loading...
علاقه های موفقیت و راه های موفقیت
محمد سلحشوری بازدید : 22 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

خرید لپ تاپ ایسوس – لپ تاپ ایسوس : در میان تولیدکنندگان لپ‌تاپ، لپ‌تاپ‌های کمپانی ایسوس تاکنون توانسته‌اند طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند. لپ‌تاپ‌های ایسوس در طراحی‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه ‌می‌شوند. پاسخگویی به نیاز مشتریان، یکی از مشخصات بارز محصولات این کمپانی است که سبب می‌شود تا کاربران درصدد خرید لپ‌تاپ‌های ایسوس برآیند. در ساخت لپ‌تاپ‌های ایسوس از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین بهره گرفته شده است. این لپ‌تاپ‌ها با کاربری‌های مختلفی نظیر گیمینگ، صنعتی، مالتی‌مدیا، عمومی، حرفه‌ای در سری‌های گوناگون FX، N، X، K، R و … طراحی و عرضه می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید و معرفی لپ‌تاپ های ایسوس با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

قیمت لپ‌تاپ ایسوس

یکی از فاکتورهای کلیدی و مهم در هنگام خرید لپ‌تاپ، قیمت آن می‌باشد. اگر تاکنون سری به بازار فروش لپ‌تاپ زده باشید و آشنایی با لپ‌تاپ‌های ایسوس داشته باشید؛ قطعا متوجه طیف وسیعی از قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس شده‌اید. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران متناسب با نیاز و بودجه خود بتوانند خرید لپ‌تاپ مناسبی داشته باشند.
عوامل گوناگونی بر قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس تاثیرگذارند؛ از جمله این عوامل می‌توان به تاثیر صفحه‌نمایش اشاره کرد. لپتاپهايي كه در ابعاى كوچکتري ساخته می‌شوند، قیمت پایین‌تری دارند و لپتاپ‌های بزرگتر نیز قیمت بیش‌تری دارند. رزولوشنهاي مختلف نمایشگر لپتاپ نیز مهم است.

در هنگام خرید لپ‌تاپ ایسوس، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از میان صفحه‌نمایش‌های FullHD، HD، WQHD یکی را انتخاب کنید. مشخصه دیگر تاثیرگذار بر قیمت لپ‌تاپ ایسوس، ویژگی‌های سخت‌افزاری آن می‌باشد. به‌کارگیری پردازنده، حافظه رم، هارددیسک و حافظه گرافیکی مختلف سبب تغییر قیمت لپ‌تاپ می‌گردد. افرادی که مدت زمان زیادی را پشت لپ‌تاپ می‌گذرانند و لپ‌تاپ را برای انجام کارهای سنگین نیاز دارند مسلما باید از لپ‌تاپ‌هایی با سخت افزار قدرتمند بهره بگیرند و این خود عاملی برای قیمت بالاتر این محصول می‌باشد.
سری k لپ‌تاپ‌های کمپانی ایسوس به صورت باریک و سبک طراحی می‌شوند و ساختار زیبای بدنه در کنار سخت‌افزار قدرتمند، فروش این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس را افزایش می‌دهد. البته لازم به ذکر است که خرید این لپ‌تاپ ایسوس به کاربران عمومی پیشنهاد می‌شود.
در میان لپ‌تاپ‌های ایسوس، لپ‌تاپ‌های گیمینگ و سری n دارای بالاترین پیکربندی سخت‌افزاری می‌باشند و البته قیمت بالاتری هم دارند. اگر بودجه زیادی در دست ندارید؛ پیشنهاد می‌شود که به سراغ سری X ایسوس بروید و از میان آنها اقدام به خرید لپ‌تاپ ایسوس کنید.

رنج قیمت لپ تاپ های ایسوس

برای مشاهده رنج قیمت لپ تاپ های ایسوس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بانینو مراجعه کنید. می‌توانید انواع قیمت را در این فروشگاه مشاهده کنید و با توجه به کاربرد و مشخصات، محصول مدنظر خود را مشاهده و خرید کنید.

کیفیت لپ تاپ ایسوس

برند ایسوس دارای طراحان خلاق و خوش فکری برخوردار است که در تولید محصولات به وی کمک می‌کند، کلیه مدل‌های لپ تاپ ایسوس مینیمال طراحی شده‌اند، اما این ظرافت به هیچ وجه ظرافت محصولات ایسوس را زیر سوال نمی‌برد. زیرا کیفیت لپ تاپ‌های ایسوس در طراحی آن‌ها بسیار مهم است و حرف اول را می‌زند. زیرا در طراحی لپ ایسوس در نظر گرفته است.

از جمله مشخصات ظاهری این لپ تاپ ایسوس ظریف و سبک بودن آن‌ها است. طراحی این محصول به گونه‌ایی است که برند ایسوس برای طراحی سری ROG و ZenBook جوایزی را دریافت کرده است.

فروش لپ‌تاپ ایسوس :

کمپانی ایسوس دومین تولیدکننده بزرگ لپ‌تاپ در سطح جهانی است. نوت‌بوک ایسوس در اواخر سال 2012 با سرعت بی‌نظیری به رتبه‌های برتر در جداول فروش دست یافت و امروزه میزان فروش لپ‌تاپ‌های ایسوس در مقایسه با لپ‌تاپ‌های کمپانی‌هایی که یک روز بازار را در دست داشتند، بسیار چشمگیر است. همچنین این کمپانی توانسته رتبه نخست فروش لپ‌تاپ ایسوس در جنوب شرقی آسیا، رتبه نخست فروش لپ‌تاپ ایسوس در اروپای مرکزی و شرقی، رتبه دوم فروش لپ‌تاپ ایسوس در چین، رتبه سوم در اروپای غربی را به خود اختصاص بدهد.
لپ‌تاپ‌های ایسوس در سایزهای متفاوت، مشخصات سخت‌افزاری مختلف و امکانات جانبی گوناگون به بازار عرضه می‌شوند و به دلیل پوشش دهی طیف وسیعی از سلیقه‌ها، تاکنون فروش لپ‌تاپ‌های ایسوس بسیار موفق بوده است. به‌کارگیری کیفیت و نوآوری در ساخت، از عوامل زمینه‌ساز موفقیت ایسوس می‌باشند.

خرید لپ تاپ ایسوس Core i7

لپتاپ Asus پردازنده Core i7 یک گروه از لپ تاپ‌های ایسوس محسوب می‌شود که اکثرا برای کاربران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپتاپ Asus Core i7 دسته ای از خرید لپ تاپ ایسوس است که بیشتر برای کاربران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا بیشتر افرادی که در جستجوی خرید یک لپ تاپ حرفه ای هستند مواردی مانند سرعت و عملکرد را مد نظر قرار می دهند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن امور خود را انجام دهند.

ایسوس کورای7، جزو لپ تاپ‌هایی است که به راحتی می‌توانید نسبت به خرید محصولات آن اقدام کنید. هیچگونه نگرانی نباید نسبت به عملکرد آن داشته باشید. زیرا در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای کاربران طراحی و ساخته شده است.

خرید لپ تاپ ایسوس Cori9

ایسوس با پردازنده Cori9 کمتر در بازار دیده می‌شود زیرا این تراشه از همان ابتدا برای تمامی کامپیوترهای رومیزی طراحی و تولید شد زیرا توان گرمایی این سیستم‌ها بسیار بالا بود و حتی بهترین لپ تاپ کورای 9 به سیستم خنک کننده پیشرفته نیاز دارد.

با این وجود بهترین لپ تاپ های Core i9 به لحاظ سرعت و پردازش بی رقیب هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 1,665
  • بازدید کلی : 6,826