیری فشارهای پایین از حسگرهای فشار مطلق استفاده کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 20 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 21 یکشنبه 28 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ارور یخچال فریزر پروفایل

کد خطای یخچال یا انواع ارور یخچال پروفایل ، موضوعی ست که برای هر کاربری که دارنده این برند از یخچال است، مهم است. به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با انواع ارور یخچال پروفایل با شما صحبت کنیم. این کد های خطا ذر واقع به شما می گوید که قطعه ای از یخچال شما دارای ایراد شده و باید هر چه سریع تر به سراغ حل مشکل یخچال خود بروید.

کد خطای “E” : (کد خطایE1 که نمایشگر علامتE01 را نشان می دهد.)

وقتی دمای فریزر یخچال به شدت بالا می رود، با کد خطای E  مواجه می شویم.

علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر

کد خطا یخچال”E” (کد خطای E2یخچال پروفایل  نمایشگر E02را نشان می دهد.)

علت = سنسور دمای محفظه محفظه معیوب است

کد خطای “E3” نمایشگر با نشان دادن این خطا خبر از خرابی سنسور دمای کنترل درجه حرارت می دهد.

علت = سنسور دمای کنترل درجه حرارت معیوب است.

خطای F1:

خطای  1F این خطا بدلیل از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد. در این مواقع باید دستگاه را از پریز جدا کنیم و با تعمیرگاه تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F2:

کد خطا- F2 مشکل این خطا، ایراد از سنسور محیط فریزر است -هنگام خرابی سنسور محیط فریزر، باید مقدار اهم سنسور بررسی و کنترل شود. یک دلیل دیگر نشان دادن این خطا به دلیل خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه  است که باید دوشاخه برق دستگاه را جدا کرده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.

خطای F3:

کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطای  4F:

کد خطا F4 – اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال که بایستی مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. خرابی سنسور اوپراتور  و در نتیجه تعویض سنسور  یک مسئله بسیار مهمی ست که حتما باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پیشنهاد ما به شما در مواقع برخورد با این مشکل این است که در اولین قدم، یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F5:

کد خطا F5 –  این خطا مربوط به سنسور اوپراتور فریزر است. در این مواقع وظیفه تعمیرکار چک کردن مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال است. لازم به ذکر است بدانید که در صورت خرابی سنسور اپراتور یخچال، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیفتد. به همین دلیل این یک خطای بسیار مهم و حیاتی است و در صورت عدم توجه به آن، ممکن است یخچال شما به کلی از کار بیفتد.

خطای F7:

کد خطا F7 این خطا هم بدلیل خرابی سنسور محیط  مشاهده می شود. که باید توسط یک تعمیرکار خبره این کار، مقدار اهم سنسور  یخچال بررسی شود. و اگر با خاموش کردن یخچال بعد از چند ساعتی همچنان این ارور نمایش داده شد، متاسفانه باید برد و مقاومت یخچال تعویض گردد. که البته حتما ضروری است که این کار به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل واگذار شود.

خطای F8:

کد خطا F8 – مشکل این پیغام خطا از فن یخچال است. در مواردی مانند سوختگی فن یخچال، آسیب دیدگی فن یا از کار افتادن آن، این خطا نشان داده می شود که بایستی یا فن یخچال عوض شود یا اینکه تعمیر فن را انجام دهیم.

خطای F9:

کد خطا F9 این خطا مربوط  به هیتر المنت فریزر است. نگران این مشکل نباشد، چرا که با تعویض ساده هیتر المنت یخچال، مشکل یخچال شما حل می شود. پس اگر این خطا را بر روی نمایشگر یخچال پروفایل خود مشاهده کردید، کافی ست با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 24 سه شنبه 02 آذر 1400 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً مجموعه ی ما با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید.

منبع: تعمیر تبلت لنوو

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 1,673
  • بازدید کلی : 6,834